Ice Cold Killa Geplaatst: 12 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 juli 2005 (bewerkt) Ik wil erg graag meehelpen met zoeken, want ik heb zelf ook een paar easter eggs gevonden op dit forum (Vice City Marina, Psycho Model en Texture, Rockstar Gebouw Project, GTA Muur en SF bord in LS) en ik heb San Andreas voor PC en PS2 Bewerkt: 12 juli 2005 door ICE COLD KILLA Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flame^ Geplaatst: 12 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 juli 2005 Mocht er nog plaats zijn in het onderszoeks team, dan wil ik graag meedoen. Ik heb SA op de PS2 bijna op 100% en heb armax. Ook heb ik SA op de PC. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bigG Geplaatst: 12 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 juli 2005 als het team nog bestaat ik wil meedoen ik heb hem op de ps2 dus ik kan geen screens maken Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
kuyt Geplaatst: 12 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 juli 2005 Kan ik mee doen?(nog)Ik ken veel van gta sanandreas.Ik heb het op de PS2 en PC. Dus van de PS2 ken ik al veel. Kan ik nog meedoen. Als het mag ga ik morgen voor de easter egg zoeken en dat eiland. BTW: Dat is de "San Andreas Breuk" in San Francisco en Los Angeles. Ik moest er een spreekbeaurt over Aardbevingen dus. ik doe ook wel mee ik begin in gebied 25 oke ga nu zoeken Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
eggie123 Geplaatst: 12 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 juli 2005 (bewerkt) heoveel hebben we der nu dan???? vanmiddag hadden we der al 12 kan iemand een lijstje maken? en de plaatsen verdelen???? :rolleyes: EDIT: dat is al eerder gepost... niet goed gekeken srry Bewerkt: 12 juli 2005 door eggie123 Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bigG Geplaatst: 12 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 juli 2005 graag dan weet ik welk vak ik heb als ik mee kan doen Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Giorgo Geplaatst: 12 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 juli 2005 ik heb al veel gevonden maar spijtig genoeg niets wat met alcatraz te maken had ik heb gebied 17 dit heb ik al allemaal gevonden : op een boerderei rijdt een boer met tractor rond en dan gaat ie ineens terug naar de baan in hutjes op de balken staan rare tekens ingekrast precies er staan bloemen of planten in een vorm ''x'' rotsen met lichtgevende plekken in melk in safehouse van 24/7 waar opstaat :cancer chips stro in vorm van trap gestapeld politie komt niet naar daar er staat een tractor als je weggaat en je komt terug staat die een stuk verder afgehakte bomen spleet in plafond van hut maar als je op de hut gaat zie je ze niet een boom groeit door een rots in fallen three lopen er mensen rond met bloed aan hun broeken in blueberry heb je een gebouw dat vanbinnen helemaal paars ziet in blueberry een safehouse is er een deur die afgeplakt is met gele linten van politie(police do not cross) in de liquer store van blueberry staat er niemand achter de kassa kentekns op parking :toob 007 dub 200 Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
killarboy Geplaatst: 12 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 juli 2005 (bewerkt) Ik heb de lijst upgedate en we hebben genoeg mensen. Als ik gewoon de nieuwe mensen de overige vakjes geef is dit het resultaat (voor de rest is er niks veranderd als het niet is aangevraagd!) ONDERZOEKSTEAM: 1) Kortman_8 2) Peter99 3) Dragonmaster 4) Renne 5) Mania-92 6) Damos 7) Wesley-CJ Sonny Yoshi 9) Max-X 10) PuffDawg 11) Eggie123 12) Badman 13) Marty 14) Nasty Toilet man 15) Joep 16) Robin 64 17) Chaos Power 18) Gangster 28 19) Neophyte 20) W3sl3y 21) *Marco* 22) Goku 23) Ice Cold Killa 24) Big SMoke 25) Kuyt EDIT BY KILLARBOY: De link naar de kaart Bewerkt: 12 juli 2005 door killarboy Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
eggie123 Geplaatst: 12 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 juli 2005 in gebied 11... nog niks gevonden ivm alcatraz.. wel iets wat ik nog niet eerder had gevonden.. en gebouw.. met een beeld van ee man der aan met een joint deze is denk ik al oud maar hij was mij nog niet opgevallen Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bigG Geplaatst: 12 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 juli 2005 kan iemand een link plaatsen naar die kaart (niet degene die hier beneden staat want die blijft klein) dan kan ik beginnen Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
eggie123 Geplaatst: 12 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 juli 2005 http://img320.imageshack.us/img320/7236/plan3fu.jpg go for it Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
kuyt Geplaatst: 12 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 juli 2005 kan iemand een link plaatsen naar die kaart (niet degene die hier beneden staat want die blijft klein) dan kan ik beginnen hier heb je de kaart Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bigG Geplaatst: 12 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 juli 2005 haha ik heb het enige stukje dat alle drie de gebieden heeft (nummer 13) :lol: daar kan ik heel veel mee (letterlijk) ik begin morgen ik ga zo slapen Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
niels123 Geplaatst: 12 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 juli 2005 als er nog plaats is wil ik ook wel helpen zoeken Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley-CJ Geplaatst: 13 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 juli 2005 (bewerkt) ok, ik zie dat we nog kunnen verder gaan, ok, dit is het plan: Je begint met zoeken in jouw gebied, vindt je iets dat met alcatraz te maken heeft, dan post je het hier. Ook andere dingen die je vindt Bijvoorbeeld andere easter eggs kan je dan ook posten. We moeten goed contact met elkaar houden, zodat we sneller, en efficienter kunnen zoeken. Zoek dus terland ter zee, en in de lucht! Good luck, and let us all beseech the blessing of almighty god upon this great and noble undertaking! EDIT: de gebieden waar alcatraz volgens andere kaarten zou moeten liggen, zijn: 1, 6, 7 daar moet extra goed worden gezocht! Ben je al klaar met zoeken? wil je dan ff in de blue hell ofzoow kijke naar alcatraz, want zelf zou ik niet weten hoe ik der moet komen. Bewerkt: 13 juli 2005 door wesley-CJ Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts