Jump to content

FIFA 13


Sammie_GTA

Recommended Posts

  • Reacties 175
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Sammie_GTA

    21

  • TekaLoca

    20

  • End Of The Riot

    19

  • Kai-ShockWave

    18

Doelpuntentopic is al een tijdje stil, dus voor de zekerheid ff hier neerpleuren.

Online teamplay wedstrijd, ik kan een cornet nemen en dan gebeurd het volgende.

http://www.ea.com/uk...s/ugc/152350617

edit:

andere versie http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/152352014

Bewerkt: door Shorty_D
Link to comment
Delen op andere websites

Heel slecht gekeept. :7

Speel het de laatste tijd veel op de iPhone. Helaas is dat niet moeilijk genoeg, het verschil tussen het hoogste en het op een na hoogste level merkte ik nauwelijks. Op hoogste niveau win ik nu soms al met 5-0. :(

Had ook nog wel een mooi doelpunt van Ajax tegen Barcelona (een na hoogste niveau), maar heb die nog niet online gegooid.

Link to comment
Delen op andere websites

Valt het bij jullie ook altijd op als spelers gaan zeuren om een loonsverhoging dat ze daarna 9 van de 10 keer zeggen dat ze weg willen, ook al geef je ze een prima salaris? emo.gif

Soms, heel soms.

Speel met Arsenal in Career Mode, met Lucas Piazon als aankoop, is 63 maar groeit uit tot 83, is imo al met zijn 63 beter dan Gervinho en zijn 81.

Link to comment
Delen op andere websites

Valt het bij jullie ook altijd op als spelers gaan zeuren om een loonsverhoging dat ze daarna 9 van de 10 keer zeggen dat ze weg willen, ook al geef je ze een prima salaris? emo.gif

Messi wil steeds na een seizoen of twee vertrekken. Kerel is teltens topscorer van de Liga, wint elk seizoen wel een prijs, en toch wil die weg. Dat probleem heb ik al sinds FIFA 12 :7

En het is ook zo dat het begint bij een contractverlenging.. 2 jaar met (bijvoorbeeld) een salaris/week van 600k is niet goed genoeg voor meneer :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik speel altijd gewoon met Ajax en stuur de scout er continue op uit. Zijn nauwelijks meer bekende mensen bij Ajax (behalve Eriksen) en heb het beste team van iedereen. Gemiddeld 94 - 93 - 91. Niemand wil weg bij mij, zelfs niet als ze sterk gegroeid zijn. En het maximum per week is gewoon iets van 50k of zo, voor iemand met level 99. De scout komt telkens met super goede terug, en anders verkoop ik ze gewoon. Heb ook meer dan genoeg geld namens Ajax, ondanks dat het budget per wedstrijd heel laag is. Af en toe iemand verkopen met level 90 en je zit weer aardig gebakken. :D

Link to comment
Delen op andere websites

Ik speel altijd gewoon met Ajax en stuur de scout er continue op uit. Zijn nauwelijks meer bekende mensen bij Ajax (behalve Eriksen) en heb het beste team van iedereen. Gemiddeld 94 - 93 - 91. Niemand wil weg bij mij, zelfs niet als ze sterk gegroeid zijn. En het maximum per week is gewoon iets van 50k of zo, voor iemand met level 99. De scout komt telkens met super goede terug, en anders verkoop ik ze gewoon. Heb ook meer dan genoeg geld namens Ajax, ondanks dat het budget per wedstrijd heel laag is. Af en toe iemand verkopen met level 90 en je zit weer aardig gebakken. icon_mrgreen.gif

Dat had ik op een gegeven moment ook bij seizoen 4. Perfect team en té veel geld, maar de concurrentie ging bijna niks aankopen. Ja, Feyenoord werd gekocht door een sjeik maar er gebeurde weinig. Dus dan stond je op de helft van het seizoen al dik bovenaan en dan is de uitdaging bij mij al weg. emo.gif

Ik ben nu bezig met Nottingham Forest uit de 2e Engelse league. Eerste seizoen gepromoveerd, tweede seizoen toch netjes 9e geworden in de Premier League en nu in het 3e seizoen mag ik Europa League spelen. Is kijken hoever ik kom. Het is altijd leuk om met een klein team te stunten tegen grote teams, maar soms krijg je ook een pak slaag. emo.gif

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Gisteren ook maar is Fifa 13 gekocht, begonnen met Nottingham Forest. Speelt nog steeds soepeltjes word alleen helemaal gek van me keeper die bijna tot de middellijn meeloopt. Iemand die weet hoe je dat kan oplossen?

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Ik speel altijd gewoon met Ajax en stuur de scout er continue op uit. Zijn nauwelijks meer bekende mensen bij Ajax (behalve Eriksen) en heb het beste team van iedereen. Gemiddeld 94 - 93 - 91. Niemand wil weg bij mij, zelfs niet als ze sterk gegroeid zijn. En het maximum per week is gewoon iets van 50k of zo, voor iemand met level 99. De scout komt telkens met super goede terug, en anders verkoop ik ze gewoon. Heb ook meer dan genoeg geld namens Ajax, ondanks dat het budget per wedstrijd heel laag is. Af en toe iemand verkopen met level 90 en je zit weer aardig gebakken. icon_mrgreen.gif

Eriksen zit er juist bij jou nog steeds bij? Dat is echt de eerste speler die bij al mijn carrières bij Ajax gelijk wil vertrekken. :7

@Rullez, bedoel je dat je keeper zomaar meegaat de aanval in en constant rond de middellijn blijft of wil je gewoon dat je keeper kan uitkomen?

Link to comment
Delen op andere websites

Echt jammer dat ze FIFA 13 niet beschikbaar maken op Android. Doe graag zo'n penalty-shootout op FIFA 12 als we geen les hebben op school.. Heb 13 op een iPhone al uitgetest en het is toch wel een verbetering.. De speler draait nu al beetje zoals de FIFA's op consoles (360° dus :) )..

Hopelijk brengen ze FIFA 14 dan wel uit op Android :D

Link to comment
Delen op andere websites

Eriksen zit er juist bij jou nog steeds bij? Dat is echt de eerste speler die bij al mijn carrières bij Ajax gelijk wil vertrekken. :7

Gewoon nieuw contract voor 5 jaar aangeboden en heeft hij gelijk aangenomen. :')

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...