MegaPilot Geplaatst: 22 september 2012 Rapport Share Geplaatst: 22 september 2012 Topic is aan het doodbloeden wegens een te moeilijke tekst..Tipje? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Teh_Ninja Geplaatst: 22 september 2012 Rapport Share Geplaatst: 22 september 2012 Eén tip genoeg? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MegaPilot Geplaatst: 22 september 2012 Rapport Share Geplaatst: 22 september 2012 Ik heb geen flauw benul, iemand anders een idee? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SpacyColours Geplaatst: 22 september 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst: 22 september 2012 Peter, Bjorn & John - It Don't Move Me? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Teh_Ninja Geplaatst: 22 september 2012 Rapport Share Geplaatst: 22 september 2012 (bewerkt) Nope. Mijn vorige post was overigens al een tip. Bewerkt: 22 september 2012 door Teh_Ninja Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SpacyColours Geplaatst: 22 september 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst: 22 september 2012 Yeasayer - O.N.E. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Teh_Ninja Geplaatst: 22 september 2012 Rapport Share Geplaatst: 22 september 2012 Yep. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SpacyColours Geplaatst: 22 september 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst: 22 september 2012 (bewerkt) Waarom vecht ik om te leven, als ik slechts leef om te vechten? (meerdere antwoorden zijn goed) Bewerkt: 22 september 2012 door SpacyColours Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Senne Geplaatst: 22 september 2012 Rapport Share Geplaatst: 22 september 2012 2Pac - Runnin' (Dying to live) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SpacyColours Geplaatst: 22 september 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst: 22 september 2012 2Pac - Runnin' (Dying to live) Yep! You know I've heard it said there's beauty in distortion. By some people who've withdrawn to find their heads Now they say that there is humor in misfortune You know I wonder if they'll laugh when I am dead Why am I fighting to live if I 'm just living to fight? Why am I trying to see when there ain't nothing in sight? Why am I trying to give when no one gives me a try? Why am I dying to live if I'm just living to die? (Edgar Winter Group's origineel) Anyway... jij bent! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Senne Geplaatst: 22 september 2012 Rapport Share Geplaatst: 22 september 2012 Onlangs was ik nog 'ns in Brussel om brood te kopen van een zeer gespierde man die zeker 1 meter 95 groot was. Cryptisch vertaald, anders was het te makkelijk. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MegaPilot Geplaatst: 23 september 2012 Rapport Share Geplaatst: 23 september 2012 Yeasayer - O.N.E. Vraag aan 10 random forumleden of ze ooit van Yeasayer hebben gehoord, wedden dat je bij 8/10 een negatief antwoord krijgt? Onlangs was ik nog 'ns in Brussel om brood te kopen van een zeer gespierde man die zeker 1 meter 95 groot was. Cryptisch vertaald, anders was het te makkelijk. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Senne Geplaatst: 23 september 2012 Rapport Share Geplaatst: 23 september 2012 Jezus MP, jij kan me toch een stukje neuten hoor. Het liedje is geraden, het is niet omdat jij het niet kent dat het niet bekend is hoor. Of verwacht je nu echt dat hier enkel Lady Gaga's "Pokerface" en Black Eyed Peas met "Meet Me Halfway" gaat gebruikt worden? Waar is de love challenge dan. Als jij het niet raad, wacht dan gewoon tot iemand anders het kan raden of er een extra tip gegeven wordt. Je antwoord is alleszins juist, dus kom maar op met die Summer of '69 van Bryan Adams. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MegaPilot Geplaatst: 23 september 2012 Rapport Share Geplaatst: 23 september 2012 Jezus MP, jij kan me toch een stukje neuten hoor. Het liedje is geraden, het is niet omdat jij het niet kent dat het niet bekend is hoor. Of verwacht je nu echt dat hier enkel Lady Gaga's "Pokerface" en Black Eyed Peas met "Meet Me Halfway" gaat gebruikt worden? Waar is de love challenge dan. Als jij het niet raad, wacht dan gewoon tot iemand anders het kan raden of er een extra tip gegeven wordt. Je antwoord is alleszins juist, dus kom maar op met die Summer of '69 van Bryan Adams. Het ging er toch om dat er bekende liedjes gekozen werden? Velen kennen Yeasayer niet eens, laat staan het nummer O.N.E. En ja, daar ben ik redelijk zeker van. De prijs van bekendheid is te duur. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Senne Geplaatst: 23 september 2012 Rapport Share Geplaatst: 23 september 2012 Mijn punt is dat wat voor jou "bekend" is, voor anderen weer volslagen onbekend is en vice versa, dus je moet niet bij elk liedje dat jij niet kent beginnen zeggen dat het onbekend is. Vraag aan 10 forumleden of ze Men At Work bij naam kennen, en 8 van die 10 zullen ook wel afhaken hoor, zeker de jongere generatie. T.I. - Ready for Whatever? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.