Jump to content

resolutie


whoeveriam0iam14222

Recommended Posts

ik heb gisteren een nieuwe (betere) video kaart gekocht en wilde vandaag gta4 EFLC doen maar bij het opstarten word het beeld zwart en komt er een attention schermpje in beeld die zegt dat ie het niet kan weergeven omdat de resolutie niet in 1280 bij 1024 met 60 Hz is. ik heb toen bij mn computer gekeken waar ie dan op stond maar er staat die ie gewoon in 1280 bij 1024 met 60Hz weergeeft. is er ergens iets waarmee ik kan veranderen welke resolutie hij gta4 opstart? misschien dat ie daar nog een andere resolutie probeerd. toen ik de nieuwe videokaart had stond ie op een vreemde resolutie maar dat heb ik dus in 1280x1024 met 60Hz veranderd. misschien dat ie dat niet overal zo aangepast heeft toen ik mijn normale dingen die resolutie gaf?

Link to comment
Delen op andere websites

ok ik zal zo even proberen.

edit:

ok.. geprobeerd maar zelfde foutmelding. na nog is goed te hebben gelezen bedacht ik me opeens dat ie wel is kon bedoelen dat hij ziet dat mn resolutie op 1280x1024 staat maar hij gta4 niet in die resolutie kan laten zien. nu heb ik allemaal verschillende resoluties geprobeerd op mijn computer maar die zien er allemaal anders uit dan ik gewend was met mijn oude videokaart. dus ik denk dat t probleem niet bij de resolutie ligt maar bij het feit dat ie gta4 niet in die resolutie kan laten zien. snapt iemand hoe dat werkt en hoe ik mijn gta4 weer kan laten werken?

Bewerkt: door whoeveriam0iam14222
Link to comment
Delen op andere websites

Heb je de nieuwste drivers van je videokaart al geïnstalleerd? Deze kan je downloaden en installeren via de site van nVidia of ATI.

En ben je zeker dat de resolutie van je beeldscherm 1280x1024 is? Dit kan je checken door met je rechtermuisknop op het bureaublad te klikken en op Schermresolutie te klikken. Daar staat je huidige resolutie.

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb de videokaart laten installeren door een computer bedrijf dus ik denk dat dat wel goed zit. als ik rechtermuisklik op mn bureaublad doe zie ik niet direct "schermresolutie" staan (ik heb vista). maar als ik op "aan persoonlijke voorkeur aanpassen" klik dan staat er dit: http://i.imgur.com/Z2icY.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

Als je je resolutie op het hoogst mogelijk zet (die slider verslepen naar Hoog) vind je het dan niet beter?

Als je GTA IV in -safemode (via de commandline) start, dan kan je daarna gewoon de graphics aanpassen in het spel, niet? Doe dat dus even en verwijder daarna de commandline. Volgens mij zouden er dan geen problemen mogen ontstaan.

Link to comment
Delen op andere websites

hey hij doet het weer =D bedankt

wat dat balkje betreft: hoger gaat niet. kan mijn oude monitor niet aan

Bewerkt: door whoeveriam0iam14222
Link to comment
Delen op andere websites

hey hij doet het weer =D bedankt

wat dat balkje betreft: hoger gaat niet. kan mijn oude monitor niet aan

Wat voor monitor heb je? Je hebt een zeer goede videokaart dus dan vind ik dat je toch ook een deftige monitor mag hebben.

Link to comment
Delen op andere websites

monitor komt van een oude school computer.. computer heb ik laten bouwen door de systeembeheerder daar (mn vader werkt op die school). nu heb ik een nieuwe videokaart gekocht want minecraft was er te zwaar voor en die deletete steeds mijn saves. videokaart was wel erg duur. niet echt nog geld over voor een dure monitor... misschien volgende maand

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...