Jump to content

[Spel] Raad De Vertaling!


SpacyColours

Recommended Posts

  • Reacties 255
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • SpacyColours

    66

  • MegaPilot

    58

  • Teh_Ninja

    26

  • Nyltje

    12

Top Posters In This Topic

Posted Images

And it might not be such a bad idea if I neveherrr..... if I never went HOME AGAIN HOME AGAIN HOME AGAIN KICK IT QUIT IT KICK IT QUIT IT...

"Home Is Where The Hatred Is" van Gil Scott-Heron.

Paar maanden geleden heb ik dat album nog geluisterd, "Pieces of a Man". :)

Link to comment
Delen op andere websites



Regel 3:

Gebruik BEKENDE liedjes. Opscheppen over je kennis in de onbekendste hoeken van de muziekwereld doet u maar ergens anders. Het is heel belangrijk dat de meeste mensen het liedje moeten kennen of kunnen raden.

Dit nummer is tevens te horen op radiostation IF99 in Grand Theft Auto: IV.

Alles wat in Grand Theft Auto-spellen voorkomt, keur ik goed. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Dit nummer is tevens te horen op radiostation IF99 in Grand Theft Auto: IV.

Alles wat in Grand Theft Auto-spellen voorkomt, keur ik goed. :)

Zowat alle GTA-muziek is slecht en onbekend..

@ hieronder: Ik post het toch niet als een feit? Feit is wel dat de meeste muziek uit GTA tamelijk onbekend is, ik heb bijvoorbeeld nog nooit van Gil Scot-Heron gehoord. En het is nu niet dat ik geen uitgebreide muzieksmaak heb..

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

Dit nummer is tevens te horen op radiostation IF99 in Grand Theft Auto: IV.

Alles wat in Grand Theft Auto-spellen voorkomt, keur ik goed. :)

Zowat alle GTA-muziek is slecht en onbekend..

... Zei MegaPilot, en daardoor was het meteen een feit.

Volgend raadsel, TrippyKleuren?

Link to comment
Delen op andere websites

Iedereen heeft lievelingszenders, en iedereen heeft radiostations die ze nooit beluisteren. Dat vind ik zo mooi aan GTA. Het biedt men talloos veel muziek aan, en iedereen leert er wel nieuwe liedjes kennen die bij zijn/haar smaak passen. Die diversiteit past bij GTA.

Of, in PR-praat (zoals Rockstar Games het graag wil zien):

Henk: "Hey, Ingrid! Wat ik nóu hoorde op Liberty Rock Radio! Een hele grappige reclame, en dit en dat en blablabla!"

Ingrid: "Wauw, dat wist ik niet. Ik luister alleen The Vibe en Radio Broker. Ook heel grappig, want zus en zo en blablabla!"

Henk: "Tjonge! Zo beleven wij GTA allebei op een heel andere manier, hè, Ingrid?"

Ingrid: "Ja, nou! Elk op een manier tegemoetkomend aan onze eigen voorkeuren, om op deze wijze het speelplezier voor eenieder maximaal te garanderen!"

Ik verwacht dus ook niet dat je de hele GTA muziek-catalogus van achter naar voor kunt opzeggen. Maar ja, aangezien wij allen GTA-fans zijn, keur ik alle GTA-liedjes goed. Niet iederéén hoeft een nummer te kennen, dat is nou eenmaal onmogelijk. Als er maar genoeg leden zijn die het wel kennen. :)

@ .Senne: Ik wacht op goedkeuring van Teh_Ninja. (A)

Bewerkt: door SpacyColours
Link to comment
Delen op andere websites

Uiteraard goedgekeurd Spacy. Overigens denk ik dat dit wel degelijk door mag gaan als bekend nummer. Het album is een regelrechte klassieker, de beste man is de grondlegger van de rap-muziek, het nummer is redelijk recent gesampled door Kanye West én komt blijkbaar voor GTA 4.

Link to comment
Delen op andere websites

Het tweede couplet van het zangstuk in kwestie wordt afgesloten met ruim 20 seconden hartstochtelijk gekreun van een vooraanstaande 'Poesjepop'-meid.

Het is een single uit 2008.

Bewerkt: door SpacyColours
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...