MegaPilot Geplaatst: 29 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2014 (bewerkt) In mijn opstelling past Iniesta beter. Edit: Gevonden op Futhead, het stamina(uithoudingsvermogen) is kut, bij Iniesta is dit veel beter. Bewerkt: 29 oktober 2014 door MegaPilot Reageren
MegaPilot Geplaatst: 30 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2014 (bewerkt) Update: flink wat coins gepompt in m'n team. Ik wou een grotere CV dan Mascherano en eindelijk eens een deftige linksback, dit leek mij dé oplossing. Maar, door deze 3 spelers erbij te halen(oja, Fabregas is er ook bijgekomen) had ik voor hun 9 TG en daar heb ik 10 van gemaakt door Vincent del Bosque te strikken als manager. https://www.easports.com/fifa/ultimate-team/web-app/show-off?showoffId=cfuqtPRVnLw8G:pc Vraagje: hoe unlock ik dat ik 3 tenues mag selecteren voor m'n team ipv 2? Ik vind het maar niet. Bewerkt: 30 oktober 2014 door MegaPilot Reageren
TheuNauz Geplaatst: 30 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2014 Vraagje: hoe unlock ik dat ik 3 tenues mag selecteren voor m'n team ipv 2? Ik vind het maar niet. Dat gaat helaas niet. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 30 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2014 Dat gaat helaas niet. Ah, jammer. Nog een vraagje: ik heb bijvoorbeeld een soort coach die 15% schieten toevoegt, hoe gebruik ik dat? In m'n selectie zelf vind ik niks en bij m'n items is er ook geen optie om 'm te gebruiken.. Reageren
MrIndependent Geplaatst: 31 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2014 (bewerkt) Dat gaat helaas niet. Ah, jammer. Nog een vraagje: ik heb bijvoorbeeld een soort coach die 15% schieten toevoegt, hoe gebruik ik dat? In m'n selectie zelf vind ik niks en bij m'n items is er ook geen optie om 'm te gebruiken.. Als je een +15 schieten kaartje hebt komt daar nog is 15 procent bovenop dus dan krijg je nog eens 2 shoot extra,EDIT : Als ik jou was zou ik Dos Santos nog een "Spil" kaartje geven dan krijgt hij +3 snelheid +3 passing, zelfde geldt voor die Isco. Dit is mijn team : https://www.easports...cwFJBznLxoH:ps3 Iemand nog verbeteringen? Heb nog 80k op de bank Bewerkt: 31 oktober 2014 door MrIndependent Reageren
xCrazyShotgun Geplaatst: 1 november 2014 Rapport Geplaatst: 1 november 2014 Zit weer sinds een paar dagen FUT te spelen. In het begin was ik echt slecht, verloor bijna elke wedstrijd, creëerde niet genoeg, miste veel kansen 1 op 1, ga zo maar door. Nu heb ik een Barclays Premier League team, waar het aardig mee gaat. Ik creëer nu meer, maak meer kansen af. En het belangrijkste: ik win weer meer, al soms met geluk en ik verlies vaak onterecht, veel lat. Nu zit ik in Divisie 9. Mijn team: http://www.futhead.com/15/squads/6880069/ Reageren
MegaPilot Geplaatst: 1 november 2014 Rapport Geplaatst: 1 november 2014 Als je een +15 schieten kaartje hebt komt daar nog is 15 procent bovenop dus dan krijg je nog eens 2 shoot extra,EDIT : Als ik jou was zou ik Dos Santos nog een "Spil" kaartje geven dan krijgt hij +3 snelheid +3 passing, zelfde geldt voor die Isco. Dit is mijn team : https://www.easports...cwFJBznLxoH:ps3 Iemand nog verbeteringen? Heb nog 80k op de bank Hoe gebruik ik die kaartjes? Ik vind het echt niet. Reageren
TekaLoca Geplaatst: 1 november 2014 Rapport Geplaatst: 1 november 2014 Op je speler "hoveren" en als je die kaarten in je bezit hebt zul je die kunnen toepassen op dezelfde manier dan wanneer je een contract zou toevoegen aan een speler. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 1 november 2014 Rapport Geplaatst: 1 november 2014 (bewerkt) Op je speler "hoveren" en als je die kaarten in je bezit hebt zul je die kunnen toepassen op dezelfde manier dan wanneer je een contract zou toevoegen aan een speler. Staat er helaas niet tussen(Contracten, Herstel, Positiewissel ed wel). Ik heb nochtans veel van die coaches...Wat doen teamgeeststijlen eigenlijk? Het zegt wel dat het bepaalde eigenschappen verbetert, maar dat klopt dus niet. Edit: Even opgezocht, blijkbaar hebben die coaches alleen maar effect als je trainingskaarten koopt/gebruikt, dat doe ik dus niet. Bewerkt: 1 november 2014 door MegaPilot Reageren
TekaLoca Geplaatst: 1 november 2014 Rapport Geplaatst: 1 november 2014 Dacht dat je het over Spil, Havik, etc. kaartjes had. Excuus Reageren
MegaPilot Geplaatst: 1 november 2014 Rapport Geplaatst: 1 november 2014 Tip: je kan met je ervaringspunten historische tenues kopen en die krijg je dan in FUT(en die kan je dan verkopen ). Reageren
KoningJesper Geplaatst: 1 november 2014 Rapport Geplaatst: 1 november 2014 Ik vind t wel leuk om ze te houden! Reageren
MegaPilot Geplaatst: 1 november 2014 Rapport Geplaatst: 1 november 2014 (bewerkt) Weet iemand hoe ik deze achievement kan halen? Ik heb al een conditie en een trainingsitem gebruikt op een speler, het helpt klaarblijkelijk niet. :S Edit: Zelfs een selectietraining Conditie deed niks uit.. Bewerkt: 1 november 2014 door MegaPilot Reageren
Together Geplaatst: 2 november 2014 Rapport Geplaatst: 2 november 2014 (bewerkt) Misschien als je daar op klikt en dan een conditie kaart toepast? Raden jullie mij Rémy of Lukaku aan? Er zit namelijk een flink prijsverschil in. En ze lijken niet zo veel te verschillen. Mijn andere spits is Benteke. Team nu: https://www.easports...5KLZSSnLxC7:ps3 Raar bij mij staat teamgeest 100, bij de link 91.. Bewerkt: 2 november 2014 door Together Reageren
MegaPilot Geplaatst: 2 november 2014 Rapport Geplaatst: 2 november 2014 Lukaku past beter in je systeem. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.