Jump to content

[V] Storyline Contest - Hoofdtopic


Jacky-2007

Recommended Posts

GTAGames.nl afbeelding
Idee|Gtaforum.nl crew Uitwerking en organisatie|Jacky-2007


Welkom bij de eerste Grand Theft Auto V Storyline Contest!
Iedereen heeft zo onderhand al wel wilde (of minder wilde) fantasieën over de volgende GTA game. De eerste trailer die nog steeds met recht prijkt op de index van het forum helpt ook iedereen met weinig fantasie al een héél eind op weg! Een mooie aanleiding om al die fantasie eens de vrije loop te laten en eens te zien welk verhaal jij zou schrijven als je in de stoel van Houser mocht zitten.

Opbouw van deze contest
Opgebouwd uit twee rondes hebben we geprobeerd de contest zo kort en simpel mogelijk te houden. Het is wel een contest met een twist; in plaats van een uitgebreid verhaal begin je in de eerste ronde met het schrijven van een korte, pakkende trailer voor jouw storyline. Daarop volgt een stemronde en zal blijken welke vijf deelnemers achter de schrijftafels mogen plaatsnemen om het winnende verhaal te schrijven.

Tijdslijn
[table=header]3 t/m 17 juni|18 t/m 24 juni|25 juni|26 juni t/m 1 juli|2 t/m 8 juli|9 juli
Inschrijven & inleveren|Stemmen ronde 1!|Uitslag voorronde|Schrijven ronde 2|Stemmen ronde 2!|De uitslag![/table]

Regels ronde 1
In ronde 1 schrijf je een trailer of teaser voor je verhaallijn. Dit mag van alles zijn, een verkorte versie van wat je wil uitwerken, of juist één heel intens actiemoment, een gedetailleerde omschrijving van een safehouse, of een cutscene die in jouw verhaal gaat passen. Waarvan jij denkt dat het je lezers enthousiast kan maken voor jouw versie van de storyline van GTA V maak je je tekst voor ronde 1. Let op; voor het schrijven hiervan hoef je je verhaallijn nog helemaal niet af te hebben! Kies je eigen schrijfvorm, de "ik"-vorm, "hij"-vorm, "wij"-vorm, alles mag!

  • Maximaal aantal woorden is 250
  • Maximale afmetingen begeleidende afbeelding is 64x64



Regels ronde 2
Als je het schopt tot deze ronde betekent dat dat jouw trailer geschreven voor ronde 1 tot de beste vijf is verkozen! Het is nu aan jou om met een spetterend verhaal te komen. Ook hiervoor geldt weer dat alles mag; het hele verhaal high over beschrijven, of juist een bepaalde scene heel inhoudelijk beschrijven met daar omheen de start en afloop van je verhaallijn.

  • Je geschreven trailer uit ronde 1 is terug herkenbaar uit je verhaallijn
  • Minimaal aantal woorden is 800
  • Maximaal aantal woorden is 1000
  • Maximale afmetingen begeleidende afbeelding is 150x200



Regels stemrondes
Om objectiviteit aan te moedigen zijn alle twee de stemrondes anoniem; er wordt gestemd op je verhaal en niet op wie je bent. Pas nadat de winnaar van de contest uiteindelijk bekend is geworden mag er worden onthuld in het reactietopic wie er welke trailer / teaser / verhaallijn heeft geschreven! Op dit gebied verwachten we van iedereen volledige medewerking, zowel schrijvers als stemmers.

Inschrijven

[b]Ja, ik doe mee aan de GTA V Storyline Contest![/b]
Ik heb de uitleg in het hoofdtopic goed gelezen en heb m'n pen klaarliggen om op tijd voor ronde 1 mijn [i]trailer / teaser[/i] te schrijven en in te leveren!

Kopieer bovenstaande code en plak deze in dit topic in een reactie, dan voegen we je toe aan de lijst met deelnemers! Iedereen mag zich inschrijven voor deze contest, dus leden, supers, mega's, mods, GM's en admins, inschrijven maar!

Inzenden
Ronde 1|Als je je trailer / teaser geschreven hebt, lever je deze in via Persoonlijk Bericht bij Jacky-2007. Let op; je inzending wordt anoniem gehouden!
Ronde 2|Je ontvangt vanzelf een PB met het verzoek om je storyline in te leveren.

Deelnemers

  1. @Visser23 Geen inzending ronde 1
  2. @NandroDavids Geen inzending ronde 1
  3. @Phoenyxar
  4. @Bassieboy35
  5. @Jesperkaj
  6. @thebig
  7. @Tomato
  8. @MostWantedKid Afgemeld



Deze contest is reeds afgerond.



Uitslag| Klik
Overzicht inzendingen| Klik

Link to comment
Delen op andere websites

Leuke contest! Ik doe mee.

Ja, ik doe mee aan de GTA V Storyline Contest!

Ik heb de uitleg in het hoofdtopic goed gelezen en heb m'n pen klaarliggen om op tijd voor ronde 1 mijn trailer / teaser te schrijven en in te leveren!

Link to comment
Delen op andere websites

Ja, ik doe mee aan de GTA V Storyline Contest!

Ik heb de uitleg in het hoofdtopic goed gelezen en heb m'n pen klaarliggen om op tijd voor ronde 1 mijn trailer / teaser te schrijven en in te leveren!

Link to comment
Delen op andere websites

Zeker weten dat ik ook eens mijn pen te voorschijn haal! :)

Ja, ik doe mee aan de GTA V Storyline Contest!

Ik heb de uitleg in het hoofdtopic goed gelezen en heb m'n pen klaarliggen om op tijd voor ronde 1 mijn trailer / teaser te schrijven en in te leveren!

Link to comment
Delen op andere websites

Ja, ik doe mee aan de GTA V Storyline Contest!

Ik heb de uitleg in het hoofdtopic goed gelezen en heb m'n pen klaarliggen om op tijd voor ronde 1 mijn trailer / teaser te schrijven en in te leveren!

Altijd leuk, zo'n contest, zit wel aan mijn examenperiodes, maar even een verhaal schrijven op 2 weken moet toch kunnen? ^^

Is wel al wat moeilijker dan de originele contest van PrioX (via de limitatie), maar dat is zeker niet slecht :)

Bewerkt: door Phoenyxar
Link to comment
Delen op andere websites

Ja, ik doe mee aan de GTA V Storyline Contest!

Ik heb de uitleg in het hoofdtopic goed gelezen en heb m'n pen klaarliggen om op tijd voor ronde 1 mijn trailer / teaser te schrijven en in te leveren!

Leuk idee, hopelijk gaat het schrijven me wat beter af dan bij de Verhalen Contest :).

Link to comment
Delen op andere websites

Ja, ik doe mee aan de GTA V Storyline Contest!

Ik heb de uitleg in het hoofdtopic goed gelezen en heb m'n pen klaarliggen om op tijd voor ronde 1 mijn trailer / teaser te schrijven en in te leveren!

Link to comment
Delen op andere websites

Ja, ik doe mee aan de GTA V Storyline Contest!

Ik heb de uitleg in het hoofdtopic goed gelezen en heb m'n pen klaarliggen om op tijd voor ronde 1 mijn trailer / teaser te schrijven en in te leveren!

Al geloof ik wel dat ik zo aan 250 woorden ga komen. Ik had ergens al een hypothese gemaakt en het zou erg zijn dat deze ergens onuitgewerkt blijft liggen (tenzij mijn hypothese juist is). Ik begin er straks aan.

Link to comment
Delen op andere websites

Ja, ik doe mee aan de GTA V Storyline Contest!

Ik heb de uitleg in het hoofdtopic goed gelezen en heb m'n pen klaarliggen om op tijd voor ronde 1 mijn trailer / teaser te schrijven en in te leveren!

Ik wil wel inschrijven, al weet ik niet of ik zo snel een volledig verhaal ga kunnen verzinnen dat daarnaast ook nog goed is voor een GTA game. Maar ik zal het proberen.

Ook ben ik niet zo goed in het maken van een leuk plaatje dus is dat echt nodig of mag het ook een plaatje zijn dat toevallig van het internet is geplukt en erbij past?

Bewerkt: door Tomato
Link to comment
Delen op andere websites

Zeker doe ik mee. :)

Ja, ik doe mee aan de GTA V Storyline Contest!

Ik heb de uitleg in het hoofdtopic goed gelezen en heb m'n pen klaarliggen om op tijd voor ronde 1 mijn trailer / teaser te schrijven en in te leveren!

EDIT: Moet het nog een speciale titel hebben of maakt dat niet uit?

Bewerkt: door MostWantedKid
Link to comment
Delen op andere websites

Deelnemer @MostWantedKid heeft zich helaas moeten afmelden voor de contest vanwege tijdgebrek; de man vertrekt aanstaande maandag voor een tripje naar Engeland! Alle andere deelnemers hebben bericht ontvangen dat ze tot en met aanstaande zondag de tijd hebben om hun teaser / trailer voor ronde 1 in te leveren.

Voor wie dit leest en zich nog niet heeft ingeschreven| Inschrijven voor de GTA V Storyline Contest kan nog steeds! Zie de openingspost van dit topic; meldt je hier in het topic aan en kruip gelijk achter je schrijftafel! :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Regelwijziging | Forumleden, stemmers en deelnemers! Stemronde 1 zit erop! In de regels was gesteld dat de beste vijf door gingen naar de tweede ronde. Dit is vanwege het aantal van zes deelnemers als volgt aangepast: Iedereen gaat door naar ronde 2; het behaalde resultaat in ronde 1 zal meetellen voor 25% van de totaalscore in de contest; het behaalde resultaat in ronde 2 voor 75%. Deze som zal ervoor zorgen dat de échte winnaar uit de bus komt rollen! De resultaten van ronde 1 blijven dus geheim tot na ronde 2. Mooiste is natuurlijk voor de stemmers dat we nu zes volwaardige verhalen krijgen te zien in ronde 2 in plaats van vijf! :klap:

Contestkennis | Ditjes en datjes, feitjes en vaatjes

  • Zes deelnemers knoopten de strijd aan
  • Één ervan leverde naast tekst ook een afbeelding in
  • Vijfentwintig stemmen zijn genoteerd
  • @Visser23 en @NandroDavids, beide helaas afgevallen na inschrijving, laten zien wat sportiviteit is en hebben beide gestemd! _O_
  • Tijdens het inrichten van stemronde 1 heeft ondergetekende 1/20e vaatje bier weggewerkt :bier:

En verder | Het deelnemersveld ontvangt een uitnodiging voor het insturen van hun inzendingen voor ronde 2, en hebben de tijd om deze in te leveren tot en met aanstaande zondag. Volgende week maandag in de avond zal stemronde 2 van start gaan! :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

En verder | Momenteel wacht ik op een laatste inzending voor ronde 2. Zodra deze is opgedoken zal het stemtopic voor ronde 2 geopend worden.

Mocht het gebeuren dat dit een dag later is; niet getreurd. Het stemtopic zal dezelfde periode als gepland open zijn. :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...