DaddyPimp Geplaatst: 13 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 juli 2005 (bewerkt) Weet iemand al wat de betekenis is van die punaises op de kaart bij Lil' probe Inn??? Die verwijzen naar alle secrets in GTA B.T.W.: Ik wou me opgeven omdat ik Nasty-Toilet-Man aan het helpen ben met onderzoeken, ben zn broer Bewerkt: 13 juli 2005 door DaddyPimp Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bigG Geplaatst: 13 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 juli 2005 Weet iemand al wat de betekenis is van die punaises op de kaart bij Lil' probe Inn??? nogmaals dat zijn de plekken waar de ufo's zijn gezien Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ice Cold Killa Geplaatst: 13 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 juli 2005 Weet iemand al wat de betekenis is van die punaises op de kaart bij Lil' probe Inn??? nogmaals dat zijn de plekken waar de ufo's zijn gezien Ook niet, die kaart staat ook bij Toreno's Ranch, ik neem aan dat hij geen UFO's zoekt Het is bewezen dat die kaart niks betekent (heeft R* gezegd) Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Keepertje8 Geplaatst: 13 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 juli 2005 (bewerkt) Weet iemand al wat de betekenis is van die punaises op de kaart bij Lil' probe Inn??? R* heeft bevestigt dat die punaises geen enkele betekenis hebben (als je ze met ufo's of zo zou wille koppele), want daar werd massaal over gemailt toen kan ik me nog herrinere. Bewerkt: 13 juli 2005 door Keepertje8 Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Eli R Geplaatst: 13 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 juli 2005 iets met armax ofzo ja, deze truc heeft Lantyz geloof ik gebruikt om de verwijderde luchtbasis bij Vice City te ontdekken Sorry voor offtopic, maar heb je een link ofzo daarvoor, want ik heb er nog nooit van gehoord, ik heb ook al zoekfunctie gebruikt. Of kan iemand anders een link geven? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ZeroHero Geplaatst: 13 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 juli 2005 iets met armax ofzo ja, deze truc heeft Lantyz geloof ik gebruikt om de verwijderde luchtbasis bij Vice City te ontdekken Sorry voor offtopic, maar heb je een link ofzo daarvoor, want ik heb er nog nooit van gehoord, ik heb ook al zoekfunctie gebruikt. Of kan iemand anders een link geven? http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=9788 deze misschien? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Eli R Geplaatst: 13 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 juli 2005 iets met armax ofzo ja, deze truc heeft Lantyz geloof ik gebruikt om de verwijderde luchtbasis bij Vice City te ontdekken Sorry voor offtopic, maar heb je een link ofzo daarvoor, want ik heb er nog nooit van gehoord, ik heb ook al zoekfunctie gebruikt. Of kan iemand anders een link geven? http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=9788 deze misschien? Bedankt, ik had hem net zelf gevonden, maar toch bedankt voor je hulp Mission passed, respect ++ Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
peter99 Geplaatst: 14 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 juli 2005 (bewerkt) als we iets op de bodem gaan zoeken ,waarom doen we dan niet ff al het water weg met watereditor ,en dan zoeken we idee ? btw : in vak 2 heb ik niks gevonden maar wel iets waarvan ik denk dat het er niet mee te maken heeft : in vak 1 en 2 en die twee daaronder zaten geen ammo nutions Bewerkt: 14 juli 2005 door peter99 Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
eXperion Geplaatst: 14 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 juli 2005 (bewerkt) als we iets op de bodem gaan zoeken ,waarom doen we dan niet ff al het water weg met watereditor ,en dan zoeken weidee ? Dit heeft al iemand gedaan. maar toch een goed idee Bewerkt: 14 juli 2005 door eXperion Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
eggie123 Geplaatst: 14 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 juli 2005 der is toc nog geen ultimate trainer voor SA pc? anders konden we het zelfde dtrucje porberen.. of heeft iemand armax? voor ps2... of action replay voor xbox? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
W3sl3y Geplaatst: 14 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 juli 2005 (bewerkt) Even over die breuklijn. In SA is het een geul en in Real life is het een heuvel zo te zien op die foto's Bewerkt: 14 juli 2005 door W3sl3y Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Big Boss Geplaatst: 14 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 juli 2005 (bewerkt) ik heb iets gevonden: in die boot in de Easter Basin Navel base(waar je die hydra moest jatten in die missie)in het water (waar je die boot naar binnen zag varen in de cutscène)daar ligt een Vortex hovercraft.Wat doet die daar als je er toch niet mee wegkan? :blink: En die poort gaat niet open Je kan er in langs de zijkant met een jetpack, dan ff de omgekeerde weg volgen en je bent er. EDIT: bijna vergeten: er staat soms een hydra op het dek! ik kan helaas geen screens posten, dus wil iemand anders dat doen? alvast bedankt, GTA-lover Bewerkt: 14 juli 2005 door GTA-lover Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
W3sl3y Geplaatst: 14 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 juli 2005 (bewerkt) mischien is dat voor de versiering van de boot. Anders zou ik het ook niet weten. post even een screen als bevesteging. EDIT: ik kan pas vanavond weer posten.... Bewerkt: 14 juli 2005 door W3sl3y Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
P-Jamma Geplaatst: 14 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 juli 2005 Sorry dat ik 't zeg... maar ik vind dat met dat schip wel heel erg ver gezocht... Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
W3sl3y Geplaatst: 14 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 juli 2005 Sorry dat ik 't zeg... maar ik vind dat met dat schip wel heel erg ver gezocht... welk schip? Vliegdekschip, Containerschip.... Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts