aron24 Geplaatst: 11 februari 2017 Rapport Share Geplaatst: 11 februari 2017 7 uur geleden, LionOfHolland zei: Neymar! Zijn die wedstrijden in weekend league of seizoenen btw? Neymar gepackt he, ga ik hem gebruiken ook. Divisie 4 inmiddels, gelijk doorgestoomd met dit team Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Votair Geplaatst: 25 februari 2017 Rapport Share Geplaatst: 25 februari 2017 2 nieuwe teams! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
LionOfHolland Geplaatst: 26 februari 2017 Rapport Share Geplaatst: 26 februari 2017 Nolito Die ben Yedder is ook een beest, maar ik heb m vrijdag voor 92k verkocht. Ik had hem ooit voor 60k gekocht. Veel plezier aan die man beleeft, elk schot vanaf de 2e lijn is gevaarlijk en hij kan zichzelf ook zo heerlijk vrijdribbelen voor een steekpass of schot. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Votair Geplaatst: 26 februari 2017 Rapport Share Geplaatst: 26 februari 2017 Ben Yedder is inderdaad een beest. Ik ben nog ongeslagen met deze teams. (Divisie 7 :7) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst: 2 maart 2017 Rapport Share Geplaatst: 2 maart 2017 EA Ik ben geband voor niks. Slaat helemaal nergens op. En dan verwachten ze wel dat ik volgend jaar weer leuke FIFA koop. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Votair Geplaatst: 2 maart 2017 Rapport Share Geplaatst: 2 maart 2017 4 uur geleden, aron24 zei: EA Ik ben geband voor niks. Slaat helemaal nergens op. En dan verwachten ze wel dat ik volgend jaar weer leuke FIFA koop. Dien een klacht in. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
LionOfHolland Geplaatst: 3 maart 2017 Rapport Share Geplaatst: 3 maart 2017 https://www.futbin.com/17/squad/1994388 Ga met dit Weekend League spelen. Jovetic wissel ik in game natuurlijk om met Iborra, maar het staat nu zo voor de chemistry Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst: 3 maart 2017 Rapport Share Geplaatst: 3 maart 2017 18 uur geleden, Votair zei: Dien een klacht in. Heb ik al gedaan, ik vind gewoon dat ik een vergoeding hoor te krijgen. Het is niet de eerste keer dat EA dit soort trucjes uithaald. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
LionOfHolland Geplaatst: 3 maart 2017 Rapport Share Geplaatst: 3 maart 2017 Krijg je geen gratis packs ofzo dan? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst: 3 maart 2017 Rapport Share Geplaatst: 3 maart 2017 3 uur geleden, LionOfHolland zei: Krijg je geen gratis packs ofzo dan? Geen idee, het zou wel terecht zijn in mijn ogen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
JasonStatham Geplaatst: 3 maart 2017 Rapport Share Geplaatst: 3 maart 2017 Mind=Blown Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst: 17 maart 2017 Rapport Share Geplaatst: 17 maart 2017 Nou goed, ik heb mijn account weer terug. Dus ik denk even een paar potjes spelen, 2 van de 3 games gekickt van de servers. Beide stond ik voor(ene met 5-1 andere met 1-0). Daar word ik nou zo geïrriteerd, zeker omdat het internet het gwn nog deed. Mijn team overigens Ben Yedder-Morata Isco Kante-N'Zonzi-Iborra(84 IF) Baines-Smalling-Martinez(81 rated)-Mario Gaspar Butlamd Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MegaPilot Geplaatst: 17 maart 2017 Rapport Share Geplaatst: 17 maart 2017 Traden jullie ook veel? Ik heb nu weer een spelerspile die ongeveer 1.3 miljoen waard is(waarvan het grootste deel een investering is). Grofweg 900k-1 miljoen is puur van traden eigenlijk. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Votair Geplaatst: 17 maart 2017 Rapport Share Geplaatst: 17 maart 2017 Ik ben gehackt en gebant.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst: 17 maart 2017 Rapport Share Geplaatst: 17 maart 2017 5 uur geleden, MegaPilot zei: Traden jullie ook veel? Ik heb nu weer een spelerspile die ongeveer 1.3 miljoen waard is(waarvan het grootste deel een investering is). Grofweg 900k-1 miljoen is puur van traden eigenlijk. Brons packs truc werkt sick goed 4 uur geleden, Votair zei: Ik ben gehackt en geband.. Mail sturen naar letstalk Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.