Jump to content
Jacky-2007

Screenshots sport GTA V


Rockstar Games heeft zojuist, na eergisteren screenshots te hebben geplaatst over voertuigen, nu weer screenshots van GTA V geplaatst op hun website. Op de screenshots zien we drie sporten: Dirtbike racing, Tennis en Paragliding.



gallery_89338_70_82173.jpg

gallery_89338_70_97369.jpg

gallery_89338_70_70974.jpg

(Klik op een afbeelding voor een grotere versie)



Helaas dit keer geen enkele tekst waarmee een indicatie gegeven wordt wanneer we weer meer informatie kunnen verwachten.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

WAUW,

ik vindt vooral het eerste plaatje indrukwekkend

twee mannen op waarschijnlijk een Sanchez. de eerste man is vrij duidelijk maar de 2de is wat vager ook wat er in de groene ovaal achterop zijn rug staat is niet te lezen.

de bergen in de verte zijn mooi gedetaileerd op zo'n afstand en als je de noppen op de band ziet dan moet je wel toegeven dat het het wachten waard is. (vindt ik)

wat de achterste man in zijn rechter hand heb is niet duidelijk maar na wat met kleur te hebben gespeeld en met de zoom functie denk ik dat het een helm is>

bij het tweede plaatje zie je een huis met tennisbaan. op de achtergrond zie je bergen dus het huis zal vlak bij de berg staat waar Vinewood op staat.

je ziet twee mensen tennissen waar van de achterste die aan slag is een vrouw is als je goed kijkt of inzoomt zie je een paardenstaart.

je ziet dat er op de zijkant van het huis klimplanten groeien, en in de tuin staan buxusen denk ik, zelf vindt ik ze wel een beetje vierkant op dit plaatje.

voor de rest is er niet heel veel te zien alleen dat de planten en bomen mooi gedetailleerd zijn. en dat er een raam open staat op de eerste verdieping aan de linkerkant van het huis.

dus misschien is er een mogelijk heid om ramen open te zetten we kunne helaas niet door het open raam heen kijken.

Bij plaatje drie het laatste plaatje zien we een man die aan het paraglideren is.

ook zien we aan de rechterkant een zand weggetje.

rechts in het midden zien we een waterval wat nog niet eerder in een gta is voor gekomen.

welke brug het is die we op de achtergrond zien zou ik niet weten.

voor de rest zien we dat de rotsen en bergen ook mooi gedetailleerd zijn, en dat er linksonder nog een klein stukje zand is waar je misschien met de auto kan komen.

dat was het denk ik ik hoop dat julie er wat aan hebben

Bewerkt: door Njfokke

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Dat bedoelde ik niet met mijn bericht, ik bedoelde dat het raar zou zijn dat ze alle screens behalve eentje bewerken voor ze ze vrijgeven.

Hierboven: er zijn 3 motorrijders, de derde rijdt er nog voor uit. In andere GTA's zit de ketting trouwens aan de linkerkant, dus dat zal hier ook het geval zijn. Daarom zie je hem niet.

Bewerkt: door thebig

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

WAUW,

ik vindt vooral het eerste plaatje indrukwekkend

twee mannen op waarschijnlijk een Sanchez. de eerste man is vrij duidelijk maar de 2de is wat vager ook wat er in de groene ovaal achterop zijn rug staat is niet te lezen.

de bbvergen in de verte zijn mooi gedetaileerd op zo'n afstand en als je de noppen op de band ziet dan moet je wel toegeven dat het het wachten waard is. (vindt ik)

als je kijkt bij de eerste sanchez zie je dat er geen ketting loopt van het tandwiel naar het motorblok. wat heel raar is :?

bij de tweede sanchez is het niet te zien of hij er wel of niet is.

Volgens mij is dat toch de remschijf die je ziet, de ketting zou langs de andere kant moeten lopen.

De ketting loopt langs de andere kant zoals je ziet.

http://my-blackberry.net/wallpapers/27/m/KTM_250_SX_Motocross.jpg

Bewerkt: door chips

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

WAUW,

ik vindt vooral het eerste plaatje indrukwekkend

twee mannen op waarschijnlijk een Sanchez. de eerste man is vrij duidelijk maar de 2de is wat vager ook wat er in de groene ovaal achterop zijn rug staat is niet te lezen.

de bbvergen in de verte zijn mooi gedetaileerd op zo'n afstand en als je de noppen op de band ziet dan moet je wel toegeven dat het het wachten waard is. (vindt ik)

als je kijkt bij de eerste sanchez zie je dat er geen ketting loopt van het tandwiel naar het motorblok. wat heel raar is :?

bij de tweede sanchez is het niet te zien of hij er wel of niet is.

Volgens mij is dat toch de remschijf die je ziet, de ketting zou langs de andere kant moeten lopen.

De ketting loopt langs de andere kant zoals je ziet.

http://my-blackberry.net/wallpapers/27/m/KTM_250_SX_Motocross.jpg

ja maar als je goedkijkt zie je dat hij niet rond is maar puntjes heb daarom dacht ik het maar ik zal het nmteen veranderen want het klopt tandwiel zit links (had ik kunnen weten R* maakt geen fouten)

Bewerkt: door Njfokke

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

hallo allemaal.

Op de officiale website van GTA V zijn er zo te zien nog 3 screenshot maar er komen nog meer!!!! :klap:

fantastisch dus ik kan gewoon niet wachten man op GTA V :eten:

ja maar misschien is een van de 3 zwarte vlakjes wel een trailer of het logo van gta V met de release date we weten het niet, misschien wel een fotot van de systeem eiesen...... :?

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

WAUW,

ik vindt vooral het eerste plaatje indrukwekkend

twee mannen op waarschijnlijk een Sanchez. de eerste man is vrij duidelijk maar de 2de is wat vager ook wat er in de groene ovaal achterop zijn rug staat is niet te lezen.

de bergen in de verte zijn mooi gedetaileerd op zo'n afstand en als je de noppen op de band ziet dan moet je wel toegeven dat het het wachten waard is. (vindt ik)

wat de achterste man in zijn rechter hand heb is niet duidelijk maar na wat met kleur te hebben gespeeld en met de zoom functie denk ik dat het een helm is>

bij het tweede plaatje zie je een huis met tennisbaan. op de achtergrond zie je bergen dus het huis zal vlak bij de berg staat waar Vinewood op staat.

je ziet twee mensen tennissen waar van de achterste die aan slag is een vrouw is als je goed kijkt of inzoomt zie je een paardenstaart.

je ziet dat er op de zijkant van het huis klimplanten groeien, en in de tuin staan buxusen denk ik, zelf vindt ik ze wel een beetje vierkant op dit plaatje.

voor de rest is er niet heel veel te zien alleen dat de planten en bomen mooi gedetailleerd zijn. en dat er een raam open staat op de eerste verdieping aan de linkerkant van het huis.

dus misschien is er een mogelijk heid om ramen open te zetten we kunne helaas niet door het open raam heen kijken.

Bij plaatje drie het laatste plaatje zien we een man die aan het paraglideren is.

ook zien we aan de rechterkant een zand weggetje.

rechts in het midden zien we een waterval wat nog niet eerder in een gta is voor gekomen.

welke brug het is die we op de achtergrond zien zou ik niet weten.

voor de rest zien we dat de rotsen en bergen ook mooi gedetailleerd zijn, en dat er linksonder nog een klein stukje zand is waar je misschien met de auto kan komen.

dat was het denk ik ik hoop dat julie er wat aan hebben

uileg voor blinden

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

WAUW,

ik vindt vooral het eerste plaatje indrukwekkend

twee mannen op waarschijnlijk een Sanchez. de eerste man is vrij duidelijk maar de 2de is wat vager ook wat er in de groene ovaal achterop zijn rug staat is niet te lezen.

de bergen in de verte zijn mooi gedetaileerd op zo'n afstand en als je de noppen op de band ziet dan moet je wel toegeven dat het het wachten waard is. (vindt ik)

wat de achterste man in zijn rechter hand heb is niet duidelijk maar na wat met kleur te hebben gespeeld en met de zoom functie denk ik dat het een helm is>

bij het tweede plaatje zie je een huis met tennisbaan. op de achtergrond zie je bergen dus het huis zal vlak bij de berg staat waar Vinewood op staat.

je ziet twee mensen tennissen waar van de achterste die aan slag is een vrouw is als je goed kijkt of inzoomt zie je een paardenstaart.

je ziet dat er op de zijkant van het huis klimplanten groeien, en in de tuin staan buxusen denk ik, zelf vindt ik ze wel een beetje vierkant op dit plaatje.

voor de rest is er niet heel veel te zien alleen dat de planten en bomen mooi gedetailleerd zijn. en dat er een raam open staat op de eerste verdieping aan de linkerkant van het huis.

dus misschien is er een mogelijk heid om ramen open te zetten we kunne helaas niet door het open raam heen kijken.

Bij plaatje drie het laatste plaatje zien we een man die aan het paraglideren is.

ook zien we aan de rechterkant een zand weggetje.

rechts in het midden zien we een waterval wat nog niet eerder in een gta is voor gekomen.

welke brug het is die we op de achtergrond zien zou ik niet weten.

voor de rest zien we dat de rotsen en bergen ook mooi gedetailleerd zijn, en dat er linksonder nog een klein stukje zand is waar je misschien met de auto kan komen.

dat was het denk ik ik hoop dat julie er wat aan hebben

uileg voor blinden

nee voor een stomme doofen met een spraak gebrek

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Sanchez en parachute weer terug! _O_

Lekker met je motor van de bergen op-en afrijden. :)

Misschien is tennissen wel een minigame. :)

Ook mooi landhuis erachter. :puh:

Wel vet dat de parachute weer terug is. Want als je vliegtuig crasht dan kun je er nog op tijd uitspringen en veilig landen. Zou wel leuk zijn als je langs scherpe takjes gaat met je parachute dat je dan blijft haken of dat je dan een flinke smak op de grond maakt. :puh:

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Leuk om te zien dat mogelijkheden als parachute springen in een straaljager vliegen enzovoort weer terug in GTA te vinden, GTA IV had dit van mij ook inbegrepen mogen hebben. Alleen hoop ik wel dat net als in San Andreas je de vliegtuigen in de hoofdmissies moet gebruiken, ik ben namelijk niet zo van het rond vliegen/rijden door de stad.

Ik hoop dat we binnenkort een 2e trailer kunnen verwachten, mijn gevoel zegt dat die er snel komt. In september komt de 2e GTA V trailer gok ik, maar zeker weten doen we dat helaas nooit.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...