Jump to content

FIFA Ultimate Team

MostWantedKid

Recommended Posts

• Reacties 1.6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• MegaPilot

338

• TekaLoca

187

• KoningJesper

147

• LionOfHolland

134

Top Posters In This Topic

Posted Images

• 2 weken later...

Ik snap echt geen fuck van Ultimate Team. Ik heb hele goede spelers bij mijn club, maar ik krijg ze maar niet in mijn actieve selectie. Hulp aub? :-(

Edit: Laat maar, bij Mijn Teams dus. Ik zit op dit moment in een kutcompetitie, ik won de eerste wedstrijd met 0-27...Kan ik niet meteen iets hoger mikken? Dit is echt geen tegenstand voor mij. :puh:

Edit2: En nu zie ik dat je je spelniveau kan kiezen op FUT voor de wedstrijd...:7

Bewerkt: door MegaPilot
Delen op andere websites

Ik snap echt geen fuck van Ultimate Team. Ik heb hele goede spelers bij mijn club, maar ik krijg ze maar niet in mijn actieve selectie. Hulp aub? :-(

Edit: Laat maar, bij Mijn Teams dus. Ik zit op dit moment in een kutcompetitie, ik won de eerste wedstrijd met 0-27...Kan ik niet meteen iets hoger mikken? Dit is echt geen tegenstand voor mij. :puh:

Online seizoenen :D

Delen op andere websites

Hé jongens, ik ben bezig in offline FUT een mooi teampje te maken(daar ik geen geld erin stop, gaat dit redelijk moeizaam), dit team kan ik toch online ook gebruiken hé?

Edit: Kan iemand me dat contracten gedoe uitleggen? Ik ben 2 spelers kwijt doordat hun contract afgelopen is...

Delen op andere websites

Hé jongens, ik ben bezig in offline FUT een mooi teampje te maken(daar ik geen geld erin stop, gaat dit redelijk moeizaam), dit team kan ik toch online ook gebruiken hé?

Edit: Kan iemand me dat contracten gedoe uitleggen? Ik ben 2 spelers kwijt doordat hun contract afgelopen is...

Ja, dat kan gewoon.

Zijn dat leenspelers of die van jezelf? Dan moet je wat contracten op de markt kopen, (goud pakken en maximaal 200coins ps betalen) en dan op die speller gaan en naar consumables, daar vind je dan contracten en die moet je aan de speler toevoegen.

Delen op andere websites

Ik heb per ongeluk al m'n geld in managerscontracten gestopt terwijl ik spelerscontracten nodig heb. Nou zit ik helemaal vast in FUT.

Edit: Godverdomme, heb nu WEER managerscontracten gekocht. Waarom splitsen ze spelers- en managerscontracten niet gewoon op? Logica nihil. :duh:

Naja, dat was FUT dan. Heel jammer dat EA aka ikgajerippen je bijna verplicht om coins te kopen door het quasi onmogelijk te maken het te spelen zonder NOG eens extra te betalen. Gewoon triest.

Delen op andere websites

Ik heb per ongeluk al m'n geld in managerscontracten gestopt terwijl ik spelerscontracten nodig heb. Nou zit ik helemaal vast in FUT.

Edit: Godverdomme, heb nu WEER managerscontracten gekocht. Waarom splitsen ze spelers- en managerscontracten niet gewoon op? Logica nihil. :duh:

Probeer ze dan ook weer te verkopen?

Delen op andere websites

Edit: Godverdomme, heb nu WEER managerscontracten gekocht. Waarom splitsen ze spelers- en managerscontracten niet gewoon op? Logica nihil. duh.gif

Voor meer dan 10 keer minder? Heb ik niks aan. Ik had 3000 coins, ben nu alles kwijt en de helft van m'n ploeg kan niet spelen door dat dwaas contractsysteem.
Delen op andere websites

Edit: Godverdomme, heb nu WEER managerscontracten gekocht. Waarom splitsen ze spelers- en managerscontracten niet gewoon op? Logica nihil. duh.gif

Voor meer dan 10 keer minder? Heb ik niks aan. Ik had 3000 coins, ben nu alles kwijt en de helft van m'n ploeg kan niet spelen door dat dwaas contractsysteem.

Voor hoeveel heb je ze gekocht dan? Je moet gewoon even coins sparen en wat goede contracten kopen, sparen en meer contracten kopen, als je eenmaal genoeg contracten hebt kun je aan een beter team bouwen.

Delen op andere websites

Voor 400 heb ik allemaal managerscontracten gekocht, dacht dat het spelerscontracten waren. Nu mag ik helemaal opnieuw beginnen met een nieuw team, dit team zit muurvast.

Ik ben nu opnieuw begonnen met FUT, eens zien waar ik nu zal vastzitten door te weinig coins.

Delen op andere websites

Voor 400 heb ik allemaal managerscontracten gekocht, dacht dat het spelerscontracten waren. Nu mag ik helemaal opnieuw beginnen met een nieuw team, dit team zit muurvast.

Verkoop ze dan voor 200-250? Dan heb je nog genoeg coins om contracten voor je team te kopen.

Delen op andere websites

Verkoop ze dan voor 200-250? Dan heb je nog genoeg coins om contracten voor je team te kopen.

Achja, nu is het te laat. :puh:

Beetje jammer dat de FUT die ik nu opstart een veel moeilijker beginniveau heeft, vast omdat ik eens heb aangegeven op semi-pro te spelen..

Delen op andere websites

Contracten voor spelers kan je voor 200 hebben, gewoon goed zoeken. Als je trouwens gewoon speelt kan je zonder te betalen gewoon eem goede team maken. In hogere divisie je komt hoe meer muntjes je krijgt. Op divisie 1 ben je dus al best rijk.

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...