TekaLoca Geplaatst: 26 september 2016 Rapport Geplaatst: 26 september 2016 Ik kan er op en heb nog geen 100 wedstrijden gespeeld in FUT16. Vorige FIFA's wel +1000 wedstrijden, dat wel. Reageren
Kaitjee98 Geplaatst: 3 oktober 2016 Rapport Geplaatst: 3 oktober 2016 (bewerkt) Hoe ziet jullie team er uit? Heb er zelf 2 om af te wisselen. Bewerkt: 3 oktober 2016 door KaiSkillzz Reageren
NickOwnage Geplaatst: 3 oktober 2016 Rapport Geplaatst: 3 oktober 2016 Mijn Braziliaanse team en Serie A team: Serie A team opgebouwd door mijn KDB in een Pack. Reageren
LionOfHolland Geplaatst: 7 oktober 2016 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2016 Is het iemand al gelukt om zich te kwalificeren voor de FUT Champions weekend league? Reageren
Kaitjee98 Geplaatst: 7 oktober 2016 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2016 Nee nog niet echt mee bezig gehouden. Ik wil binnenkort wel eens kijken, maar denk niet dat ik me uberhaupt weet te kwalificeren. Is het jou wel gelukt? Reageren
LionOfHolland Geplaatst: 8 oktober 2016 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2016 Nee nog niet echt mee bezig gehouden. Ik wil binnenkort wel eens kijken, maar denk niet dat ik me uberhaupt weet te kwalificeren. Is het jou wel gelukt? Het ging eerst niet zo goed, maar ik ben nu geswitched naar 433(2) en ik sta heerlijk te spelen. Werd helaas 2x van de server gegooid bij die laatste kwalificatie waar je maar 3 pogingen had Reageren
NickOwnage Geplaatst: 10 oktober 2016 Rapport Geplaatst: 10 oktober 2016 Momenteel spelend in Divisie 6! Zo'n 25k bij elkaar gespeeld en nu bezig met een aantal Selectie Squad Building Challenges. Echt heel leuk om te doen! Al een aantal packs uit weten te slepen met daarin Isco die verkoopt voor 6k. Reageren
LionOfHolland Geplaatst: 10 oktober 2016 Rapport Geplaatst: 10 oktober 2016 Iniesta gepacked! Ga m denk ik komende zaterdag verkopen Reageren
LionOfHolland Geplaatst: 11 oktober 2016 Rapport Geplaatst: 11 oktober 2016 Vorige week een week lang geploeterd voor FUT Champions kwalificatie en geen succes. Nu 1x geprobeerd en direct gekwalificeerd Reageren
MegaPilot Geplaatst: 11 oktober 2016 Rapport Geplaatst: 11 oktober 2016 Iniesta gepacked! Ga m denk ik komende zaterdag verkopen Je wacht beter tot ie een IF krijgt om 'm dan op de allerlaatste dag van die week te verkopen. Reageren
LionOfHolland Geplaatst: 11 oktober 2016 Rapport Geplaatst: 11 oktober 2016 Dat kan wel lang duren denk ik... zo vaak pakt Iniesta niet een in form. Elk seizoen scoort en assist hij vrij weinig ondanks zijn geweldige spel Reageren
TekaLoca Geplaatst: 24 oktober 2016 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2016 Jeetje. Ik kom van een mooie streak in div 7 aan in div 6 en heb in twee seizoenen in 6 3x gewonnen en 2x gelijk. En een stuk of 9x verloren.. Jezus man Reageren
Crazy-Ghost Geplaatst: 25 oktober 2016 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2016 Jeetje. Ik kom van een mooie streak in div 7 aan in div 6 en heb in twee seizoenen in 6 3x gewonnen en 2x gelijk. En een stuk of 9x verloren.. Jezus man Ja heb ook heel vaak streaks en dan gaat het andere momenten opeens heel slecht. Ben net gepromoveerd naar divisie 5 met 6-1-1, terwijl jij vorig jaar een stuk beter was dan ik toen we tegen elkaar speelde. Reageren
TekaLoca Geplaatst: 25 oktober 2016 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2016 Ja, ik heb in 16 ook niet zo veel gespeeld aangezien ik nu met een vriendinnetje zit. Ik speel veel minder dan vroeger Reageren
MegaPilot Geplaatst: 31 oktober 2016 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2016 (bewerkt) Raakt er iemand van jullie op de EA servers? Bewerkt: 31 oktober 2016 door MegaPilot Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.