TekaLoca Geplaatst: 8 november 2016 Rapport Share Geplaatst: 8 november 2016 Na een week of twee niet echt gespeeld te hebben heb ik het weer opgepikt, en heb ook meteen afgerekend met de demonen uit divisie 6: 7 wedstrijden, 7 wins. Promotie met titel. Jooo Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
LionOfHolland Geplaatst: 21 december 2016 Rapport Share Geplaatst: 21 december 2016 Komen jullie de weekend league nog wel in? Ik heb nogal moeite om te kwalificeren Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Votair Geplaatst: 27 december 2016 Rapport Share Geplaatst: 27 december 2016 http://prntscr.com/dojzyo http://prntscr.com/dok0db Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
LionOfHolland Geplaatst: 28 december 2016 Rapport Share Geplaatst: 28 december 2016 Welke RM staat daar op CB haha? Die 451 ziet er goed uit. Cuadrado, Banega, leuke spelers Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst: 28 december 2016 Rapport Share Geplaatst: 28 december 2016 De combinatie Eriksen(op 10)-Welbeck is echt gruwelijk. Daardoor gewoon van divisie 7 gemakkelijk naar divisie 5 kunnen doorstoten. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Votair Geplaatst: 28 december 2016 Rapport Share Geplaatst: 28 december 2016 Welke RM staat daar op CB haha? Die 451 ziet er goed uit. Cuadrado, Banega, leuke spelers Mijn CV is geblesseerd, noodoplossing. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst: 28 januari 2017 Rapport Share Geplaatst: 28 januari 2017 Het moment dat je met Wammerdam Sanchez de hele wedstrijd onder controle hebt. Heerlijk Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Votair Geplaatst: 28 januari 2017 Rapport Share Geplaatst: 28 januari 2017 Ik heb altijd het idee dat mijn FUT spelers kutter spelen dan als je met een club speelt. Hebben jullie dit ook? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst: 28 januari 2017 Rapport Share Geplaatst: 28 januari 2017 (bewerkt) 1 uur geleden, Votair zei: Ik heb altijd het idee dat mijn FUT spelers kutter spelen dan als je met een club speelt. Hebben jullie dit ook? Nee. Ik heb juist het gevoel dat het andersom is, omdat je spelers gebruikt in bepaalde teams en dan ze wel werken, maar bij hun normale club niet. Tip, log in FUT(FIFA opstarten in Engels, jij krijgt een kit en gratis pack) Ik pack fucking Neymar hier uit Bewerkt: 28 januari 2017 door aron24 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
KoningJesper Geplaatst: 28 januari 2017 Rapport Share Geplaatst: 28 januari 2017 3 uur geleden, aron24 zei: Het moment dat je met Wammerdam Sanchez de hele wedstrijd onder controle hebt. Heerlijk Waarom speel je met Warmerdam? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst: 28 januari 2017 Rapport Share Geplaatst: 28 januari 2017 10 minuten geleden, KoningJesper zei: Waarom speel je met Warmerdam? Ik had dit moment niet genoeg coins voor een betere speler. SBC's enzo. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
LionOfHolland Geplaatst: 29 januari 2017 Rapport Share Geplaatst: 29 januari 2017 https://www.futbin.com/17/squad/1354084 Mijn WL squad atm. Ik wissel Ben Yedder met Gonalons om ingame. Ben Yedder is echt superfijn. Die man heeft betere stats dan Greizmann, maar hij kost slechts 60k terwijl Griezmann 200k kost. Spelen jullie ook Weekend League? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Spoon0612 Geplaatst: 29 januari 2017 Rapport Share Geplaatst: 29 januari 2017 Yep maar vet irritant als je een loss disconnectie krijgt terwijl je voor staat en je verbinding gewoon top is. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst: 10 februari 2017 Rapport Share Geplaatst: 10 februari 2017 http://www.futhead.com/17/squads/4505894/ Dit is mijn team En het speelt echt geweldig. 6 wedstrijden, 5 overwinningen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
LionOfHolland Geplaatst: 11 februari 2017 Rapport Share Geplaatst: 11 februari 2017 Neymar! Zijn die wedstrijden in weekend league of seizoenen btw? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.