W3sl3y Geplaatst: 13 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 juli 2005 (bewerkt) Ik heb met mijn NR googles gezocht.Dit heb ik al gevonden: ut lijkt net als of daar het heeft gestaan... of zie ik dat fout? hij zwemt onder de brug en Alcatraz staat in het echt niet onder de Golden Gate brug dus hier kan het niet gestaan hebben. @eggie123 als ik ga zoeken gebruik ik gewoon codes en sla ik niet op. dus dan kan je gewoon die wapen cheat doen daar zit ie volgens mij bij. Bewerkt: 13 juli 2005 door W3sl3y Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Synchro Geplaatst: 13 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 juli 2005 Ik heb is met mijn andere googles gekeken: Hier het Resultaat: Je ziet daar achter iets he....... Dat si mijn heli dus daar niet op reageren. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Keepertje8 Geplaatst: 13 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 juli 2005 waar kan je die kopen/vinden? kheb ze nl nog niet Night vision: bij madd dogs mansion als je die hebt Thermal: Bij die grote schotel in the desert Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
}-{=kevin=}-{ Geplaatst: 13 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 juli 2005 (bewerkt) en miss klinkt het gek, maar het zou maar zo kunnen dat je op een bepaalde tijd met die night vission goggles kan zien, en als je er 1maal op bent kan j hem blijvend zien...okk zonder night vision goggles Bewerkt: 13 juli 2005 door }-{=kevin=}-{ Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ZeroHero Geplaatst: 13 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 juli 2005 Ik heb met mijn NR googles gezocht.Dit heb ik al gevonden: ut lijkt net als of daar het heeft gestaan... of zie ik dat fout? ik heb ook ff gekeken. er liggen zo nog veel meer stenen op die plek Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Synchro Geplaatst: 13 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 juli 2005 (bewerkt) Hallo, ik heb die wel van de mod van Wauzie en Eclipse he. Daarom bedank ik die Dat is op de plek van de map.Ik weet niet al het intersant is. Bij die cirkels daar vond ik het ergens.Dit kan het niet zijn, mss kunnen de andere leden ook its vinden. Dragonmaster was ook op zoek maar ik weet niet als die iets heeft gevonden . Bewerkt: 13 juli 2005 door GoKu Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Keepertje8 Geplaatst: 13 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 juli 2005 Er loopt ook iets wat lijkt op een hele lange vaargeul om de oostkant van San Fierro. Zou dat die breuklijn dan kunnen zijn, want het is alles behalve egaal gemaakt, de grond is er gewoon gespleten Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
P-Jamma Geplaatst: 13 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 juli 2005 (bewerkt) Er loopt ook iets wat lijkt op een hele lange vaargeul om de oostkant van San Fierro. Zou dat die breuklijn dan kunnen zijn, want het is alles behalve egaal gemaakt, de grond is er gewoon gespleten Dit is al gepost door iemand, paar paginas terug *EDIT: Over het Onderzoeken van Alcatraz.... Ik heb Gebied 14... En er is mij verteld dat we alles moesten posten wat we tegenkwamen... We hebben een Afgefikt huis gevonden... (niks bijzonders) Nu heb ik een BioChemische Put gevonden... met een paar bordjes waarop staat: Toxic Waste (nu zal dit niets met Alcatraz te maken hebben maar toch...) En er was nog iets raars: bij die put lagen een aantal stenen... 1 van deze stenen was Knalgroen, en ook op het hek zat een groen vlak... :blink: Het zag eruit alsof het niet getextured was.... Toen we er een paar Bazooka's op af hadden gevuurd was het groene weg.... Met dank aan DaddyPimp Bewerkt: 13 juli 2005 door Nasty-Toilet-Man Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Silverwing Geplaatst: 13 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 juli 2005 Ik vind niks op Gebied 3. In het water heb ik overal al gezocht, er valt zelfs nog geen steen te bespeuren. Ik ga nu wat kijken op het land, alleen moet ik nog uit dat water geraken... Hier een foto: Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gangster28 Geplaatst: 13 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 juli 2005 in het water van gebied 18 heb ik nog niks gevonden ik ga nog eens grondig kijken en dan op het land. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
P-Jamma Geplaatst: 13 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 juli 2005 'K Heb ff voor de grap een logo gemaakt... Hij is niet mooi maar 'k had niks te doen... Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Synchro Geplaatst: 13 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 juli 2005 Wat niks te doen? Je kon toch bij de brug zoeken. Ik ga sevens weer zoeken na de middag. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
kuyt Geplaatst: 13 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 juli 2005 ik heb ook nog niks gevonden in gebied 25 maar ik ga straks weer verder zoeken Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
eggie123 Geplaatst: 13 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 juli 2005 gebied 11 ook nog niks bijzonders... ff pauze! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
P-Jamma Geplaatst: 13 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 juli 2005 Wat niks te doen?Je kon toch bij de brug zoeken. Ik ga sevens weer zoeken na de middag. Daar heb je gelijk in... Maar me broertje is aan 't zoeken op de Ps2 Naar aanwijzingen Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts