LionOfHolland Geplaatst: 27 september 2015 Rapport Geplaatst: 27 september 2015 5k minimum, 95k max. Heb hem meteen op de transfer market gezet voor 70k. Kijken welke gek t doet. Kan het geld goed gebruiken. Kan ik meteen een BPL verdediging neerzetten, nu is m'n team nog 75% brons en 20% zilver, en 5% non rare gold. Waarom zoek je gewoon niet op "max koop nu" z'n minimum verkoopprijs, dan ga je daar enkele honderden coins onder en dan is ie meteen verkocht...Als je bvb 20k boven de marktprijs verkoopt, krijg je dat echt nooit verkocht.Ik heb nu een 4-2-3-1 Napoli team met Destro in de spits. M'n 3 CAM's zijn Insigne, Callejon en Mertens. Insigne gepakt uit niet-verkoopbaar pack en Callejon 10k en Mertens 20k. Ga je Gonzalo Higuain ook halen? Reageren
MegaPilot Geplaatst: 27 september 2015 Rapport Geplaatst: 27 september 2015 (bewerkt) Ga je Gonzalo Higuain ook halen? Jup, ben voor 'm aan 't sparen.Edit: Heb nu Morata, die speelt ook heerlijk zeg. Mijn grootste aankopen zijn Mertens(20k), Callejon(10k) en Morata(10k). Jup, PC prijzen zijn super duur...Voor m'n Eredivisie team heb ik Lestienne moeten dumpen en vervangen door Elia om in de spits Huntelaar te kunnen gebruiken(chem 9 door Klaassen, Elia en El Ghazi). HEERLIJK schot heeft die kerel, droomspits. Mijn squads: http://www.futhead.com/16/squads/1759657/ Speelt echt heerlijk die 4-2-3-1. Insigne en Mertens kruipen natuurlijk meestal naar hun flank, ondanks dat ze "CAM" zijn, werkt die 4-2-3-1 zoals in RL. http://www.futhead.com/16/squads/1759891/ 1 woord: HUNTELAAR! Elia schiet wel verschrikkelijk kut, jammer dat met Lestienne Huntelaar op chem 6 zit, dusja. Elia dan maar. Bewerkt: 28 september 2015 door MegaPilot Reageren
Kaitjee98 Geplaatst: 28 september 2015 Rapport Geplaatst: 28 september 2015 (bewerkt) Mijn team nu, ben er best tevreden over. Alleen nog een andere CV zien te krijgen en eventueel een betere keeper. Dan kan ik er voorlopig weer even tegenaan. Bewerkt: 28 september 2015 door KaiSkillzz Reageren
MegaPilot Geplaatst: 29 september 2015 Rapport Geplaatst: 29 september 2015 Al m'n waardevolle spelers zijn verkocht, ik kan de komende 2 weken namelijk niet spelen. Ik heb een beetje verlies gemaakt, maar als ik dezelfde spelers binnen 2 weken terugkoop, maak ik dat wel terug goed. Ik heb nu 75k coins trouwens. Reageren
KoningJesper Geplaatst: 29 september 2015 Rapport Geplaatst: 29 september 2015 Zit ff lekker in een trade-streak Reageren
MegaPilot Geplaatst: 29 september 2015 Rapport Geplaatst: 29 september 2015 ik heb Dries Mertens voor een paar duizend coins te weinig verkocht zo blijkt. Reageren
KoningJesper Geplaatst: 29 september 2015 Rapport Geplaatst: 29 september 2015 Door zulke mensen wordt traden wel heel makkelijk Reageren
LionOfHolland Geplaatst: 29 september 2015 Rapport Geplaatst: 29 september 2015 Pareltje gevonden, Trashorras heeft 86 passing en allemaal stats in de 70, alleen z'n pace is 40. Daardoor is ie voor 650 coins te koop. Echt een geweldenaar, 2e wedstrijd al man of the match. Als je een spaans of la liga team hebt, moet je hem echt proberen, als je hem toch niks vind kun je hem snel verkopen en heb je maar 10 coins verlies. http://www.futhead.com/16/players/379/trashorras/ Reageren
NickOwnage Geplaatst: 30 september 2015 Rapport Geplaatst: 30 september 2015 (bewerkt) Hij past niet helemaal in mijn team, maar ik ga hem eens proberen. Vandaag starten in Divisie 6 van FUT Seasons Online. Gaat prima! Vandaag voor het eerst Trashorras geprobeerd. Gelijk een goal vanaf 25 meter in de kruising, waarna hij een domme overtreding maakte en rood kreeg. Bewerkt: 1 oktober 2015 door NickOwnage Reageren
MegaPilot Geplaatst: 1 oktober 2015 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2015 Door zulke mensen wordt traden wel heel makkelijk Nja, kreeg Mertens echt niet verkocht, later op de dag was de prijs weer even de lucht in geschoten...Tsja.. Beetje pech hebben zeker? Reageren
NickOwnage Geplaatst: 6 oktober 2015 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2015 Tussen 5 tot 7 uur in de avond liggen de prijzen het hoogst ivm de grote aanwezigheid van FIFA spelers. Dan schiet de waarde omhoog omdat de vraag groter wordt. Reageren
Visser23 Geplaatst: 6 oktober 2015 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2015 Tussen 5 tot 7 uur in de avond liggen de prijzen het hoogst ivm de grote aanwezigheid van FIFA spelers. Dan schiet de waarde omhoog omdat de vraag groter wordt. Hmm, goed dat je het zegt. Het beste kun je dus spelers kopen in de ochtend en vervolgens in de avond weer verkopen? Dik handeltje dus. Reageren
NickOwnage Geplaatst: 6 oktober 2015 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2015 (bewerkt) Jep, dat is de beste manier. Ik heb ook een aantal spelers (zoals Bruma (RM) van Portugal) gekocht voor 650, vervolgens een positieveranderingskaart gekocht voor RB en vervolgens voor 3000 coins verkocht, dikke 1,5k winst voor een klein beetje moeite. Ik heb op dit moment 75k. Mijn teams maar eens updaten: Spaans Gold Team: Liga NOS Team: Bewerkt: 6 oktober 2015 door NickOwnage Reageren
_Night-Men_ Geplaatst: 6 oktober 2015 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2015 Voor mijn gevoel liggen de prijzen rond 23.00u (Nederlandse tijd) het hoogst. Ik heb nu bijna m'n eerste team een beetje 'klaar', en telkens bij het handelen kwam ik erachter dat vooral laat op de avond de prijzen hoog liggen. 's Morgens liggen de prijzen inderdaad op z'n laagst. Reageren
aron24 Geplaatst: 6 oktober 2015 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2015 Ik vind het vrij irritant dat mijn spullen die ik in de Catolugus koop niet in mijn club komen, ook de coinsbonussen. Dus dat kost veel coins in het begin. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.