Jump to content

Toch Alcatraz? + Onderzoekteam


Mister Fuji

Recommended Posts

  • Reacties 411
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Keepertje8

    42

  • W3sl3y

    38

  • bigG

    30

  • P-Jamma

    26

Top Posters In This Topic

Posted Images

Kijk In Het Echt In San Fransisco is Er een Breuk Genaam San Andreas Breuk

Ik had een keer gelezen dat de San Andreas Breuk ook in het spel was

Mischien is dat het kweet niej ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Kijk In Het Echt In San Fransisco is Er een Breuk Genaam San Andreas Breuk

Ik had een keer gelezen dat de San Andreas Breuk ook in het spel was

Mischien is dat het kweet niej ;)

Volgens mij zit de San Andreas breauklijn wel in het spel.. ik heb dit ergens gelezen..

Je kent wel de brug van San fierro naar de Desert, daarlangs ligt een brug.. die brug is kapot... en hangt er scheef bij, dit is waarschijnlijk een gevolg van de San Andreas breuklijn ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Nast-toilet-man, meschien maar het is wel ver gezocht..

ik ben in blue hel wezen zoeken(via zero) maar ik kan niks vinden

Maja de Blue Hell is ook gigantisch groot :(

Link to comment
Delen op andere websites

Volgens mij zit de San Andreas breauklijn wel in het spel.. ik heb dit ergens gelezen..

Je kent wel de brug van San fierro naar de Desert, daarlangs ligt een brug.. die brug is kapot... en hangt er scheef bij, dit is waarschijnlijk een gevolg van de San Andreas breuklijn ;)

Ik zie nergens zo'n brug :huh:

Link to comment
Delen op andere websites

Nast-toilet-man, meschien maar het is wel ver gezocht..

ik ben in blue hel wezen zoeken(via zero) maar ik kan  niks vinden

Dat is niet de Blue Hell, dat is Black Hell en de Black Hell bestaat uit verschillende delen namelijk deze: Wardrobe Heaven, BDup Heaven, Blue Sky Heaven, Gym Heaven, Liberty City Heaven en Warehouse Heaven, gebruik dit kaartje om te kijken waar je langs moet om in de verschillende hemels te komen:

RedZonesMap2.jpg

En wat betreft San Andreas Breuklijn: In het Engels is het San Andreas Fault: Meer info klik hier

Bewerkt: door ICE COLD KILLA
Link to comment
Delen op andere websites

het gaat alleen om de mensen die weten wat ze ermee moeten doen ik bijv. weet hoe die kaart werkt alleen is het me nooit gelukt maar als je het niet snapt dan kan je er echt nix mee

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb een idee gekregen, en die krijg ik niet vaak.

Ik stel voor om een soort van Onderzoeksteam te beginnen om opzoek te gaan nar alcatraz, intotaal zou het makkelijk zijn om 25 mensen te hebben, omdat de kaart die ik heb uit 25 vakken bestaat. Zo kan iedereen een vak aangewezen krijgen en dat helemaal afspeuren naar Alcatraz en misschien ook andere mysteries.

ALs je mee wilt doen, post het dan hieronder, of als je iets anders wilt zeggen erover mag je dat ook hieronder posten.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...