Jump to content

Het verkeer in Gta 5 (hopelijk)


EnergyCorse

Recommended Posts

Zo veel verkeer vind ik juist leuk banden lek schieten etc.

En genoeg keuzen qua auto is je auto stuk rij even naar de snelweg hupatee een nieuwe auto !

En m'n RPG zal genoeg wonderen doen verichten :D

Link to comment
Delen op andere websites

Of zoals in GTA: San Andreas, waar auto's achter je rug om zich vanuit het niets manifesteerden.

Als je in GTA: San Andreas moest oversteken moest je ook nooit links-rechts-links kijken, want dan bleef je daar de rest van de dag staan.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik hoop dat als je in een bepaald soort auto rijd dan dan niet iedereen erin rijd. Rij je in een Infernus, staan er zelfs in arme straatjes Infernusen geparkeerd en rijden ze elke keer bij je in de buurt. Ik wil gewoon alles gemixt hebben. Behalve de mensen die erin rijden. Ik wil een oude kale dikke gast niet in een dikke sportwagen zien of een oma in een sportwagen.

Link to comment
Delen op andere websites

Kan wel, maar is nu éénmaal vrij zwaar om te draaien, meer differentiatie in het verkeer staat dus gelijk aan méér verschillende models die tijdelijk geladen zijn (hetzelfde geldt voor de peds, zie maar bvb naar SA, waar je vaak 2 keer dezelfde ped na mekaar ziet). Pedestrians zijn trouwens wel al wat meer afgestelt op het type auto dan in de vorige GTA's was, in IV ga je echt zelden ooit een zwerver in een sportauto zien om maar een voorbeeld te geven.

Link to comment
Delen op andere websites

Kan wel, maar is nu éénmaal vrij zwaar om te draaien, meer differentiatie in het verkeer staat dus gelijk aan méér verschillende models die tijdelijk geladen zijn (hetzelfde geldt voor de peds, zie maar bvb naar SA, waar je vaak 2 keer dezelfde ped na mekaar ziet). Pedestrians zijn trouwens wel al wat meer afgestelt op het type auto dan in de vorige GTA's was, in IV ga je echt zelden ooit een zwerver in een sportauto zien om maar een voorbeeld te geven.

Moet je 's nachts maar eens South Bohan/Dukes inrijden. Alle auto's worden dan bestuurd door zwerfers, omdat het spel eerst de zwerfers spawnt. (Etc. bij een brandend vat/slapend op de grond.) Door een foutje spawnen een aantal zwerfers dus ook in de voertuigen bij de afrit. Hetzelfde kan ook wel eens voorkomen bij prostituees.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...