Jump to content
Jacky-2007

Screenshots sport GTA V


Rockstar Games heeft zojuist, na eergisteren screenshots te hebben geplaatst over voertuigen, nu weer screenshots van GTA V geplaatst op hun website. Op de screenshots zien we drie sporten: Dirtbike racing, Tennis en Paragliding.



gallery_89338_70_82173.jpg

gallery_89338_70_97369.jpg

gallery_89338_70_70974.jpg

(Klik op een afbeelding voor een grotere versie)



Helaas dit keer geen enkele tekst waarmee een indicatie gegeven wordt wanneer we weer meer informatie kunnen verwachten.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

R* heeft zelf bevestigd dat het gameplay screenshots zijn. Cutscenes horen daar ook bij, maar het merendeel lijkt mij niet van cutscenes te komen.

En zoals ik al zei: als je kijkt naar de grove fouten die er hier en daar inzitten, dan lijkt het me niet dat je het beter wilt voorstellen dan het is.

In de trailer hebben ze dat vast en zeker gedaan, laat daar geen twijfel over bestaan. Het lijkt me alleen raar dat ze, als ze de screens inderdaad 'opgepoetst' hebben, ze half werk hebben geleverd.

Ik geloof ook niet dat de graphics nog beter gemaakt gaan worden (vind ik persoonlijk geen reden tot klagen, het is al zeer goed). Alleen de fouten zullen er nog uitgehaald worden. Zo zijn de objecten die in de verte liggen nog niet helemaal op punt.

Bewerkt: door thebig

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...