Jump to content

[Spel] Raad De Vertaling!


SpacyColours

Recommended Posts

Mijn punt is dat wat voor jou "bekend" is, voor anderen weer volslagen onbekend is en vice versa, dus je moet niet bij elk liedje dat jij niet kent beginnen zeggen dat het onbekend is. Vraag aan 10 forumleden of ze Men At Work bij naam kennen, en 8 van die 10 zullen ook wel afhaken hoor, zeker de jongere generatie.

T.I. - Ready for Whatever?

Tsja, ik baseer me lichtjes op het aantal views op Youtube(video van Ready for Whatever heeft bijna 2 miljoen views, dan mag ik wel aannemen dat het bekend is..). Al had ik wel gedacht dat men hier T.I. niet zo vlug zou raden..Jij bent. :)

PS: Wist je de song echt of heb je 'm via vertalen kunnen vinden?

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 255
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • SpacyColours

    66

  • MegaPilot

    58

  • Teh_Ninja

    26

  • Nyltje

    12

Top Posters In This Topic

Posted Images

Als je iets niet kent, dan is het kwestie van googlen. "The price of fame is too high lyrics" en hop, tweede resultaat is T.I.

Volgens de tekst in dit liedje heeft de zanger een vuur gestart, maar heb ook ik dat gedaan.

Weer ietwat cryptisch omdat gewoon naar het Engels vertalen en dan googlen te makkelijk zou zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

Vraag aan 10 random forumleden of ze ooit van Yeasayer hebben gehoord, wedden dat je bij 8/10 een negatief antwoord krijgt?

Laat nog eens tien mensen het nummer horen, wedden dat het minimaal drie of vier bekent voor komt? Het nummer heeft zat airtime gekregen en is in verschillende films voorgekomen, niet op zijn minst in Project X. Maar met alle respect voor jou, maar zal het niet een beetje bij jezelf liggen12345?

Ot:

Prodigy - Firestarter?

Link to comment
Delen op andere websites

Vraag aan 10 random forumleden of ze ooit van Yeasayer hebben gehoord, wedden dat je bij 8/10 een negatief antwoord krijgt?

Laat nog eens tien mensen het nummer horen, wedden dat het minimaal drie of vier bekent voor komt? Het nummer heeft zat airtime gekregen en is in verschillende films voorgekomen, niet op zijn minst in Project X. Maar met alle respect voor jou, maar zal het niet een beetje bij jezelf liggen12345?

Ot:

Prodigy - Firestarter?

Met bekend in de oren komen weet je de naam van het liedje niet hé..Heb je je nummer 5 überhaupt zelf gelezen? Er waren 5 fragmenten die door slechts 2 personen of zelfs minder geraden werden.

Link to comment
Delen op andere websites

Met bekend in de oren komen weet je de naam van het liedje niet hé..Heb je je nummer 5 überhaupt zelf gelezen? Er waren 5 fragmenten die door slechts 2 personen of zelfs minder geraden werden.

Dat is juist de uitdaging, niet elke opgave hoeft zo makkelijk te zijn als mijn tweede. Daarnaast zal je post die ik aanhaalde zal vast juist zijn, is het punt ook helemaal niet. Mijn punt is dat je een verleden hebt in het klagen dat muziekgerelateerde opdrachten te moeilijk zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

Dat is juist de uitdaging, niet elke opgave hoeft zo makkelijk te zijn als mijn tweede. Daarnaast zal je post die ik aanhaalde zal vast juist zijn, is het punt ook helemaal niet. Mijn punt is dat je een verleden hebt in het klagen dat muziekgerelateerde opdrachten te moeilijk zijn.

En mijn punt is dat er al vaker geen bekende liedjes worden gebruikt terwijl de regels voorschrijven bekende liedjes te gebruiken.

Link to comment
Delen op andere websites

Dat is juist de uitdaging, niet elke opgave hoeft zo makkelijk te zijn als mijn tweede. Daarnaast zal je post die ik aanhaalde zal vast juist zijn, is het punt ook helemaal niet. Mijn punt is dat je een verleden hebt in het klagen dat muziekgerelateerde opdrachten te moeilijk zijn.

En mijn punt is dat er al vaker geen bekende liedjes worden gebruikt terwijl de regels voorschrijven bekende liedjes te gebruiken.

Waar moeten we de grens trekken dan? Wat voor de een bekend is, is voor de ander onbekend, zoals .Senne al zei. Zelf luister ik weinig liedjes van de laatste jaren, terwijl die voor jou misschien geen geheimen meer kennen. Ondertussen luister ik veel populaire hits uit de jaren 80, die jij misschien weer niet kent. Er zijn een hele hoop 'algemeen bekende' liedjes, maar daar zit nog steeds zo'n groot verschil tussen qua smaak dat het maar net in je straatje moet liggen.

De laatste 3 liedjes die in dit topic werden gebruikt voor ik aan de beurt kwam ken ik ook niet. Maar het zijn allemaal wel hits geweest en zo, en van die artiestennamen heb ik ook gehoord. Alleen luister ik die genres niet. Maar anderen wel.

En anders heb je Google nog. :)

Ik begrijp wel wat je bedoelt hoor. Maar ik zie dit topic ook als kans om mijn muziekkennis te verbeteren. ;)

Bewerkt: door SpacyColours
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...