Jump to content

[Wens] TV & Internet


SpacyColours

Recommended Posts

Het idee van Joriz over Arnold Schwarzenegger in GTA 5 bracht me op het idee voor dit topic.

Stel dat er, à la GTA IV / EFLC, weer TV's en computers beschikbaar komen. Die uiteraard vol staan met eindeloos veel "innocent innuendo's" en satirische teksten.

Heb jij ideeën voor leuke websites / TV-programma's, en leuke woordgrapjes die Rockstar zou kunnen gebruiken?

Zelf had ik er een tijdje terug eentje. In de Efteling, ging ik bij een restaurant naar binnen genaamd "Het Witte Paard". Vertaal maar naar het Engels en de fantasie volgt vanzelf.

Link to comment
Delen op andere websites

Echt wensen heb ik er niet voor, in GTA: IV vond ik de TV en Internet al prima, misschien kun je de design van het Internet vanuit IV wat verbeteren, maar verder vond ik het er al prima uit zien.

Link to comment
Delen op andere websites

Misschien een creditcard en dan bijvoorbeeld wapens kopen via een site en dat deze worden afgeleverd bij je thuis.

Zal ook wel inderdaad leuk zijn als je iemands website moet hacken en er dan leugens op zetten voor een missie.(no offense)

Link to comment
Delen op andere websites

Dat je alles kan hacken, en mensen hun bankenrekeningen kunt leegplunderen via het internet. Er lijkt een game die een beetje de GTA is maar dan meer technologisch genaamd Watch Dogs van Ubisoft

Link to comment
Delen op andere websites

Dat is waar, zo kunnen ze Watch Dogs al meteen een hak zetten. Al vind ik niet dat ze overdreven ver moeten gaan. Het zou wel leuk zijn dat je je wapens moet kopen via internet en dat je ze dan moet gaan oppikken. Natuurlijk ook dat je je computer moet beveiligen, zodat de politie je niet kan aanhouden.

Het probleem is wel dat het misschien wat te ingewikkeld wordt. Ze doen maar, wat R* doet is meestal wel goed.

Link to comment
Delen op andere websites

Als je in GTA IV ringtones kon kopen moet er in V toch meer zitten...

Ik hoop dat je een ruim aanbod hebt om huizen te kunnen kopen via het internet.

Ook conctacpersonen opzoeken en ermee afspreken (daten) kon in IV maar 3 personen. Hopelijk in V meer dan 100...

Link to comment
Delen op andere websites

Sowieso al voor de merken in het spel: Ecola, Pisswasser,... Daarnaast dan ook nog voor de meest absurde dingen. Tot slot dan ook nog een paar sites die handig zijn of nodig voor missies. Zoals auto's, wapens bestellen, maar ook weer datesites ;p

Link to comment
Delen op andere websites

Het zou wel mooi zijn als je bij bepaalde gelegenheden in een gastenlijst kan komen (hacken) en dat je dan bij iemand in z'n huis dingen moet gaan zoeken met alle risico's die daarbij komen.

Verder zou ik graag willen dat je op internet:

-auto's kan kopen

-betere en uitgebreidere toegang kan krijgen bij de politiesite (jezelf uit de computer filteren bij de wanted lijst)

-afspraken maken met personen

-zelf missie's binnenhalen door contact te zoeken met gangsters/dieven/opdrachtgevers etc.

-misschien banen zoeken?

Link to comment
Delen op andere websites

TV maakt mij niet zo heel veel uit. Daar maak(te) ik in GTA IV niet veel gebruik van, dus in GTA V ws ook niet.

Internet daarintegen lijkt me wel interessant. Ik zou het mooi vinden als je wapens kunt bestellen via internet (ammunation.net) en auto's kunt kopen via internet. Ik zou het ook mooi vinden als je kunt hacken, dat is tenslotte ook diefstal. Online een taxi regelen zou ook wel wat zijn. Voordat je het apartement verlaat ga je naar de website van het taxi bedrijf en bestel je een taxi en zodra je buiten komt, komt er een taxi om de hoek. Hoef je niet uren te zoeken naar een taxi. Verder hoop ik gewoon op een groot aantal (grappige) websites.

Link to comment
Delen op andere websites

Het zou mij best leuk lijken om een smart phone in het spel te hebben. Zodat je bijvoorbeeld op je mobiel het weer kunt zien, je mail kunt checken en muziek kunt luisteren.

Ja dat lijkt me ook wel wat, radio luisteren op je iFruit 3 :puh:. Soms heb je wel eens dat je net bent aangekomen op de plek waar je moet zijn, en dan komt er een leuk liedje op de radio. Als je dan een radio op je telefoon hebt, dan kun je (behalve in cutscenes) gewoon verder luisteren terwijl je rond loopt. Dan kun je ook je radio aan zetten tijdens een schietgevecht, best lachen :puh:

Bewerkt: door Maarten11
Link to comment
Delen op andere websites

Het zou wel mooi zijn als je bij bepaalde gelegenheden in een gastenlijst kan komen (hacken) en dat je dan bij iemand in z'n huis dingen moet gaan zoeken met alle risico's die daarbij komen.

Verder zou ik graag willen dat je op internet:

-auto's kan kopen

-betere en uitgebreidere toegang kan krijgen bij de politiesite (jezelf uit de computer filteren bij de wanted lijst)

-afspraken maken met personen

-zelf missie's binnenhalen door contact te zoeken met gangsters/dieven/opdrachtgevers etc.

-misschien banen zoeken?

hier ben ik het wel mee eens

ik weet nog dat ik in gta4 op internet surfde en belde met de nummers van exoticar

heel jammer dat ze niet werkde

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...