Jump to content

Toch Alcatraz? + Onderzoekteam


Mister Fuji

Recommended Posts

gebied 11 ook al niet :( iig ik kan niks vinden ;) kdenk.. dat we toch meer op de plaats van waarschijnlijkheid moeten kijken... in las venturas.. bijv noord-oost boven in.. daar hoe je denk ik niet te verwachten dat je wat vind.. maar aan de andere kant.. R* kan daar een aanwijzing doen.. met het doel.. niemand zal het daar zoeken :unsure:

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 411
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Keepertje8

    42

  • W3sl3y

    38

  • bigG

    30

  • P-Jamma

    26

Top Posters In This Topic

Posted Images

Maar.. op die map met die punaises staan toch alle Secrets of alle bijzondere dingen...

Hebben we dan alle punaises al gehad?? Want die ene rechtsboven in Las Venturas, wat is daar mee?? :blink:

misschien dat dit ook dingen zijn die met Alcatraz te maken hebben.....

Link to comment
Delen op andere websites

Maar.. op die map met die punaises staan toch alle Secrets of alle bijzondere dingen...

Hebben we dan alle punaises al gehad?? Want die ene rechtsboven in Las Venturas, wat is daar mee?? :blink:

misschien dat dit ook dingen zijn die met Alcatraz te maken hebben.....

De punaises in de hoeken zijn gewoon om de kaart tegen de muur te houden, verder niks

EDIT:

Ik heb ff rond gekeken, en er viel iets raars op: Het kleine eilandje (missie dat je Ryder moet doden) wees naar een containerschip, en dat schip wees naar de onderzeeer in de haven van SF, en waar de onderzeeer naar wijst weet ik nog niet, moet ik nog checken

Bewerkt: door ICE COLD KILLA
Link to comment
Delen op andere websites

Nou... ik zit nu al achter m'n oren te krabben dat ze bloeden als een gek...

Als het aan mij ligt.. zit Alcatraz er niet in....

Maar volgens mij heeft Rockstar bevestigt dat er nog 1 Grote Easter Egg in het spel zit toch? :blink:

Dat wordt echt idd heel vaak gezegt, kijk maar eens op andere fora die ook dit soort topics hebben. En nee, R* heeft noit gezegt dat alcatraz in het spel zit, wel dat er een soort alcatraz in ZOU komen. Dat laatste lijkt mij dan gewoon een loze belofte :(

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb die foto van het schip vanaf de lucht bekeken en ik zag dit.

Ik zag de S van het engelse seek (zoek) en dan bij dat blokje zie je een strookje grijs zodat het op een pijltje lijkt.

naamloos2xe.th.png

Link to comment
Delen op andere websites

dat is goed bdacht... der word veel ontdenkt :) zal wel vet zijn gtaforum.nl die easter egg vind :puh: en wijst die pijjl naar de duik boot zoals ice cold killer zegt??

Bewerkt: door eggie123
Link to comment
Delen op andere websites

idd goed gevonden aleen die pijl hadden ze wat beter uit kunnen werken en omdat r* er geen gras over laat groeien denk ik dat ze dat wel gedaan hadden dus misgien is het nix

opzekop lijkt het op een slang

Bewerkt: door marty
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb die foto van het schip vanaf de lucht bekeken en ik zag dit.

Ik zag de S van het engelse seek (zoek) en dan bij dat blokje zie je een strookje grijs zodat het op een pijltje lijkt.

naamloos2xe.th.png

kijk B) goed werk man

ik ga meteen even kijken of ik ook iets kan vinden

ik kan alleen geen screens posten, omdat ik het op de ps2 speel

Link to comment
Delen op andere websites

iets met armax ofzo ja, deze truc heeft Lantyz geloof ik gebruikt om de verwijderde luchtbasis bij Vice City te ontdekken

Sorry voor offtopic, maar heb je een link ofzo daarvoor, want ik heb er nog nooit van gehoord, ik heb ook al zoekfunctie gebruikt.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...