W3sl3y Geplaatst: 13 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 juli 2005 (bewerkt) tsjah ik weet niet of het echt wat met Alcatraz te maken heeft hoor. Het kan ook gewoon zijn dat ie de zee nog moet laden en dat je dan dit zo ziet. Het kan natuurlijk ook het verwijderde Alcatraz zijn. EDIT: @Mr. Vriecetti ja klopt wel een beetje. kijk ook naar de haven dat lijkt wel of het gewoon een stuk land is. Terwijl op de nieuwe kaart wel zee is. Dit heb je ook in The Desert als je kijkt op de oude kaart naar de dam. Daar zie je ook heel geen water. Bewerkt: 13 juli 2005 door W3sl3y Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mister Fuji Geplaatst: 13 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 13 juli 2005 Ik las ergens dat iemand op zoek was naar bewijzen voor de aardbeving die in San Fierro is geweest. Verder is er in gebied 1 niet echt veel boeiends te vinden, behalve de dingen die al bekend zijn. Ik ben benieuwd of Kortman_8 wel wat heeft kunnen vinden. Ik zoek nu verder in gebied 11. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
P-Jamma Geplaatst: 13 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 juli 2005 (bewerkt) tsjah ik weet niet of het echt wat met Alcatraz te maken heeft hoor.Het kan ook gewoon zijn dat ie de zee nog moet laden en dat je dan dit zo ziet. Het kan natuurlijk ook het verwijderde Alcatraz zijn. En als je dan een tijdje wacht... tot de zee helemaal geladen is, en dan prnt scrn maken? :blink: Ik denk dat dit cker wel iets is *EDIT: @ Mr.Fuji... die brug bedoelde ik over die breuklijn Bewerkt: 13 juli 2005 door Nasty-Toilet-Man Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
eggie123 Geplaatst: 13 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 juli 2005 van die andere heb ik niet, mogt ik hem nog is zien, maak ik ff een printscreen dat zijn gwn de wolken van boven af... zo zien struiken der ook uit.. als klruisjes.. maar van afstand en der recht voor lijkt het 3D... Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
W3sl3y Geplaatst: 13 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 juli 2005 als je op de brug staat ben je niet hoger dan de wolken. Het zou wel mist kunnen zijn maar dan zou er toch meer zijn denk ik. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
eggie123 Geplaatst: 13 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 juli 2005 kheb gekeken.. en daarna der met een parachute<---(moeilijk hoor <_< ) der in ge sprongen.. en toen waren het gwn wolken Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Synchro Geplaatst: 13 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 juli 2005 (bewerkt) Ik heb met mijn NR googles gezocht. Dit heb ik al gevonden: Zoals Mister Fu als zei van aardbevingen. Mischien is dit het dat komt mss door de aardbeving en dat is in elkaar gestort en mss zijn het die rotsen. Bewerkt: 13 juli 2005 door GoKu Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
P-Jamma Geplaatst: 13 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 juli 2005 kheb gekeken.. en daarna der met een parachute<---(moeilijk hoor <_< ) der in ge sprongen.. en toen waren het gwn wolken Ik denk dat je wel gelijk hebt... kijk maar eens naar de rechterbovenkant van de Screen... daar zitten ook wolken Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
W3sl3y Geplaatst: 13 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 juli 2005 slim mischien kan je zo wel meer zien. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
eggie123 Geplaatst: 13 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 juli 2005 Ik heb met mijn NR googles gezocht.Dit heb ik al gevonden: ut lijkt net als of daar het heeft gestaan... of zie ik dat fout? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
P-Jamma Geplaatst: 13 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 juli 2005 Maar Alcatraz is in het egt ook niet ingestort dus als dat waar zou zijn, zou dat niet egt kloppen Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Synchro Geplaatst: 13 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 juli 2005 Ik ga nu is met die andere googles is kijken die rode. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Silverwing Geplaatst: 13 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 juli 2005 Ik ga zoeken met de Heatvission Goggles op mijn plek. Misschien kan je dan iets zien wat anders niet kan. Ben benieuwd wat ik ga vinden. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Keepertje8 Geplaatst: 13 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 juli 2005 Iedereen dus ff goed kijke met de heat vision en de night vision goggles, misschien vind je daar wel wat mee. En kijk miss of je sporen van een breuklijn kan vinden Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
eggie123 Geplaatst: 13 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 juli 2005 waar kan je die kopen/vinden? kheb ze nl nog niet Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts