Jump to content

Android


Davedavy

Recommended Posts

  • Reacties 354
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Davedavy

    86

  • MegaPilot

    49

  • TekaLoca

    30

  • Sublime

    25

Android is ook op Java :D

Maar ik bedoelde eigenlijk het volgende project van ubuntu:

http://www.ubuntu.com/devices/android

en niet de orginele ubuntu, dat zal wss niet zo soepel lopen qua UI op je mobiel.

Waar kun je dat downloaden?

Niet, dit is enkel voor fabrikanten die dit op hun apparaat willen zetten. Daarnaast is dit nog niet op de markt, dus ook nog geen custom roms oid.

Echter wat wel voor verschillende apparaten kan is een volledige ubuntu erop zetten, genoeg info daarover op XDADeveloppers :).

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb Android 4.0 nu al enkele weken, en ik ben er nog altijd zéér tevreden van. Eigenlijk raad ik iedereen gewoon aan om te upgraden als ze de kans hebben. Mijn tablet heb ik sinds 1 januari niet meer herstart, en werkt nóg altijd zeer vlot. Toen ik nog Android 3.2 gebruikte moest ik mijn tablet om de 2-3 dagen herstarten, omdat ie anders sloom ging.

Ik denk dat Google echt wel veel heeft herschreven/hermaakt om Android 4.0 te ontwikkelen, want het verschil met een voorgaande versie is echt groot, en dat zeg ik in positieve zin.

Het enige kleine minpuntje is dat de batterij van mijn tablet nu iets vaker soms van de ene op de andere dag zo'n 20% lager is dan de vorige dag (zonder gebruik). Maar dit komt meestal maar een keer om de paar dagen voor. Het kan ook wel zijn dat dat aan mijn tablet ligt, maar ik denk dat dit iets te maken heeft met Android 4.0. Hebben er meer mensen hier last van misschien? :puh:

Buiten dit ben ik er dus echt wel heel tevreden over. :D

Bewerkt: door vice
Link to comment
Delen op andere websites

Het is al vaker gerapporteerd dat de batterij minder lang mee gaat met Android 4.2.x, maar niet echt met 4.0, heb ik ook hele tijd gedraaid.

Zelf heb ik dit ondervonden met 4.2.1, maar ik vind het tot nu toe niet erg hinderlijk omdat ik de tablet toch altijd nacht's oplaad.

Bewerkt: door Crypteq
Link to comment
Delen op andere websites

Zojuist geprobeerd 4.1.2 om mijn S3 te zetten, zonder succes, Odin vind mijn telefoon niet en via KIES crasht KIES na het downloaden van de Firmware. Iemand oplossingen?

Edit:

Het is al gelukt via een andere USB poort, gewoon via KIES.

Bewerkt: door Davedavy
Link to comment
Delen op andere websites

http://galaxyics.com/ -> Nieuwe site: http://maclaw.pl/

Heeft iemand eigenlijk al van deze site gehoord? Het is van een developper die weg is gegaan van XDA. Hij doet echt geweldig werk met de Samsung Galaxy Gio en Galaxy Ace. Op het moment is hij bezig om ICS (4.0.4) zo goed mogelijk op de Gio en Ace te krijgen, wel geen Cyanogen Mod jammer genoeg.. Maar ik moet toegeven dat dit de beste en 'smoothest' ROM voor de Gio is die ik ooit ben tegengekome. Het enige kleine minpuntje is dat de videorecorder niet werkt in de stockapp. Maar dat kan je makkelijk oplossen door Videocam Illusion te downloaden.

Dus als je een Ace of Gio hebt is het zeker het proberen waard :)

Bewerkt: door Fouradi
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Hier wat random screenshots van mijn telefoon. Android 4.2.1 PAC rom, gebaseerd op CM10.1. AOKP+CM+Paranoid Android.

Werkt wel redelijk snel. Soms wat lag als ik teveel programma's open heb staan. Ik gebruik een Mianogen theme voor de CM10 theme chooser

Heb 'm geroot, CWM-based Recovery v6.0.2.5

Governor: OndemandX, 134Mhz tot 1612Mhz

2013-02-04%2016.53.44.png

2013-02-04%2018.11.42.png

2013-02-04%2016.59.16.png

Screenshot_2013-02-04-18-40-54.png

2013-02-04%2017.07.12.png

2013-02-04%2016.56.54.png

2013-02-04%2017.06.54.png

2013-02-04%2017.01.52.png

Bewerkt: door Fezz
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...