Jump to content

FIFA 13


Sammie_GTA

Recommended Posts

Hey gtaforum , ik wil graag een wedstrijd organiseren voor straks rond half 10

deelnemer(s) : Mekane

soort wedstrijd : Alle niveus sterren maak niet uit.

Zowel Team-Play of 1 tegen 1 vind ik goed.

>>> Door Svenie: Topic samengevoegd met centraal Fifa 13 topic.<<<

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 175
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Sammie_GTA

    21

  • TekaLoca

    20

  • End Of The Riot

    19

  • Kai-ShockWave

    18

  • 3 weken later...
  • 3 weken later...

En wéér gezeur met die carrière. Met FIFA 12 kreeg ik ook al bijna geen aanbiedingen voor nieuwe clubs, maar hier lukt het totaal niet. Nu 4 seizoenen Ajax erop zitten en ik krijg aanbiedingen van Liverpool, Spurs, Schalke en Marseille. Spurs leek me wel wat, krijg ik de melding: 'We hebben je cv bekeken en we gaan niet met je door'. Dit kreeg ik in het vorige seizoen ook al. Nu heb ik de Champions League gewonnen en is het dus nog niet goed...

Nu probeer ik die andere opties, maar overal krijg ik dezelfde melding. Ze moeten echt een ander systeem hiervoor bedenken. In FIFA 12 kón ik tenminste nog switchen, hier lukt het voor geen meter. emo.gif Ik krijg nu alleen maar aanbiedingen die me allemaal afwijzen, laat dan wat anders zien. Moet ik maar weer een nieuwe carrière starten...

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb dat probleem ook wel, ik speel met Lyon ik heb er in 2 seizoenen 6 prijzen mee gewonnen waaronder Champions League. Ik heb er ook een mooie 5 sterenploeg van gemaakt en ik heb België naar het WK 2014 geloodst, ik heb zelfs 13 van mijn 14 matchen ermee gewonnen. Toch is de enigste aanbieding die ik krijg afkomstig van Montpellier,ik vind dit echt bijzonder onrealistisch en irritant. :{

Link to comment
Delen op andere websites

Hebben jullie dat ook dat de menu's soms vastlopen? Dan speel je een wedstrijd in Coach, druk je even op start en daarna blokkeren alle toetsten. Ik kan nog wel naar me PS3 XMB maar niks werkt meer in FIFA, beelden bewegen wel etc, alleen buttons niet. Soms heb ik het ook in het hoofdmenu van Coach.

Link to comment
Delen op andere websites

Hebben jullie dat ook dat de menu's soms vastlopen? Dan speel je een wedstrijd in Coach, druk je even op start en daarna blokkeren alle toetsten. Ik kan nog wel naar me PS3 XMB maar niks werkt meer in FIFA, beelden bewegen wel etc, alleen buttons niet. Soms heb ik het ook in het hoofdmenu van Coach.

Daar heb ik ook last van en ook als je je selectie wilt aanpassen in het hoofdmenu in coach mode is er ook zo'n irritante lag.

Link to comment
Delen op andere websites

Hebben jullie dat ook dat de menu's soms vastlopen? Dan speel je een wedstrijd in Coach, druk je even op start en daarna blokkeren alle toetsten. Ik kan nog wel naar me PS3 XMB maar niks werkt meer in FIFA, beelden bewegen wel etc, alleen buttons niet. Soms heb ik het ook in het hoofdmenu van Coach.

Ik heb precies hetzelfde probleem, maar dan op de Xbox 360. Hopelijk wordt dit gepatched, want een oplossing voor dit probleem heb ik nog niet op internet gevonden.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Na 2,5 seizoenen heb ik toch is een aanbod gekregen van Bilbao, alleen staan zij momenteel maar 8ste en is hun ploeg niet zo bijzonder goed.

Toen ik tussen mijn jobs keek zag ik ook aanbiedingen van Liverpool, Manchester United en Manchester City. Jammer genoeg zijn deze laatste 3 aanbiedingen al weg ondertussen. :{

Link to comment
Delen op andere websites

Offline Virtual Pro is ook nog wel tof zeg. Ben gestart bij RSC Anderlecht en vroeg meteen om uitgeleend te worden en daar kreeg ik een aanbieding van Barça B, dat ik niet kon weigeren.. Heb denk ik iets van een 10 doelpunten in 6 of 7 wedstrijden..

Wel lekker dat je ook nog redelijk wat achievements krijgt bij die gamemode. Popte in enkele minuten een chievie van 50 en eentje van 20 of 30.. Awsummm.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...