gangster28 Geplaatst: 13 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 juli 2005 we kunnen gaan zoeken in de bluehell? :unsure: Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bigG Geplaatst: 13 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 juli 2005 das idd een goed idee maar ik moet eerst zelf nog zoeken in mijn eigen stuk want gta sa doet het weer eens ff niet Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Keepertje8 Geplaatst: 13 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 juli 2005 we kunnen gaan zoeken in de bluehell? :unsure: Niet nodig, kan je beter in de black hell zoeken, map stond paar paginas terug Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gangster28 Geplaatst: 13 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 juli 2005 we kunnen gaan zoeken in de bluehell? :unsure: Niet nodig, kan je beter in de black hell zoeken, map stond paar paginas terug en WTF mag de black hell zijn? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ZeroHero Geplaatst: 13 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 juli 2005 (bewerkt) maar nog even over Alcatrazweet je wat ik denk? http://www.john-daly.com/TwistedPhotos/alb...00/alcatraz.jpg hier zie je dat dat eiland waar Alcatraz op staat verdacht veel op een schip lijkt, en staat daar naast die brug niet zo'n schip? misschien is dat wel de verborgen Alcatraz... Ja, het lijkt inderdaad veel op een schip... :ph34r: ik heb het schip van boven tot onder.. binnen en buiten bekeken en uitgepluist.. maar ik kon niks vinden toen ik boven het schip was, zach ik dat de "lagere containers" lichter gekleurd waren.. ik zie er niet echt iets in.. misschien jullie EDIT: Even over al die nummer 69's in het spel Ik vond dit op internet: Attorney General Robert Kennedy officially closed the doors of Alcatraz on March 21, 1963. From 1963 to 1969, the prison was unoccupied. Today, it is maintained by the Golden Gate National Recreation Area where almost a million visitors per year pay to see ‘the Rock’. To get there, take a seat aboard the Red and White Fleet ferry service. dus in 1969 is Alcatraz bezit geworden van zo'n organisatie ofzo en zoals Dragonmaster al eerder zei over die film "The Rock" heeft het misschien iets te maken met Alcatraz.. of is het een beetje ver gezocht? Bewerkt: 13 juli 2005 door ZeroHero Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Giorgo Geplaatst: 13 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 juli 2005 hé maar je hebt die motors met dezelfde nummerborden op mijn gebied is er een parking en daar staan 5 greenwoods met dezelfde kentekens en 7-10 hermessen met dezelfde nummerborden en ik heb nog een nr69 gevonden in een paal van een hutje gekrast dat felgroen ziet Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bigG Geplaatst: 13 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 juli 2005 ff over die containers dat was gewoon een looproute met een paar inhammetjes waar je kan schuilen voor die missie Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
djaa Geplaatst: 13 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 juli 2005 ff over die containers dat was gewoon een looproute met een paar inhammetjes waar je kan schuilen voor die missie maar waarom is dat dan zo licht gekleurd Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bigG Geplaatst: 13 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 juli 2005 maar waarom is dat dan zo licht gekleurd misgien omdat die extra licht getextured zijn? das misgien omdat je bij die missie die kanten zien (ook de zijkanten van de hogere containers) omdat je niet op die hogere containers kan is daar minder aandacht voor besteed Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gangster28 Geplaatst: 13 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 juli 2005 ik kan er best R* uithalen Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ZeroHero Geplaatst: 13 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 juli 2005 (bewerkt) Even over al die nummer 69's in het spel Ik vond dit op internet: Attorney General Robert Kennedy officially closed the doors of Alcatraz on March 21, 1963. From 1963 to 1969, the prison was unoccupied. Today, it is maintained by the Golden Gate National Recreation Area where almost a million visitors per year pay to see ‘the Rock’. To get there, take a seat aboard the Red and White Fleet ferry service. dus in 1969 is Alcatraz bezit geworden van zo'n organisatie ofzo en zoals Dragonmaster al eerder zei over die film "The Rock" en al die stenen op de bodem heeft het misschien iets te maken met Alcatraz.. of is het een beetje ver gezocht? Bewerkt: 13 juli 2005 door ZeroHero Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bigG Geplaatst: 13 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 juli 2005 ik kan er best R* uithalen ik niet laat eens zien Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gangster28 Geplaatst: 13 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 juli 2005 ff met paint gedaan. hier zeg maar of je het vind lijken of niet. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bigG Geplaatst: 13 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 juli 2005 ik dagt al dat je dat stuk bedoelde ik vind het niet lijken Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
}-{=kevin=}-{ Geplaatst: 13 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 juli 2005 (bewerkt) als je het mij vraagt is dat een U en een R die aan mekaar zit maar dat heeft vast nix te maken met alcatraz edit: ben nog s wezen kijken bij dat café met die ufo, naar die poster, maar zou dat niet zo kunnen zijn dat op de plekken waar de punaises zitte, ufo´s gezien zijn?? want er hangen vet veel fotos van ufos in dat café, of had iemand dit al gezegt? Bewerkt: 13 juli 2005 door }-{=kevin=}-{ Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts