NickOwnage Geplaatst: 28 december 2015 Rapport Geplaatst: 28 december 2015 Heb nu het probleem dat ik geen tegenstanders kan vinden.. Zowel bij FUT Seasons als de verschillende toernooien. Reageren
KoningJesper Geplaatst: 30 december 2015 Rapport Geplaatst: 30 december 2015 De Gea gepackt 35 K Reageren
Visser23 Geplaatst: 30 december 2015 Rapport Geplaatst: 30 december 2015 Ik had laatst IF Hummels, 100k waard. Toch wel lekker. Ben nu een team aan het bouwen uit packs. Dus zonder de transferlijst te gebruiken. Reageren
AlbertPietens Geplaatst: 5 januari 2016 Rapport Geplaatst: 5 januari 2016 Ik had laatst IF Hummels, 100k waard. Toch wel lekker. Ben nu een team aan het bouwen uit packs. Dus zonder de transferlijst te gebruiken. Dat is altijd leuk, maar duurt zo ontzettend lang voor je een goed team hebt... Wat is het team dat je tot nu toe hebt? Reageren
aron24 Geplaatst: 11 januari 2016 Rapport Geplaatst: 11 januari 2016 Na elke wedstrijd vindt EA het leuk op mij te laten disconnecten, terwijl ik gewoon internet heb en dan verlies ik. Ik ben niet de enige die dit heeft, mijn vriend heeft het ook. Ik speel op PS3, iemand een oplossing? Reageren
MegaPilot Geplaatst: 2 februari 2016 Rapport Geplaatst: 2 februari 2016 8 schoten op doel versus 7 schoten op doel. Natuurlijk heb ik het meeste schoten op doel. Eindstand? 2-5. Het is tegenwoordig bij mij net als bij 15 meer regel dan uitzondering dat ik de hele tijd speel met een achterstand die tegen de gang van het spel ingaat.. Reageren
_Night-Men_ Geplaatst: 2 februari 2016 Rapport Geplaatst: 2 februari 2016 Ach, ik had laatst 11 op doel, tegen 1 op doel. 0-1 verloren + keeper tegenstander MOTM Frustrerend, maar ik kan er inmiddels goed tegen. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 3 februari 2016 Rapport Geplaatst: 3 februari 2016 12 schoten op doel versus 9. Eindstand 2-5. Je kan al raden welke van de 2 ik ben.. Reageren
LionOfHolland Geplaatst: 4 februari 2016 Rapport Geplaatst: 4 februari 2016 12 schoten op doel versus 9. Eindstand 2-5. Je kan al raden welke van de 2 ik ben.. De 5 natuurlijk! Gefeliciteerd met je overwinning! Reageren
TekaLoca Geplaatst: 4 februari 2016 Rapport Geplaatst: 4 februari 2016 12 schoten op doel versus 9. Eindstand 2-5. Je kan al raden welke van de 2 ik ben.. Het is geen groot verschil. Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 26 maart 2016 Rapport Geplaatst: 26 maart 2016 Heb het een paar dagen geleden weer eens opgestart, en vandaag ben ik naar Divisie 8 gepromoveerd. Ik heb gisteren Falcao (?) gekocht en vandaag Oscar. Iemand suggesties voor een goede BPL goalie die Victor Valdes kan vervangen? Ik zit te twijfelen tussen Cech en Courtois atm... Reageren
MegaPilot Geplaatst: 26 maart 2016 Rapport Geplaatst: 26 maart 2016 Heb het een paar dagen geleden weer eens opgestart, en vandaag ben ik naar Divisie 8 gepromoveerd. Ik heb gisteren Falcao (?) gekocht en vandaag Oscar. Iemand suggesties voor een goede BPL goalie die Victor Valdes kan vervangen? Ik zit te twijfelen tussen Cech en Courtois atm... (Upgraded) Lloris. Ik wil echt niemand anders meer. En kost ook geen drol in tegenstelling tot Courtois en Cech. Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 26 maart 2016 Rapport Geplaatst: 26 maart 2016 Heb het een paar dagen geleden weer eens opgestart, en vandaag ben ik naar Divisie 8 gepromoveerd. Ik heb gisteren Falcao (?) gekocht en vandaag Oscar. Iemand suggesties voor een goede BPL goalie die Victor Valdes kan vervangen? Ik zit te twijfelen tussen Cech en Courtois atm... (Upgraded) Lloris. Ik wil echt niemand anders meer. En kost ook geen drol in tegenstelling tot Courtois en Cech. Nog een paar potjes winnen en die heb ik. Net trouwens IF Harry Kane (85 Rated) in een gratis pack gekregen Reageren
MegaPilot Geplaatst: 26 maart 2016 Rapport Geplaatst: 26 maart 2016 Nog een paar potjes winnen en die heb ik. Net trouwens IF Harry Kane (85 Rated) in een gratis pack gekregen Wel kut dat ie dus niet te verkopen valt. Maar wel leuk als je'm kan gebruiken in je team. Reageren
NickOwnage Geplaatst: 5 april 2016 Rapport Geplaatst: 5 april 2016 Zojuist mijn 200k coins aangetikt en voor al het geld 25k packs gekocht. Ik kreeg 1 inform Bronovic ofzo met een waarde van 10k, de rest was allemaal slecht. *zucht* Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.