TekaLoca Geplaatst: 7 november 2014 Rapport Geplaatst: 7 november 2014 4-3-3 controlerend werkt goed voor mij. Reageren
MrIndependent Geplaatst: 7 november 2014 Rapport Geplaatst: 7 november 2014 4222 Zou in theorie kunnen. Pogba heeft workrates H/M en Vidal H/H maar bij counters staat Pogba soms te ver naar voren gok ik. Ipv van Tevez zou je ook een Mertens in de spits moeten proberen dat is ook best wel een goede speler vooral met die Spil chemistry style erop dat hij +3 snelheid en passing krijgt. Reageren
Together Geplaatst: 7 november 2014 Rapport Geplaatst: 7 november 2014 Controlerend? Is dat 1,2,3 of 4? Reageren
TekaLoca Geplaatst: 7 november 2014 Rapport Geplaatst: 7 november 2014 Controlerend? Is dat 1,2,3 of 4? Nummertje 2 is dat. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 7 november 2014 Rapport Geplaatst: 7 november 2014 4-3-3 controlerend werkt goed voor mij. Hoe speel je dat uit? 3 zuivere CM's of plaats je er toch ergens een aanvallende tussen? Reageren
MegaPilot Geplaatst: 7 november 2014 Rapport Geplaatst: 7 november 2014 2 CM's en een CVM. Waar plaats je die CVM dan? Centraal? Reageren
TekaLoca Geplaatst: 7 november 2014 Rapport Geplaatst: 7 november 2014 2 CM's en een CVM. Waar plaats je die CVM dan? Centraal? Obviously Reageren
MegaPilot Geplaatst: 8 november 2014 Rapport Geplaatst: 8 november 2014 2 CM's en een CVM. Waar plaats je die CVM dan? Centraal? Obviously Maar die 3 CM's staan toch op 1 lijn dan? Reageren
Together Geplaatst: 8 november 2014 Rapport Geplaatst: 8 november 2014 Nee niet op 1 lijn. 4-3-3 (2) is met een cvm en (4) is met een cam. Ik speel met 4 want dan heb ik een extra aanvaller. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 9 november 2014 Rapport Geplaatst: 9 november 2014 Kom je plots tegen een team met Rodriguez/Neymar/Bale/Benzema/Bravo/Ramos,... Hackers? Ach welnee. Kwam trouwens 2-0 achter en heb nog 2-3 gewonnen. Reageren
LionOfHolland Geplaatst: 9 november 2014 Rapport Geplaatst: 9 november 2014 Kom je plots tegen een team met Rodriguez/Neymar/Bale/Benzema/Bravo/Ramos,... Hackers? Ach welnee. Kwam trouwens 2-0 achter en heb nog 2-3 gewonnen. Iedereen die er een bak geld tegenaan gooit kan zo'n team kopen. Als ik tegen zo'n team moet, zijn ze meestal slecht Reageren
MegaPilot Geplaatst: 9 november 2014 Rapport Geplaatst: 9 november 2014 Iedereen die er een bak geld tegenaan gooit kan zo'n team kopen. Als ik tegen zo'n team moet, zijn ze meestal slecht Dan ben je oftewel iemand die honderden euro's stopt en coins koopt(en dus ook een hacker in feite) of iemand die duizenden euro's er tegenaan gooit en geluk heeft met pakjes. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 11 november 2014 Rapport Geplaatst: 11 november 2014 Kan die NV vermenigvuldiger verhoogd worden? Of gaat die alleen maar omlaag? Heb eens noodgedwongen een match moeten leaven en dat is best kut als ik die NV vermenigvuldiger niet kan verhogen.. Reageren
TekaLoca Geplaatst: 11 november 2014 Rapport Geplaatst: 11 november 2014 (bewerkt) Die kruipt heel rustig omhoog als je wedstrijden uitspeelt. Ik weet niet of het minder omhoog gaat bij een verliespartij dan bij winst, maar het gaat er dus om dat je je wedstrijden gewoon moet uitspelen. Bewerkt: 11 november 2014 door TekaLoca Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.