Venzio Geplaatst: 28 september 2014 Rapport Share Geplaatst: 28 september 2014 Servers liggen er alweer uit. Bij nader inzien had ik overigens beter de Ultimate Team editie gekocht, 10 euro voor 40 gold packs.. Je kunt ook voor 10 of 15 euro pakketjes kopen? Dan heb je ze gelijk en hoef je niet 40 weken te wachten voor je alle pakketjes hebt gebruikt. Kan je me even linken? Ik ben echt een complete noob op dit gebied. :$Liefst wel officiële shizzle, ik wil geen ban omdat ik extern coins heb gekocht. Hier bijvoorbeeld, je kunt ook voor meer/minder gaan. Dit zijn 15 gouden premium pakketjes en 1 gold upgrade bijvoorbeeld. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MegaPilot Geplaatst: 28 september 2014 Rapport Share Geplaatst: 28 september 2014 (bewerkt) Servers liggen er alweer uit. Bij nader inzien had ik overigens beter de Ultimate Team editie gekocht, 10 euro voor 40 gold packs.. Je kunt ook voor 10 of 15 euro pakketjes kopen? Dan heb je ze gelijk en hoef je niet 40 weken te wachten voor je alle pakketjes hebt gebruikt. Kan je me even linken? Ik ben echt een complete noob op dit gebied. Liefst wel officiële shizzle, ik wil geen ban omdat ik extern coins heb gekocht. Hier bijvoorbeeld, je kunt ook voor meer/minder gaan. Dit zijn 15 gouden premium pakketjes en 1 gold upgrade bijvoorbeeld. 1575 punten is toch redelijk weinig, neen? Dat verdien ik na 3 wedstrijden. Of zijn dit van die groene EA punten?Edit: De groene Fifa punten dus. Damn, ik ben noobish. Bewerkt: 28 september 2014 door MegaPilot Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MegaPilot Geplaatst: 28 september 2014 Rapport Share Geplaatst: 28 september 2014 Dubbelpost ivm EA servers. Ik ben meer dan 3000 coins mislopen die ik gewonnen heb door het winnen van een seizoen. EA heeft ze gewoon niet bijgeschreven door hun falende servers. Kan ik hier iets aan doen? Flink balen zeg. Speel je 5/6 wedstrijden voluit voor de prijs, krijg je niks.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Crazy-Ghost Geplaatst: 28 september 2014 Rapport Share Geplaatst: 28 september 2014 (bewerkt) Je hebt verschillende contracten he. De goedkoopste kan je krijgen voor 150/200. Die kan je geven aan een bronzen, een zilveren of een gouden speler. Bij een gouden speler krijg je minder wedstrijden dan bij een zilveren speler. Je bent gewoon veel te gehaast aan de slag gegaan Nja, maar die bronzen en zilveren spelers zijn meestal niet veel waard. Ik heb nu een leuk teampje en ik ga spelers die heel veel wedstrijden mogen spelen(spelers van bij het begin) vaak gebruiken en zo coins sparen om contracten te kunnen betalen. Die met 13 wedstrijden heb je soms voor 250. En die goede van 28 wedstrijden kan je voor rond de 450 hebben. @hierboven, je kan contact met ze opnemen. Lijkt mij dat ze wel kunnen natrekken dat je de coins niet hebt gehad. Bewerkt: 28 september 2014 door Crazy-Ghost Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MegaPilot Geplaatst: 28 september 2014 Rapport Share Geplaatst: 28 september 2014 Je hebt verschillende contracten he. De goedkoopste kan je krijgen voor 150/200. Die kan je geven aan een bronzen, een zilveren of een gouden speler. Bij een gouden speler krijg je minder wedstrijden dan bij een zilveren speler. Je bent gewoon veel te gehaast aan de slag gegaan Nja, maar die bronzen en zilveren spelers zijn meestal niet veel waard. Ik heb nu een leuk teampje en ik ga spelers die heel veel wedstrijden mogen spelen(spelers van bij het begin) vaak gebruiken en zo coins sparen om contracten te kunnen betalen. Die met 13 wedstrijden heb je soms voor 250. En die goede van 28 wedstrijden kan je voor rond de 450 hebben. @hierboven, je kan contact met ze opnemen. Lijkt mij dat ze wel kunnen natrekken dat je de coins niet hebt gehad. Nee, gewoon nee. Op PC is dit niet het geval. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MegaPilot Geplaatst: 30 september 2014 Rapport Share Geplaatst: 30 september 2014 (bewerkt) Ik heb de fout begaan van vroeg in FUT het niveau naar semi-pro te zetten. Nu zit ik in divisie 6 offline en is het heel moeilijk aan het worden op professioneel(automatisch door FUT hier op gezet)... Tevens krijg je echt geen fuck qua geld...Ze verplichten je bijna om packs te kopen. Bewerkt: 30 september 2014 door MegaPilot Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dippie Geplaatst: 30 september 2014 Rapport Share Geplaatst: 30 september 2014 Bij deze mijn team in FUT15. Uiteraard is het nog niet het beste team, maar ik kan ook alleen in het weekend met m'n team spelen, dan ben ik thuis. Ik hoop dat jullie 't ook wat vinden http://www.futhead.com/15/squads/2398310/ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MegaPilot Geplaatst: 30 september 2014 Rapport Share Geplaatst: 30 september 2014 (bewerkt) Bij deze mijn team in FUT15. Uiteraard is het nog niet het beste team, maar ik kan ook alleen in het weekend met m'n team spelen, dan ben ik thuis. Ik hoop dat jullie 't ook wat vinden http://www.futhead.c...squads/2398310/ Sjonge jonge zeg, een speler als Lukaku kan ik alleen maar van dromen...Ontiegelijk duur op PC.Vandaag 15 euro in FUT gestopt. 10 pakjes + gouden upgrade. Letterlijk NIKS interessant in. -.- Bewerkt: 1 oktober 2014 door MegaPilot Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
KoningJesper Geplaatst: 1 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst: 1 oktober 2014 (bewerkt) idd, had James verkocht voor 36K, alleen maar pakettjes gekocht, geen ÉÉN zeldzaam gouden speler, gvd Bewerkt: 1 oktober 2014 door SheldonCooper Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MegaPilot Geplaatst: 2 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst: 2 oktober 2014 Ik heb Rodrigo gekocht als spits. Nu zag ik ook een Rodrigo op de transfermarkt met een iets betere snelheid, dribbelen en schotkracht. Hoe doe je dat? Ik heb de havikkaart gebruikt op Rodrigo, maar dat veranderde niets. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TekaLoca Geplaatst: 2 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst: 2 oktober 2014 Dat zijn boosts die je voor een enkele wedstrijd kunt gebruiken. Niet echt interessant imo. Tijdelijk natuurlijk Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MegaPilot Geplaatst: 3 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst: 3 oktober 2014 (bewerkt) Spelers herstellen niet als ze niet in je actieve selectie zitten. Stop je actieve team dat je wil laten rusten op de bank + reserve bij een tweede team om zo rusttijd te winnen. Ik heb nu een Spaanse selectie, zal deze later hier eens posten. Bewerkt: 3 oktober 2014 door MegaPilot Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
_Night-Men_ Geplaatst: 3 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst: 3 oktober 2014 Pfft, ik ga met gemak over clubs als Udinese (wereldklasse) en Chelsea (professioneel) heen, maar een simpel ploegje uit de Football League One op professioneel is niet te doen. Alle schoten gaan naast. Meer mensen met dit probleem? Ben er nu toch wel zat van Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MegaPilot Geplaatst: 3 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst: 3 oktober 2014 (bewerkt) Pfft, ik ga met gemak over clubs als Udinese (wereldklasse) en Chelsea (professioneel) heen, maar een simpel ploegje uit de Football League One op professioneel is niet te doen. Alle schoten gaan naast. Meer mensen met dit probleem? Ben er nu toch wel zat van Net 3-0 verloren van RC Genk op professioneel..Geplaatst schot ging met mijn topaanvallers gewoon CONSTANT naast. FIFA 15 z'n schieten is echt te random.. Edit: Het niveau Wereldklasse slaat gewoon nergens op. Standard zit me gewoon he-le-maal weg te spelen en ik sta al 0-2 achter terwijl in RL m'n team 2 klassen beter is. Zucht. Bewerkt: 3 oktober 2014 door MegaPilot Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
AXIO Geplaatst: 4 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst: 4 oktober 2014 Ik heb met FC Groningen gewoon gewonnen van clubs als Sevilla, Inter en Schalke. Op wereldklasse. Het is maar net hoe goed je bent. Met geplaatste schoten net zo. Als je goed mikt en met de juiste speler komt de bal wel goed op doel. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.