Jump to content

Toch Alcatraz? + Onderzoekteam


Mister Fuji

Recommended Posts

  • Reacties 411
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Keepertje8

    42

  • W3sl3y

    38

  • bigG

    30

  • P-Jamma

    26

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik heb iets grappigs ontdekt ergens is een muur met daar op dat de maximale hoogte 4 m is maar het is dus gewoon een muur .. Waarom dan maximale hoogte 4 M :S

post ff screen dan kunnen we het allemaal even zien.

lijkt me ook wel geinig om het te zien, misschien is het een foutje in het spel ofzo of misschien een Easter egg!! Post ff snel een screen, of zeg waar het is, welke stad en welk gebied.

Link to comment
Delen op andere websites

het gaat ook over de dingen erom heen er werd gevraagd of we de bodem afwilden zoeken en toen vonden ze die breuklijn en miss heeft het er wel wat mee te maken we hebben nu geen ander punt waar onderzoek naar kan worden gedaan

Link to comment
Delen op andere websites

Er is nog geen directe verwijzing naar alcatraz geweest.

Er moet er snel 1 komen anders ga ik aan de waarheid er na toe twijfelen en de gevolgen weten jullie.

Link to comment
Delen op andere websites

Het zal waarschijnlijk wel gewoon verwijderd zijn.

Als je op de San Andreas website kijkt zie je dat er nog wel meer dingen zijn veranderd voor de release.

Link to comment
Delen op andere websites

1 vraagje, waarom was het onderzoeksteam een beetje onzinnig, het gaat veel sneller om met 25 man te zoeken, dan ieder voor zich. We hadden al bijna 25 mensen, en er waren veel positiefe reacties, en dan komt er iemand op, en die sluit het zonder een goede reden, alleen dat het een beetje onzinnig is, het heeft juist veel zin, als ieder een gebied uitkamt, heb je kans dat ze vanalles en nogwat tegenkomen, zoals nieuwe easter eggs die nog niet gevonden zijn, en misschien wel Alcatraz. Maar alles is nu verloren, hopeloos verloren!

Er is niks meer aan te doen, dus zeg ik hierbij tegen de mensen die in het onderzoeksteam zaten:

''HET ONDERZOEKSTEAM IS HIERBIJ OPGEHEVEN, OMDAT IEMAND HET EEN BEETJE ONZINNIG VOND''.

Maar ik ben er trots op, dat we verder gaan, op een ander forum met het Onderzoeksteam, de mensen die zich ervoor hadden opgegeven , krijgen een PM van mij waarinstaat waar het forum is, je moet je er ook wel ff registreren.

WIJ BLIJVEN GELOVEN DAT ALCATRAZ IN HET SPEL ZIT EN/OF ZAT, WIJ ZULLEN NIET RUSTEN VOORDAT HET MYSTERIE IS ONTRAFELD!!!

Bewerkt: door wesley-CJ
Link to comment
Delen op andere websites

Er moet er snel 1 komen anders ga ik aan de waarheid er na toe twijfelen en de gevolgen weten jullie.

Het is al 100% zeker dat er íets is uitgehaald, en het is voor 75% wel duidelijk dat het iig een soort Alcatraz geweest was ..

Die post slaat nergens op

Link to comment
Delen op andere websites

Hierbij wil ik het onderzoeksteam succes wensen, zelf kan ik nie meedoen, ga een maand op vakantie. Suc6 ;)

Oja en tip: iemand zei daarnet iets over de naam San Andreas, dat deed me denken aan die breuklijn

Breuklijn zorgt voor aardbeving

1 grote easter egg die niet is gevonden

Aardbeving misschien? Daarvoor zou je in een script bestand moeten duiken, maar daar heb ik zelf geen verstand van :( (misschien de main.scm?)

Bewerkt: door Keepertje8
Link to comment
Delen op andere websites

Kan ik mee doen?(nog)

Ik ken veel van gta sanandreas.Ik heb het op de PS2 en PC.

Dus van de PS2 ken ik al veel.

Kan ik nog meedoen.

Als het mag ga ik morgen voor de easter egg zoeken en dat eiland.

BTW: Dat is de "San Andreas Breuk" in San Francisco en Los Angeles.

Ik moest er een spreekbeaurt over Aardbevingen dus.

Bewerkt: door GoKu
Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...