MegaPilot Geplaatst: 11 november 2014 Rapport Share Geplaatst: 11 november 2014 Die kruipt heel rustig omhoog als je wedstrijden uitspeelt. Ik weet niet of het minder omhoog gaat bij een verliespartij dan bij winst, maar het gaat er dus om dat je je wedstrijden gewoon moet uitspelen. Klaar en duidelijk, thanks. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Crazy-Ghost Geplaatst: 11 november 2014 Rapport Share Geplaatst: 11 november 2014 Iedereen die er een bak geld tegenaan gooit kan zo'n team kopen. Als ik tegen zo'n team moet, zijn ze meestal slecht Dan ben je oftewel iemand die honderden euro's stopt en coins koopt(en dus ook een hacker in feite) of iemand die duizenden euro's er tegenaan gooit en geluk heeft met pakjes. Volgensmij bedoelt hij dat de meeste mensen met zo'n team helemaal niet zo goed zijn in FIFA, maar alleen goede spelers hebben. Ik heb ook wel eens tegen een Messi/Ronaldo team gespeeld en gewonnen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
LionOfHolland Geplaatst: 11 november 2014 Rapport Share Geplaatst: 11 november 2014 Iedereen die er een bak geld tegenaan gooit kan zo'n team kopen. Als ik tegen zo'n team moet, zijn ze meestal slecht Dan ben je oftewel iemand die honderden euro's stopt en coins koopt(en dus ook een hacker in feite) of iemand die duizenden euro's er tegenaan gooit en geluk heeft met pakjes. Volgensmij bedoelt hij dat de meeste mensen met zo'n team helemaal niet zo goed zijn in FIFA, maar alleen goede spelers hebben. Ik heb ook wel eens tegen een Messi/Ronaldo team gespeeld en gewonnen. Idd, dat bedoel ik Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MegaPilot Geplaatst: 13 november 2014 Rapport Share Geplaatst: 13 november 2014 (bewerkt) Heb nu 180k. Neymar kost nog steeds richting de 600k. Ik speel op PC, markt ligt anders. Bewerkt: 13 november 2014 door MegaPilot Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Together Geplaatst: 13 november 2014 Rapport Share Geplaatst: 13 november 2014 180k.. Hoeveel geld aan uitgegeven? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
LionOfHolland Geplaatst: 13 november 2014 Rapport Share Geplaatst: 13 november 2014 Higuain, Matuidi, Lacazette, Varan, Insigne, Carvajal, Laporte, Medel en M'vila nog op de bank Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
LionOfHolland Geplaatst: 13 november 2014 Rapport Share Geplaatst: 13 november 2014 Higuain, Matuidi, Lacazette, Varan, Insigne, Carvajal, Laporte, Medel en M'vila nog op de bank En ik heb mertens sinds eergisteren, maar daar heb ik nog niet mee gespeeld Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MegaPilot Geplaatst: 13 november 2014 Rapport Share Geplaatst: 13 november 2014 (bewerkt) 180k.. Hoeveel geld aan uitgegeven? Niks? Allemaal bij elkaar gespeeld met wedstrijdjes en vooral handelen(kopen van spelers en doorverkopen met winst). Dan te bedenken dat ik 75k vergooid heb aan pakketten een week terug. Bewerkt: 13 november 2014 door MegaPilot Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Together Geplaatst: 13 november 2014 Rapport Share Geplaatst: 13 november 2014 180k.. Hoeveel geld aan uitgegeven? Niks? Allemaal bij elkaar gespeeld met wedstrijdjes en vooral handelen(kopen van spelers en doorverkopen met winst). Dan te bedenken dat ik 75k vergooid heb aan pakketten een week terug. Oh. Dat is dan best knap. Ik moet ook maar is gaan handelen.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MegaPilot Geplaatst: 13 november 2014 Rapport Share Geplaatst: 13 november 2014 Altijd grappig als mensen met een van Persie komen aanzetten.. Je kan niks met een trage spits, period. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TekaLoca Geplaatst: 13 november 2014 Rapport Share Geplaatst: 13 november 2014 Bullshit. Een combo Aguero - RVP is dodelijk. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MegaPilot Geplaatst: 13 november 2014 Rapport Share Geplaatst: 13 november 2014 Bullshit. Een combo Aguero - RVP is dodelijk. En dat komt dan vooral door die eerste. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Crazy-Ghost Geplaatst: 13 november 2014 Rapport Share Geplaatst: 13 november 2014 Ligt eraan hoe je speelt. Met Huntelaar in de spits schiet ik de ene na de andere binnen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MegaPilot Geplaatst: 13 november 2014 Rapport Share Geplaatst: 13 november 2014 Zucht, kom ik tegen een team met Courtois/Kompany/Aguero/Silva(IF)/Alexis Sanchez/Di Maria/Hazard...Kerel was niet zoveel beter dan mij, maar z'n team overklast me gewoon. Kwam 4-0 achter, kon milderen tot 4-3 in de eerste helft. 2de helft sta ik nu al 6-3 achter en nu laat ik de wedstrijd gewoon uitspelen, ben niet van plan om nog te spelen, maar zo krijg ik wel de munten voor het "uitspelen" van een wedstrijd. Misschien beetje zielig, maar tegen zulke teams valt gewoon niks te beginnen. 't Is gewoon té overpowered tov mijn team. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
LionOfHolland Geplaatst: 13 november 2014 Rapport Share Geplaatst: 13 november 2014 Ik vind 1 trage spits niet erg, maar dan moeten er wel snelle spelers omheen staan (bv nog een spits zoals rvp aguero) vleugelspelers zijn daar ook heel goed voor omdat de meeste trage spitsen wel sterk zijn en kunnen koppen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.