wesley-CJ Geplaatst: 13 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 juli 2005 Hierbij wil ik het onderzoeksteam succes wensen, zelf kan ik nie meedoen, ga een maand op vakantie. Suc6 Oja en tip: iemand zei daarnet iets over de naam San Andreas, dat deed me denken aan die breuklijn Breuklijn zorgt voor aardbeving 1 grote easter egg die niet is gevonden Aardbeving misschien? Daarvoor zou je in een script bestand moeten duiken, maar daar heb ik zelf geen verstand van (misschien de main.scm?) goed gevonden, maar in de PU stond volgesn mij ook iets over een soort van breuklijn over het land, is daar meer over bekend? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Keepertje8 Geplaatst: 13 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 juli 2005 Hierbij wil ik het onderzoeksteam succes wensen, zelf kan ik nie meedoen, ga een maand op vakantie. Suc6 Oja en tip: iemand zei daarnet iets over de naam San Andreas, dat deed me denken aan die breuklijn Breuklijn zorgt voor aardbeving 1 grote easter egg die niet is gevonden Aardbeving misschien? Daarvoor zou je in een script bestand moeten duiken, maar daar heb ik zelf geen verstand van (misschien de main.scm?) goed gevonden, maar in de PU stond volgesn mij ook iets over een soort van breuklijn over het land, is daar meer over bekend? Der is wel een vaargeul onder 1 van die containerschepen, misschien is dat die lijn :huh: Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
eggie123 Geplaatst: 13 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 juli 2005 (bewerkt) even tussen door... ik ben vanaf dinsdag 1 maand op vakantie... dus kan ik wel zoeken.. maar ik heb daar geen internet... dus kan niet posten... wie kan vanaf dinsdag mijn plaats overnemen? in gebied 11? en miss is ut alwel niet meer nodig.. maar dat zie k dan wel... EDIT: het is bijna helemaal afgezocht... en nog steets niks gevonden Bewerkt: 13 juli 2005 door eggie123 Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Max-X Geplaatst: 13 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 juli 2005 Mijn gebied is afgezocht.. helemaal niks gevonden.. Ook in de heaven gezocht. Is er nog een gebied waarbij ik kan helpen zoeken..? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mister Fuji Geplaatst: 13 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 13 juli 2005 (bewerkt) Shit, ik moet toch eens wat vaker computeren (maar met dit warme weer ben ik zwemmen), helemaal geen plaatsje meer over in het speurteam! Ik kan natuurlijk altijd nog verder zoeken naar bewijzen voor het verwijderde Alcatraz, maar ik denk eerlijk gezegd dat ik grotendeels alles wat daarnaar verwijst al wel gevonden heb. Maar ik zoek graag verder... EDIT: Ik begin wel gewoon in vakje 1 met zoeken, mocht ik nog ander bericht horen, of fel protest te horen krijgen van de eerste zoeker in vakje 1, dan doe ik wel wat anders. Bewerkt: 13 juli 2005 door Mister Fuji Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Synchro Geplaatst: 13 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 juli 2005 Ik wil onderzoeken: Vak ; 6 en 7 als het mag. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
eggie123 Geplaatst: 13 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 juli 2005 @Mister Fuji je mag wel helpen in vakje 11.. kga bijna op vakantie... dus niet meer gek veel tijd om te gamen Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
}-{=kevin=}-{ Geplaatst: 13 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 juli 2005 hey wes...zoek j nog mensen?? hoor t wel maar toen ik boven op de goldengate stond zag ik iets raars op t water, of het waren wolken of het had iets te maken met alcatraz, even later boven op de andere toren zag ik wolken in een soort 4-kanten wolk in een u-vorm, als of die wolken om alcatraz heen zou moeten liggen.... ik zoek nog een site om foto's te uploaden zodat ik ze hier neer kan zetten...weet iemand wat? dan zal ik foto er van hier neer zetten Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ZeroHero Geplaatst: 13 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 juli 2005 (bewerkt) hey wes...zoek j nog mensen?? hoor t welmaar toen ik boven op de goldengate stond zag ik iets raars op t water, of het waren wolken of het had iets te maken met alcatraz, even later boven op de andere toren zag ik wolken in een soort 4-kanten wolk in een u-vorm, als of die wolken om alcatraz heen zou moeten liggen.... ik zoek nog een site om foto's te uploaden zodat ik ze hier neer kan zetten...weet iemand wat? dan zal ik foto er van hier neer zetten http://www.imageschack.us/ De rest zie je wel EDIT: Ik neem ook even een kijkje Bewerkt: 13 juli 2005 door ZeroHero Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mister Fuji Geplaatst: 13 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 13 juli 2005 @Mister Fujije mag wel helpen in vakje 11.. kga bijna op vakantie... dus niet meer gek veel tijd om te gamen ik zal nog wel even snel helpen (voordat ik volgende donderdag zelf op vakantie ga) Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ice Cold Killa Geplaatst: 13 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 juli 2005 (bewerkt) Ik moet vak 23 doen, toch? Bewerkt: 13 juli 2005 door ICE COLD KILLA Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
eggie123 Geplaatst: 13 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 juli 2005 1) Kortman_8 2) Peter99 3) Dragonmaster 4) Renne 5) Mania-92 6) Damos 7) Wesley-CJ Sonny Yoshi 9) Max-X 10) PuffDawg 11) Eggie123 12) Badman 13) Marty 14) Nasty Toilet man 15) Joep 16) Robin 64 17) Chaos Power 18) Gangster 28 19) Neophyte 20) W3sl3y 21) *Marco* 22) Goku 23) Ice Cold Killa 24) Big SMoke 25) Kuyt Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
W3sl3y Geplaatst: 13 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 juli 2005 ik heb ook al een groot stuk uitgekiemt maar nog bijna niks aangetroffen. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
}-{=kevin=}-{ Geplaatst: 13 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 juli 2005 van die andere heb ik niet, mogt ik hem nog is zien, maak ik ff een printscreen Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mr. Vriecetti Geplaatst: 13 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 juli 2005 (bewerkt) goed dat onderzoeks team want dan vind je et veel sneller... ik had toruwens verwacht dat je alcatraz wel in de blue hel kan zien.. keb de blue hell afgezoucht maar ik kan niks vinden.. maare het viel me op dat los santos er heel anders uit ziet op die kaart in in sanandreas hangt(die gepost is in eerste topic) want bij het vliegveld is een inham.. en verderop onder die punese zit nog een eiland.. meschien is dit ook iets? dat ze het later aan elkaar zijn gaan maken maar dat lossantos eerst een groot eiland met een kleineilandje er bij was? en meschiend dus dan zelfs zonder vliegveld? meschien wat dta ook nog een beetje onderzocht woorden>? edit: wow ik zie net die screen van die replay hier boven.. goed gevonden.. dat heb zeker wel iets met alcatrax te maken denk ik.. je ziet echt duidelijk dat alcatraz weg is gehaalt,, maare de forum van het water niet Bewerkt: 13 juli 2005 door Mr. Vriecetti Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts