Jump to content
Jacky-2007

Screenshots sport GTA V


Rockstar Games heeft zojuist, na eergisteren screenshots te hebben geplaatst over voertuigen, nu weer screenshots van GTA V geplaatst op hun website. Op de screenshots zien we drie sporten: Dirtbike racing, Tennis en Paragliding.



gallery_89338_70_82173.jpg

gallery_89338_70_97369.jpg

gallery_89338_70_70974.jpg

(Klik op een afbeelding voor een grotere versie)



Helaas dit keer geen enkele tekst waarmee een indicatie gegeven wordt wanneer we weer meer informatie kunnen verwachten.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Nadat al in de eerste trailer te zien was dat pedestrians aan het golfen waren, is het natuurlijk geweldig dat er nog meer sportmogelijkheden in het spel zitten. Wederom prachtige screenshots! Vooral de derde screen ziet erg echt schitterend uit!

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Overigems valt mij op dat op de screen met de tennissers bij het huis een raam open staat.

Als je naar binnen kijkt is het zwart, zou ik wel een beetje onrealistisch vinden.

Verklaar u nader? Als ik bij de buren binnen probeer te kijken is het ook zwart hoor omdat er geen andere lichtbron is.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik geloof dat de 2e screen een tijdje geleden is genomen of dat dat deel van het spel nog niet is afgewerkt. Het raam dat open staat lijkt er met paint ingezet te zijn (bij wijze van spreken). Zoals bugatti hierboven ook terecht opmerkt is de binnenkant zwart, al kan het natuurlijk zijn dat het binnen donker is. De struiken en het huis zelf vind ik ook maar erg gemaakt.

Natuurlijk zou je ook kunnen zeggen dat deze screen niet zo bewerkt is als de andere 2, maar ik geloof dat alle vrijgegeven screens niet extra zijn bewerkt na vrijgave. Het zou ook maar raar zijn dat ze er eentje overslaan.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Overigems valt mij op dat op de screen met de tennissers bij het huis een raam open staat.

Als je naar binnen kijkt is het zwart, zou ik wel een beetje onrealistisch vinden.

Verklaar u nader? Als ik bij de buren binnen probeer te kijken is het ook zwart hoor omdat er geen andere lichtbron is.

Als ik bij mijn buren naar binnenkijk zie ik wel een gordijn of een stuk van de muur of de vorm van een schilderijtje oid.

Je zie heus wel iets als je naar binnen kijkt door een open rasm bij de buren. Het is echt niet volledig zwart zoals op de foto.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

WOW! Dit word echt de game van de eeuw. Zo te zien komt de Sanchez ook weer terug en het tennis ziet er geweldig uit. IK MOET HEM HEBBEN. :7

EDIT: De screen van de Sanchez kan misschien een minigame zijn?

Bewerkt: door MostWantedKid

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Overigems valt mij op dat op de screen met de tennissers bij het huis een raam open staat.

Als je naar binnen kijkt is het zwart, zou ik wel een beetje onrealistisch vinden.

Verklaar u nader? Als ik bij de buren binnen probeer te kijken is het ook zwart hoor omdat er geen andere lichtbron is.

Als ik bij mijn buren naar binnenkijk zie ik wel een gordijn of een stuk van de muur of de vorm van een schilderijtje oid.

Je zie heus wel iets als je naar binnen kijkt door een open rasm bij de buren. Het is echt niet volledig zwart zoals op de foto.

Bij mijn buren wel. Hoe verder er van, hoe minder detail je ziet en het beeld is redelijk ver gemaakt dus ik denk dat het wel kan als er geen gordijnen voor zitten.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik geloof dat de 2e screen een tijdje geleden is genomen of dat dat deel van het spel nog niet is afgewerkt. Het raam dat open staat lijkt er met paint ingezet te zijn (bij wijze van spreken). Zoals bugatti hierboven ook terecht opmerkt is de binnenkant zwart, al kan het natuurlijk zijn dat het binnen donker is. De struiken en het huis zelf vind ik ook maar erg gemaakt.

Natuurlijk zou je ook kunnen zeggen dat deze screen niet zo bewerkt is als de andere 2, maar ik geloof dat alle vrijgegeven screens niet extra zijn bewerkt na vrijgave. Het zou ook maar raar zijn dat ze er eentje overslaan.

We krijgen nog 3 screens dan komt er de laaste (eerste) screen met de release datum.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...