TekaLoca Geplaatst: 24 februari 2013 Rapport Geplaatst: 24 februari 2013 (bewerkt) Om nog even terug te komen op dat flashen.. Toen ik 2.3.6 (denk ik dat het was) had 'geflashed' op mijn Galaxy S blokkeerde die heel vaak, moest ik dagelijks mijn batterij er uit halen om hem te gebruiken enz enz. Daarom heb ik een beetje bang om dat ook te doen bij m'n Note. Zou niet willen dat ik hetzelfde heb dan toen.. Maar aan wat kon dat gelegen hebben? .. was ook 'the main reason' dat ik van telefoon veranderd ben.. Bewerkt: 24 februari 2013 door TekaLoca Reageren
BiglifeRPG Geplaatst: 24 februari 2013 Rapport Geplaatst: 24 februari 2013 Ja, gewoon opnieuw proberen. Maar dan met een andere rom. Reageren
Mrkwark Geplaatst: 24 februari 2013 Rapport Geplaatst: 24 februari 2013 Ah je hebt hem gebrickt... Als je hem insteekt, met kabel aan je PC herkent je PC hem dan? nee.. Reageren
Flitskikker Geplaatst: 25 februari 2013 Rapport Geplaatst: 25 februari 2013 Ah je hebt hem gebrickt... Als je hem insteekt, met kabel aan je PC herkent je PC hem dan? nee.. Ook niet in recovery/download? Reageren
Mrkwark Geplaatst: 25 februari 2013 Rapport Geplaatst: 25 februari 2013 recovery pakt hem ook niet Reageren
TekaLoca Geplaatst: 25 februari 2013 Rapport Geplaatst: 25 februari 2013 Ja, gewoon opnieuw proberen. Maar dan met een andere rom. Wat 's een rom? Reageren
BiglifeRPG Geplaatst: 25 februari 2013 Rapport Geplaatst: 25 februari 2013 Nee grapje. Een android versie. Reageren
Mrkwark Geplaatst: 1 maart 2013 Rapport Geplaatst: 1 maart 2013 Heb gewoon nieuwe mobiel gekregen van provider Reageren
MegaPilot Geplaatst: 1 maart 2013 Rapport Geplaatst: 1 maart 2013 Eyo, m'n gsm is helemaal standaard gereset door herstelling. Ik kan het trillen niet uitzetten. Ik heb m'n gsm op stil staan, heb alles dat trillen bevat uigeschakeld(typen enz), maar als ik op een app blijf staan(om deze 1 sec later te kunnen verplaatsen), dan trilt hij nog. Kan dit uitgeschakeld worden of niet? Reageren
Davedavy Geplaatst: 1 maart 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 1 maart 2013 Volgens mij alleen met root Reageren
Mrkwark Geplaatst: 2 maart 2013 Rapport Geplaatst: 2 maart 2013 (bewerkt) Ik heb een vraagje ik heb nu dus dat nieuwe toestel (lease) Maar ik ga hem dus weer rooten en dan wil ik er CyanogenMod op zeten Maar is dat wel handig ? het is een samsung galaxy s advance weten jullie een goede rom ? Bewerkt: 2 maart 2013 door Agent_Smith Reageren
Davedavy Geplaatst: 2 maart 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 2 maart 2013 Je hebt een lease toestel, ik denk niet dat dat mag van je provider. Reageren
Mrkwark Geplaatst: 2 maart 2013 Rapport Geplaatst: 2 maart 2013 Je hebt een lease toestel, ik denk niet dat dat mag van je provider. Ik lever hem gewoon weer in met Standaard fabriek android Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.