Typhoon Geplaatst: 10 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 juli 2005 (bewerkt) waarom denk je dat?? keepertje, Bewerkt: 10 juli 2005 door C-J_Redman Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Keepertje8 Geplaatst: 10 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 juli 2005 waarom denk je dat?? keepertje, Omdat R* heeft gezegt DAT er nog iets is, het is geen bigfoot, het zijn geen UFO's, het zijn geen aliens, het is geen kettingzaagmannetje. Maar het moet iets groot zijn, en dat schoot als eerste in me op B) oftwel, gewoon een gok Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ZeroHero Geplaatst: 10 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 juli 2005 R* heeft gezegt DAT er nog iets is, het is geen bigfoot, het zijn geen UFO's, het zijn geen aliens, het is geen kettingzaagmannetje. Maar het moet iets groot zijn, en dat schoot als eerste in me op B) oftwel, gewoon een gok Waar had je dat gelezen dan?, van R* Ben wel HEEL benieuwd wat het is Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Keepertje8 Geplaatst: 10 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 juli 2005 (bewerkt) R* heeft gezegt DAT er nog iets is, het is geen bigfoot, het zijn geen UFO's, het zijn geen aliens, het is geen kettingzaagmannetje. Maar het moet iets groot zijn, en dat schoot als eerste in me op B) oftwel, gewoon een gok Waar had je dat gelezen dan?, van R* Ben wel HEEL benieuwd wat het is Het officiele bericht zelf benk ook al dagen naar op zoek, maar ik heb het al tig keer gehoort op andere fora. Zoals dit: Rockstar has admitted (fairly recently) that there is still a thing or two people haven't found yet, but they didn't really give any clues as to what it is. 5 juli 2005 Bewerkt: 10 juli 2005 door Keepertje8 Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ZeroHero Geplaatst: 10 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 juli 2005 Het officiele bericht zelf benk ook al dagen naar op zoek, maar ik heb het al tig keer gehoort op andere fora.Zoals dit: Rockstar has admitted (fairly recently) that there is still a thing or two people haven't found yet, but they didn't really give any clues as to what it is. 5 juli 2005 Ik denk dat het wel snel word gevonden Hoop ik tenminste.. kan ook zijn dat ze dit alleen voor de verkoop zeggen of is dat illegaal? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
kortman_8 Geplaatst: 10 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 juli 2005 Het officiele bericht zelf benk ook al dagen naar op zoek, maar ik heb het al tig keer gehoort op andere fora.Zoals dit: Rockstar has admitted (fairly recently) that there is still a thing or two people haven't found yet, but they didn't really give any clues as to what it is. 5 juli 2005 Ik denk dat het wel snel word gevonden Hoop ik tenminste.. kan ook zijn dat ze dit alleen voor de verkoop zeggen of is dat illegaal? Wat is illigaal? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Keepertje8 Geplaatst: 10 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 juli 2005 Het officiele bericht zelf benk ook al dagen naar op zoek, maar ik heb het al tig keer gehoort op andere fora.Zoals dit: Rockstar has admitted (fairly recently) that there is still a thing or two people haven't found yet, but they didn't really give any clues as to what it is. 5 juli 2005 Ik denk dat het wel snel word gevonden Hoop ik tenminste.. kan ook zijn dat ze dit alleen voor de verkoop zeggen of is dat illegaal? En dat is dus precies wat ik ook dacht, het gaat alleen maar om geld in die business. Je weet niet of ze het menen, of dat het een trucje is om meer mensen het spel te laten spelen Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
eggie123 Geplaatst: 10 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 juli 2005 maar als het allemaal leugens zijn doen ze hun eigen naam der niet goed mee Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Keepertje8 Geplaatst: 10 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 juli 2005 maar als het allemaal leugens zijn doen ze hun eigen naam der niet goed mee idd, maja, wie gaat erachter komen of het leugens zijn of nie :unsure: ga ze ma eens even mailen denkik Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Trax Geplaatst: 10 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 juli 2005 Over die 2de kaart; Wat is die stip rechtsonderin? Wat is er in-game op die plek? Wat is daar weggehaald? Zou dat misschien die .dff's van MClaw kunnen zijn? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
W3sl3y Geplaatst: 10 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 juli 2005 er is me laten vertellen dat het een punaise is. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Keepertje8 Geplaatst: 10 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 juli 2005 (bewerkt) Over die 2de kaart;Wat is die stip rechtsonderin? Wat is er in-game op die plek? Wat is daar weggehaald? Zou dat misschien die .dff's van MClaw kunnen zijn? Dat zijn denkik gwoon punaises waarmee dat ding is opgehangen, ze zitten namelijk in alle 4 de hoeken (ik heb rockstar maar ff gemailt over het "geheim" ben beniewd naar de response) Bewerkt: 10 juli 2005 door Keepertje8 Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Trax Geplaatst: 10 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 juli 2005 er is me laten vertellen dat het een punaise is. Je kan duidelijk zien dat het niet alléén een punaise is .. Want dan moet die groter zijn dan de andere drie in de hoeken?? Lijkt erop dat er nog iets onder zit .. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
W3sl3y Geplaatst: 10 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 juli 2005 (bewerkt) er is me laten vertellen dat het een punaise is. Je kan duidelijk zien dat het niet alléén een punaise is .. Want dan moet die groter zijn dan de andere drie in de hoeken?? Lijkt erop dat er nog iets onder zit .. ja dat wel lijkt wel of er nog een stukje land onder zit. ik ga even op plaats van delict EDIT ik heb helemaal niks gevonden... het is gewoon zee en verder niks. Bewerkt: 10 juli 2005 door W3sl3y Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Keepertje8 Geplaatst: 10 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 juli 2005 er is me laten vertellen dat het een punaise is. Je kan duidelijk zien dat het niet alléén een punaise is .. Want dan moet die groter zijn dan de andere drie in de hoeken?? Lijkt erop dat er nog iets onder zit .. ja dat wel lijkt wel of er nog een stukje land onder zit. ik ga even op plaats van delict EDIT ik heb helemaal niks gevonden... het is gewoon zee en verder niks. We moeten ook nie doorflippen in dit. Wat MrFuji d8 ik heeft gevonden is gewoon heel erg knap en verder is er nx met die kaart. Had R* trouwens ook al bevestigt Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts