Jump to content

Toch Alcatraz? + Onderzoekteam


Mister Fuji

Recommended Posts

  • Reacties 411
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Keepertje8

    42

  • W3sl3y

    38

  • bigG

    30

  • P-Jamma

    26

Top Posters In This Topic

Posted Images

Nadat ik gister mijn berichtje heb gepost is er al weer veel ontdekt merk ik.

- Er is een misthoorn ontdekt, die schijnbaar alleen bij slecht weer te horen is. Kan het niet gewoon zo zijn dat Rockstar het complete eiland eruit heeft gehaald maar het geluid perongeluk is vergeten? Bij slecht weer ging er volgens mij bij Alcatraz (de echte) namelijk ook een misthoorn af om de patrouille- en vervoerboten te laten weten van, hé, hier is een eiland.

- Er is ontdekt dat met de 0.00-uur-code de zon (geel) áchter de blauwe nacht schijnt op het blauwe water. Geel met blauw is volgens mij nog steeds groen, dus hier is weinig vreemds aan lijkt mij.

- Er zijn files gevonden van een Twins Gevangenis of zo. Deze is niet speciaal en volgens mij ben ik hier al een paar keer langsgereden. Ik ga zo op zoek naar een plaatje (hij staat in Los Santos).

- Weer is er commotie ontstaan over de punaises op de kaart. Ditmaal lijkt er wat onder de hoekpunaise te zitten rechtsonder. Ik zal eens gaan kijk of dat op de andere kaart in de Little Inn ook zo is. Ook hier zal ik snel een plaatje van posten.

Wat ik met tenslotte afvraag. Lantyz heeft veel ontdekt met de code dat je met een jetpack oneindig hoog kon vliegen en het land zich dus nog niet laadde. Is dat ook niet mogelijk (door iemand, ik heb zelf die codemogelijkheid niet) om dat te doen op de plaats van Alcatraz?

Link to comment
Delen op andere websites

Je kant het misschien wel zien, als je veel te snel gaat, dat de wereld nog moet laden, dat was ook met Vice City: geheime vliegveld ofzo

Hoe moet je dan veel te snel gaan?

Met de handling.cfg gaan klote zeker.

Lekker oppervlakkig. Je weet maar nooit. Kijk eens naar wat we allemaal hebben opgezocht.

Oke daar heb je wel gelijk in.

Bewerkt: door kortman_8
Link to comment
Delen op andere websites

gevangenis (Twins) (soirry voor grootte: )

gallery802kn.jpg

en bij de kaart in de little inn zit er iets onder de punaise in de linkeronderhoek, dus kunnen we daar ook weer gaan zoeken :puh:

post-86-1121073206.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

het lijkt wel of er onder ide punise ook een ieland licht

Kan er een Eiland op het vaste land zijn dan! :huh:

Mister Fuji dat is idd een goed plan, om daar te gaan zoeken.

Bewerkt: door Badman
Link to comment
Delen op andere websites

ik zie tog bij die kaart van little inn tog duidelijk een eiland die er in het spel niet is (naast de golden gate brug) maar mischien is het een eiland in de wolken ofzo

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...