Jump to content

[Spel] Raad De Vertaling!


SpacyColours

Recommended Posts

  • Reacties 255
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • SpacyColours

    66

  • MegaPilot

    58

  • Teh_Ninja

    26

  • Nyltje

    12

Top Posters In This Topic

Posted Images

2Pac - Runnin' (Dying to live)

Yep!

You know I've heard it said there's beauty in distortion.

By some people who've withdrawn to find their heads

Now they say that there is humor in misfortune

You know I wonder if they'll laugh when I am dead

Why am I fighting to live if I 'm just living to fight?

Why am I trying to see when there ain't nothing in sight?

Why am I trying to give when no one gives me a try?

Why am I dying to live if I'm just living to die? (Edgar Winter Group's origineel)

Anyway... jij bent!

Link to comment
Delen op andere websites

Yeasayer - O.N.E.

Vraag aan 10 random forumleden of ze ooit van Yeasayer hebben gehoord, wedden dat je bij 8/10 een negatief antwoord krijgt?

Onlangs was ik nog 'ns in Brussel om brood te kopen van een zeer gespierde man die zeker 1 meter 95 groot was.

Cryptisch vertaald, anders was het te makkelijk.

Link to comment
Delen op andere websites

Jezus MP, jij kan me toch een stukje neuten hoor. Het liedje is geraden, het is niet omdat jij het niet kent dat het niet bekend is hoor. Of verwacht je nu echt dat hier enkel Lady Gaga's "Pokerface" en Black Eyed Peas met "Meet Me Halfway" gaat gebruikt worden? Waar is de love challenge dan. Als jij het niet raad, wacht dan gewoon tot iemand anders het kan raden of er een extra tip gegeven wordt. Je antwoord is alleszins juist, dus kom maar op met die Summer of '69 van Bryan Adams.

Link to comment
Delen op andere websites

Jezus MP, jij kan me toch een stukje neuten hoor. Het liedje is geraden, het is niet omdat jij het niet kent dat het niet bekend is hoor. Of verwacht je nu echt dat hier enkel Lady Gaga's "Pokerface" en Black Eyed Peas met "Meet Me Halfway" gaat gebruikt worden? Waar is de love challenge dan. Als jij het niet raad, wacht dan gewoon tot iemand anders het kan raden of er een extra tip gegeven wordt. Je antwoord is alleszins juist, dus kom maar op met die Summer of '69 van Bryan Adams.

Het ging er toch om dat er bekende liedjes gekozen werden? Velen kennen Yeasayer niet eens, laat staan het nummer O.N.E. En ja, daar ben ik redelijk zeker van.

De prijs van bekendheid is te duur.
Link to comment
Delen op andere websites

Mijn punt is dat wat voor jou "bekend" is, voor anderen weer volslagen onbekend is en vice versa, dus je moet niet bij elk liedje dat jij niet kent beginnen zeggen dat het onbekend is. Vraag aan 10 forumleden of ze Men At Work bij naam kennen, en 8 van die 10 zullen ook wel afhaken hoor, zeker de jongere generatie.

T.I. - Ready for Whatever?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...