Jump to content

Toch Alcatraz? + Onderzoekteam


Mister Fuji

Recommended Posts

  • Reacties 411
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Keepertje8

    42

  • W3sl3y

    38

  • bigG

    30

  • P-Jamma

    26

Top Posters In This Topic

Posted Images

kijk is wat ik tegenkwam op internet:

alcatraz0018wl0ta.jpg

http://img157.imageshack.us/img157/9423/gta5sk7ez.jpg

ik kwam ook op een franse site terecht.

Ik snapte er geen bal van maar zo aan de plaatjes te zien zeggen hun dat er een verband is tussen Alcatraz en dat gebouw onder de brug waardoor je met die missie door het raam heen moet klimmen.

hier is een stukje: (alleen voor de mensen die een beetje frans kunnen :puh::D :lol:

Pour suivre le topic de marcus sur Alcatraz dans GTA SA, je me permet d´apporter quelques précisions sur la rumeur d´Alcatraz qui serait présente dans le jeu!!!

Je vais vous faire ma démonstration et ensuite chacun sera libre de donner son avis et d´exprimer son opinion !

Alors on commence :

Pr commencer, voici tout d´abord une carte de Downtown San Francisco :

http://img195.exs.cx/img195/3049/sfmap1lz.jpg

On voit clairement au Nord, au beau milieu de la baie, l´île d´Alcatraz ! !!

Si on compare maintenant avec une carte de GTA SA du même endroit, on constate que l´île d´Alcatraz dans la réalité, correspond grossomodo à la position de la petite île invisible au radar dans San Andreas :

http://img174.exs.cx/img174/4073/alcatraz9iv.jpg

Certains ont donc pensé que cette petite île sans intérêt serait Alcatraz, ou du moins l´image d´Alcatraz!!!

D´autres personnes ont avancé une autre hypothèse : Sous le Gant Bridge, il y a un bâtiment : le Jizzy´s Pleasure Dome !!!

Certains pensent que ce bâtiment est l´image d´Alcatraz dans le jeu et en effet il y a quelques similitudes, nottament les fenêtres ou tout simplement le nombre d´étages!!!!

als we nou op die plek gaan zoeken, is het een stuk makkelijker om alcatraz te vinden, als het er is.

Link to comment
Delen op andere websites

Misschien moet iemand tussen de bestanden kijken ofdat er iets tussen zit dat met Alcatraz te maken heeft.

ik ga morge ff alle bestanden doorkijken van san andreas, alle readme files lezen, en ik ga contact opnemen met R*, ik zal ook nog ff kijke of ik tijd heb om de bodem af te speuren.

Link to comment
Delen op andere websites

Nee, iemand moet in Black Hell (Interior Hell) kijken

de blue hell ken ik maar wat is in vredesnaam de black hell?

en hoeveel eilanden die er niet zijn in het spel zijn er nu al ontdekt? 4 ofzo?

en @renne zoals iemand hier al opmerkte r* doet nooit de echte naam in het spel maar miss valcatraz? :lol:

Link to comment
Delen op andere websites

ja dat is waar maar het moet er echt zijn zo een belangrijk monument in sommige gedeeltes is het spel echt supergoed afgewerkt en dan alcatraz dus daarom moet het erin zitten

YYEEEAAAAHHH 50 BBBEERRRIIICCCHHHTTTEEENNN !!!!!!!

Bewerkt: door chaos-power
Link to comment
Delen op andere websites

Hetgeen wat nog niet is ontdekt moet wel een scripted event zijn, iets wat dus gebeurt onder bepaalde voorwaarden zoals tijd en alles, want anders waren er al lang textures voor gevonden. Zoals de geruchten over Bigfoot. Hoe kan je nou een bigfoot in een spel hebben zonder een bigfoot texture :rolleyes:

Bewerkt: door Keepertje8
Link to comment
Delen op andere websites

op de bodem liggen wel 2 aparte grote stenen, zon soort ruine achtig iets..

Daar waren we al achter, het ligt in de vorm van een A of V.

Heb je misschien een Screentje? :)

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...