eggie123 Geplaatst: 13 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 juli 2005 gebied 11 ook al niet iig ik kan niks vinden kdenk.. dat we toch meer op de plaats van waarschijnlijkheid moeten kijken... in las venturas.. bijv noord-oost boven in.. daar hoe je denk ik niet te verwachten dat je wat vind.. maar aan de andere kant.. R* kan daar een aanwijzing doen.. met het doel.. niemand zal het daar zoeken :unsure: Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
P-Jamma Geplaatst: 13 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 juli 2005 Maar.. op die map met die punaises staan toch alle Secrets of alle bijzondere dingen... Hebben we dan alle punaises al gehad?? Want die ene rechtsboven in Las Venturas, wat is daar mee?? :blink: misschien dat dit ook dingen zijn die met Alcatraz te maken hebben..... Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ice Cold Killa Geplaatst: 13 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 juli 2005 (bewerkt) Maar.. op die map met die punaises staan toch alle Secrets of alle bijzondere dingen...Hebben we dan alle punaises al gehad?? Want die ene rechtsboven in Las Venturas, wat is daar mee?? :blink: misschien dat dit ook dingen zijn die met Alcatraz te maken hebben..... De punaises in de hoeken zijn gewoon om de kaart tegen de muur te houden, verder niks EDIT: Ik heb ff rond gekeken, en er viel iets raars op: Het kleine eilandje (missie dat je Ryder moet doden) wees naar een containerschip, en dat schip wees naar de onderzeeer in de haven van SF, en waar de onderzeeer naar wijst weet ik nog niet, moet ik nog checken Bewerkt: 13 juli 2005 door ICE COLD KILLA Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bigG Geplaatst: 13 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 juli 2005 en om de plekken waar ufo's zijn gezien aan te duiden en van die eiland wijst naar boot naar ondezeer wist ik nog niet Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
B-Dup Geplaatst: 13 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 juli 2005 die onderzeeer vlak bij pier 69, neem ik aan? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Keepertje8 Geplaatst: 13 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 juli 2005 Nou... ik zit nu al achter m'n oren te krabben dat ze bloeden als een gek...Als het aan mij ligt.. zit Alcatraz er niet in.... Maar volgens mij heeft Rockstar bevestigt dat er nog 1 Grote Easter Egg in het spel zit toch? :blink: Dat wordt echt idd heel vaak gezegt, kijk maar eens op andere fora die ook dit soort topics hebben. En nee, R* heeft noit gezegt dat alcatraz in het spel zit, wel dat er een soort alcatraz in ZOU komen. Dat laatste lijkt mij dan gewoon een loze belofte Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
killarboy Geplaatst: 13 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 juli 2005 Ik heb die foto van het schip vanaf de lucht bekeken en ik zag dit. Ik zag de S van het engelse seek (zoek) en dan bij dat blokje zie je een strookje grijs zodat het op een pijltje lijkt. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
eggie123 Geplaatst: 13 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 juli 2005 (bewerkt) dat is goed bdacht... der word veel ontdenkt zal wel vet zijn gtaforum.nl die easter egg vind en wijst die pijjl naar de duik boot zoals ice cold killer zegt?? Bewerkt: 13 juli 2005 door eggie123 Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bigG Geplaatst: 13 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 juli 2005 (bewerkt) idd goed gevonden aleen die pijl hadden ze wat beter uit kunnen werken en omdat r* er geen gras over laat groeien denk ik dat ze dat wel gedaan hadden dus misgien is het nix opzekop lijkt het op een slang Bewerkt: 13 juli 2005 door marty Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
B-Dup Geplaatst: 13 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 juli 2005 Ik heb die foto van het schip vanaf de lucht bekeken en ik zag dit.Ik zag de S van het engelse seek (zoek) en dan bij dat blokje zie je een strookje grijs zodat het op een pijltje lijkt. kijk B) goed werk man ik ga meteen even kijken of ik ook iets kan vinden ik kan alleen geen screens posten, omdat ik het op de ps2 speel Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
djaa Geplaatst: 13 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 juli 2005 het is wel toevallig dat de onderzeer naar de plek van alcatraz wijst Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
eggie123 Geplaatst: 13 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 juli 2005 heb je dat gezien dan??? :blink: der is net gezegt dat ze nog niet wisten waar de onderzeeer naar toe wees... heb jij ut gezien?... Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ewoud Geplaatst: 13 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 juli 2005 Naar mijn mening denk ik niet dat rockstar zulke uitgebreide verwijzingen gaat gebruiken zoals een schip dat ergens naartoe wijst. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SanFierro Geplaatst: 13 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 juli 2005 Weet iemand al wat de betekenis is van die punaises op de kaart bij Lil' probe Inn??? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Eli R Geplaatst: 13 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 juli 2005 iets met armax ofzo ja, deze truc heeft Lantyz geloof ik gebruikt om de verwijderde luchtbasis bij Vice City te ontdekken Sorry voor offtopic, maar heb je een link ofzo daarvoor, want ik heb er nog nooit van gehoord, ik heb ook al zoekfunctie gebruikt. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts