Visser23 Geplaatst: 27 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst: 27 oktober 2014 Dit is mijn basisteam: Klik. FUT Web App doet het niet bij mij. Hij zegt dat ik een account moet maken, terwijl ik die gewoon heb Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MegaPilot Geplaatst: 27 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst: 27 oktober 2014 Dit is mijn basisteam: Klik. FUT Web App doet het niet bij mij. Hij zegt dat ik een account moet maken, terwijl ik die gewoon heb Leuk teampje, Atlético Madrid kopen is ook mogelijk met een normaal budget. Maar dat ga ik niet doen, m'n huidig teampje speelt lekker. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Visser23 Geplaatst: 28 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst: 28 oktober 2014 Leuk teampje, Atlético Madrid kopen is ook mogelijk met een normaal budget. Maar dat ga ik niet doen, m'n huidig teampje speelt lekker. Klopt, voor 55k op de Playstation heb je heel Atletico zowat (inclusief In Form Godin). Dit is 43k op de Xbox.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst: 28 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst: 28 oktober 2014 Koop ik een pakketje, krijg je ik Lahm in topvorm. :D Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Together Geplaatst: 28 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst: 28 oktober 2014 Lucky! Dat is zo'n 250K! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
KoningJesper Geplaatst: 28 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst: 28 oktober 2014 Koop ik een pakketje, krijg je ik Lahm in topvorm. :D ZO! Dat is nice! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Together Geplaatst: 28 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst: 28 oktober 2014 Dan zit ik hier.. 20 euro uitgegeven en helemaal niks.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MegaPilot Geplaatst: 28 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst: 28 oktober 2014 Dan zit ik hier.. 20 euro uitgegeven en helemaal niks.. Heb hetzelfde voorgehad met 15 euro. Echt misselijkmakend. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MrIndependent Geplaatst: 28 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst: 28 oktober 2014 Dan zit ik hier.. 20 euro uitgegeven en helemaal niks.. Heb hetzelfde voorgehad met 15 euro. Echt misselijkmakend. Heb hetzelfde gehad met 120 euro in totaal. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MegaPilot Geplaatst: 29 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst: 29 oktober 2014 ZUCHT. Net een wedstrijd gespeeld tegen een kerel met ONGELOFELIJK slecht internet. Daardoor blijft mijn spel om de 2 seconden hangen. Doordat ik goed internet heb, loopt het bij hem normaal natuurlijk. Kon verdorie amper iets doen, hij wist wat ik ging doen nog voor ik het gedaan had bij wijze van spreken door die klotelagg. Slaat echt nergens op dat ik gestraft wordt omdat ik normaal internet heb. Verder een wedstrijd gehad waar ik 4(!) open kansen had en waarvan er niet eentje op doel was. Dat het schieten random is wist ik al, maar dit gaat echt té ver. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
LionOfHolland Geplaatst: 29 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst: 29 oktober 2014 ZUCHT. Net een wedstrijd gespeeld tegen een kerel met ONGELOFELIJK slecht internet. Daardoor blijft mijn spel om de 2 seconden hangen. Doordat ik goed internet heb, loopt het bij hem normaal natuurlijk. Kon verdorie amper iets doen, hij wist wat ik ging doen nog voor ik het gedaan had bij wijze van spreken door die klotelagg. Slaat echt nergens op dat ik gestraft wordt omdat ik normaal internet heb. Verder een wedstrijd gehad waar ik 4(!) open kansen had en waarvan er niet eentje op doel was. Dat het schieten random is wist ik al, maar dit gaat echt té ver. Ik pass de bal veel rond en dan moet het allemaal perfect gaan, ik kan echt geen lag momentjes gebruiken. Ik vind dat ze net zoals in online seizoen bij FUT de optie moeten hebben dat beide personen kunnen stemmen om met de wedstrijd te stoppen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MegaPilot Geplaatst: 29 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst: 29 oktober 2014 Heb nu wel Bravo gekocht. Wedstrijd na wedstrijd peigert een keeper af en nu heb ik dus voor elk team een topkeeper die ook nog eens kan rusten. Volgende speler waar ik voor ga is Iniesta en daarna Alba. Ik heb nu op m'n middenveld Gabi - Isco - Sergio Busqets(heb er een CM van gemaakt). Ik heb nog maar 1 wedstrijd met Sergio kunnen spelen(wilde voornamelijk wat defensieve stabiliteit), maar het lijkt er niet op dat het de dingen erop verbeterde. Waarom is Xavi zo slecht qua uithoudingsvermogen? Is dat omdat z'n fysiek reteslecht is? En is Iniesta dan ook niet relatief slecht qua fysiek? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
LionOfHolland Geplaatst: 29 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst: 29 oktober 2014 Heb nu wel Bravo gekocht. Wedstrijd na wedstrijd peigert een keeper af en nu heb ik dus voor elk team een topkeeper die ook nog eens kan rusten. Volgende speler waar ik voor ga is Iniesta en daarna Alba. Ik heb nu op m'n middenveld Gabi - Isco - Sergio Busqets(heb er een CM van gemaakt). Ik heb nog maar 1 wedstrijd met Sergio kunnen spelen(wilde voornamelijk wat defensieve stabiliteit), maar het lijkt er niet op dat het de dingen erop verbeterde. Waarom is Xavi zo slecht qua uithoudingsvermogen? Is dat omdat z'n fysiek reteslecht is? En is Iniesta dan ook niet relatief slecht qua fysiek? Als je fysiek sterke spelers wilt komt het middenveld van Barcelona niet in aanmerking, misschien dat Busquets en Rakitic meevallen, anders kun je er fysiek niet veel van verwachten. Als je Iniesta wilt, raad ik je aan hem op Isco's positie te plaatsen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MegaPilot Geplaatst: 29 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst: 29 oktober 2014 Als je fysiek sterke spelers wilt komt het middenveld van Barcelona niet in aanmerking, misschien dat Busquets en Rakitic meevallen, anders kun je er fysiek niet veel van verwachten. Als je Iniesta wilt, raad ik je aan hem op Isco's positie te plaatsen. Dus fysiek heeft niets te maken met het feit dat Xavi na 60 minuten geen kut meer waard is? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MrIndependent Geplaatst: 29 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst: 29 oktober 2014 (bewerkt) Als je fysiek sterke spelers wilt komt het middenveld van Barcelona niet in aanmerking, misschien dat Busquets en Rakitic meevallen, anders kun je er fysiek niet veel van verwachten. Als je Iniesta wilt, raad ik je aan hem op Isco's positie te plaatsen. Dus fysiek heeft niets te maken met het feit dat Xavi na 60 minuten geen kut meer waard is? Xavi's uithoudingsvermogen is 60 je kunt het beste ook gewoon met hem niet zoveel meters maken, maar aanspelen en een lange bal geven of een scherpe pass op je lopende middenvelders. Ik raad je ook niet aan voor Iniesta te gaan op dit spel.Iniesta heeft dan wel uithoudingsvermogen maar hij was voor mij echt de minste, betere spelers zijn Modric & Rodriguez.. Toen ik BBVA speelde had ik Griezzmann- Benzema-Vela Kroos-Rodriguez-Modric Marcelo-Ramos-Miranda-Alves Casillas Dit in een 4-3-3(4) opstelling. Bewerkt: 29 oktober 2014 door MrIndependent Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.