Jump to content

Toch Alcatraz? + Onderzoekteam

Mister Fuji

Recommended Posts

Hierbij wil ik het onderzoeksteam succes wensen, zelf kan ik nie meedoen, ga een maand op vakantie. Suc6 ;)

Oja en tip: iemand zei daarnet iets over de naam San Andreas, dat deed me denken aan die breuklijn

Breuklijn zorgt voor aardbeving

1 grote easter egg die niet is gevonden

Aardbeving misschien? Daarvoor zou je in een script bestand moeten duiken, maar daar heb ik zelf geen verstand van :( (misschien de main.scm?)

goed gevonden, maar in de PU stond volgesn mij ook iets over een soort van breuklijn over het land, is daar meer over bekend?

Delen op andere websites

• Reacties 411
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Keepertje8

42

• W3sl3y

38

• bigG

30

• P-Jamma

26

Top Posters In This Topic

Posted Images

Hierbij wil ik het onderzoeksteam succes wensen, zelf kan ik nie meedoen, ga een maand op vakantie. Suc6  ;)

Oja en tip: iemand zei daarnet iets over de naam San Andreas, dat deed me denken aan die breuklijn

Breuklijn zorgt voor aardbeving

1 grote easter egg die niet is gevonden

Aardbeving misschien? Daarvoor zou je in een script bestand moeten duiken, maar daar heb ik zelf geen verstand van :( (misschien de main.scm?)

goed gevonden, maar in de PU stond volgesn mij ook iets over een soort van breuklijn over het land, is daar meer over bekend?

Der is wel een vaargeul onder 1 van die containerschepen, misschien is dat die lijn :huh:

Delen op andere websites

even tussen door... ik ben vanaf dinsdag 1 maand op vakantie... dus kan ik wel zoeken.. maar ik heb daar geen internet... dus kan niet posten... wie kan vanaf dinsdag mijn plaats overnemen? in gebied 11? ;) en miss is ut alwel niet meer nodig.. maar dat zie k dan wel...

EDIT: het is bijna helemaal afgezocht... en nog steets niks gevonden :(

Bewerkt: door eggie123
Delen op andere websites

Shit, ik moet toch eens wat vaker computeren (maar met dit warme weer ben ik zwemmen), helemaal geen plaatsje meer over in het speurteam! Ik kan natuurlijk altijd nog verder zoeken naar bewijzen voor het verwijderde Alcatraz, maar ik denk eerlijk gezegd dat ik grotendeels alles wat daarnaar verwijst al wel gevonden heb. Maar ik zoek graag verder...

EDIT: Ik begin wel gewoon in vakje 1 met zoeken, mocht ik nog ander bericht horen, of fel protest te horen krijgen van de eerste zoeker in vakje 1, dan doe ik wel wat anders.

Bewerkt: door Mister Fuji
Delen op andere websites

hey wes...zoek j nog mensen?? hoor t wel

maar toen ik boven op de goldengate stond zag ik iets raars op t water, of het waren wolken of het had iets te maken met alcatraz, even later boven op de andere toren zag ik wolken in een soort 4-kanten wolk in een u-vorm, als of die wolken om alcatraz heen zou moeten liggen....

ik zoek nog een site om foto's te uploaden zodat ik ze hier neer kan zetten...weet iemand wat? dan zal ik foto er van hier neer zetten

Delen op andere websites

hey wes...zoek j nog mensen?? hoor t wel

maar toen ik boven op de goldengate stond zag ik iets raars op t water, of het waren wolken of het had iets te maken met alcatraz, even later boven op de andere toren zag ik wolken in een soort 4-kanten wolk in een u-vorm, als of die wolken om alcatraz heen zou moeten liggen....

ik zoek nog een site om foto's te uploaden zodat ik ze hier neer kan zetten...weet iemand wat? dan zal ik foto er van hier neer zetten

http://www.imageschack.us/

De rest zie je wel

EDIT: Ik neem ook even een kijkje

Bewerkt: door ZeroHero
Delen op andere websites

@Mister Fuji

je mag wel helpen in vakje 11.. kga bijna op vakantie... dus niet meer gek veel tijd om te gamen :puh:

ik zal nog wel even snel helpen (voordat ik volgende donderdag zelf op vakantie ga)

Delen op andere websites

1) Kortman_8

2) Peter99

3) Dragonmaster

4) Renne

5) Mania-92

6) Damos

7) Wesley-CJ

8) Sonny Yoshi

9) Max-X

10) PuffDawg

11) Eggie123

12) Badman

13) Marty

14) Nasty Toilet man

15) Joep

16) Robin 64

17) Chaos Power

18) Gangster 28

19) Neophyte

20) W3sl3y

21) *Marco*

22) Goku

23) Ice Cold Killa

24) Big SMoke

25) Kuyt

Delen op andere websites

goed dat onderzoeks team want dan vind je et veel sneller...

ik had toruwens verwacht dat je alcatraz wel in de blue hel kan zien.. keb de blue hell afgezoucht maar ik kan niks vinden.. maare het viel me op dat los santos er heel anders uit ziet op die kaart in in sanandreas hangt(die gepost is in eerste topic) want bij het vliegveld is een inham.. en verderop onder die punese zit nog een eiland.. meschien is dit ook iets? dat ze het later aan elkaar zijn gaan maken maar dat lossantos eerst een groot eiland met een kleineilandje er bij was? en meschiend dus dan zelfs zonder vliegveld? meschien wat dta ook nog een beetje onderzocht woorden>?

edit:

wow ik zie net die screen van die replay hier boven.. goed gevonden.. dat heb zeker wel iets met alcatrax te maken denk ik.. je ziet echt duidelijk dat alcatraz weg is gehaalt,, maare de forum van het water niet

Bewerkt: door Mr. Vriecetti
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...