gangster28 Geplaatst: 13 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 juli 2005 iets rond een vuurtoren ofzo je moest wel van de weg af dacht ik ik kijk zo ff op de ps2 dan edit ik wel. hier op de kaart. *plaatje* bij de rode stip. is dat nietgewoon een stenen muurtje? die raar genoeg in het water staat? water????????????? :blink: :blink: die ik heb gevonden die staat op een heuvel.(geen water dus) jij zal wel iets anders gevonden hebben. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ice Cold Killa Geplaatst: 13 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 juli 2005 maar nog even over Alcatrazweet je wat ik denk? http://www.john-daly.com/TwistedPhotos/alb...00/alcatraz.jpg hier zie je dat dat eiland waar Alcatraz op staat verdacht veel op een schip lijkt, en staat daar naast die brug niet zo'n schip? misschien is dat wel de verborgen Alcatraz... Ja, het lijkt inderdaad veel op een schip... :ph34r: Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bigG Geplaatst: 13 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 juli 2005 die ik heb gevonden die staat op een heuvel.(geen water dus) er is ook een muurtje waar 1 van de oysers vlakbij ligt het is een rand (lijkt het) van de weg Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
B-Dup Geplaatst: 13 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 juli 2005 Het heeft gewoon iets met dat schip te maken denk ik misschien verschijnt ie op bepaalde tijden op dat schip ofzo Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bigG Geplaatst: 13 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 juli 2005 of mischien verandert het schip in bepaalde omstandigheden (tijd, weer e.d.) in alcatraz? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
}-{=kevin=}-{ Geplaatst: 13 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 juli 2005 he ice cold killa, je bent goed wezen zoeken, dat je dat opvalt....ik zou dat nooit gevonden hebbe... maar dat schip kan het niet zijn, miss heeft het er iets mee te maken maar het is het niet, hij ligt daarvoor op de verkeerde plek, en ik ben op elke tijd wel een keer langs dat schip gekomen en nix gezien :question: Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Silverwing Geplaatst: 13 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 juli 2005 Ik heb ook nog iets: Op de bodem liggen stenen, stenen zijn "rocks" in het engels, "The rock" is een film die zich afspeelt in...Alcatraz. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
eggie123 Geplaatst: 13 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 juli 2005 dat is heeel ver gezocht maar wel goed... want der liggen rocks.. op de juist plek :ph34r: Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flame^ Geplaatst: 13 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 juli 2005 Ik heb helaas niks kunnen vinden te land op mijn deel :crying: . Ik zal nog wel met de gogles onderwater gaan zoeken . Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Keepertje8 Geplaatst: 13 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 juli 2005 (bewerkt) of mischien verandert het schip in bepaalde omstandigheden (tijd, weer e.d.) in alcatraz? Dat is toch dat schip waar die mensen tijdens die ene missie gevangen zitten? Bewerkt: 13 juli 2005 door Keepertje8 Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bigG Geplaatst: 13 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 juli 2005 Dat is toch dat schip waar die mensen tijdens die ene missie gevangen zitten? nee volgens mij isdat dat andere schip dat wat meer (als je op de map kijkt) verticaler ligt Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Keepertje8 Geplaatst: 13 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 juli 2005 he ice cold killa, je bent goed wezen zoeken, dat je dat opvalt....ik zou dat nooit gevonden hebbe...maar dat schip kan het niet zijn, miss heeft het er iets mee te maken maar het is het niet, hij ligt daarvoor op de verkeerde plek, en ik ben op elke tijd wel een keer langs dat schip gekomen en nix gezien :question: Jah, maar je kan ook echt heel ver gaan met die variabelen heh. Bijvoorbeeld: Dag: Zondag Tijd: 00:00 %: 100% Speeluren: 100+ Weer: Mistig Zo zijn er echt miljoenen variabele Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
}-{=kevin=}-{ Geplaatst: 13 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 juli 2005 he ice cold killa, je bent goed wezen zoeken, dat je dat opvalt....ik zou dat nooit gevonden hebbe...maar dat schip kan het niet zijn, miss heeft het er iets mee te maken maar het is het niet, hij ligt daarvoor op de verkeerde plek, en ik ben op elke tijd wel een keer langs dat schip gekomen en nix gezien :question: Jah, maar je kan ook echt heel ver gaan met die variabelen heh. Bijvoorbeeld: Dag: Zondag Tijd: 00:00 %: 100% Speeluren: 100+ Weer: Mistig Zo zijn er echt miljoenen variabele daar heb j gelijk in.... ik heb een screen van de boot, komt dat ergens mee overeen?? en zou het verborgen alcatraz niet ergens in een café aan de muur kunnen hangen ...zijn wij moeilijk aan het zoeken en dan is het strx gwoon een poster of zo hahaha Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Keepertje8 Geplaatst: 13 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 juli 2005 en zou het verborgen alcatraz niet ergens in een café aan de muur kunnen hangen ...zijn wij moeilijk aan het zoeken en dan is het strx gwoon een poster of zo hahaha Waarschijnlijk is er niet eens alcatraz Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bigG Geplaatst: 13 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 juli 2005 bij die boot doet me geen belletje rinkelen 500ste bericht :lol: Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts