Jump to content

Shocking News! GTA-Sheep stopt als admin!


Dutchy3010

Recommended Posts

GTA-Sheep stopt als admin

GTAGames.nl afbeelding

GTAFORUM HOOFDKANTOOR - Na jarenlang trouwe dienst heeft GTA-Sheep (hierna: Sheep) besloten om zijn taken als admin/crewlid neer te leggen. Hij is bijna zeven jaar crewlid geweest, sinds 29 december 2005. Nu vindt hij het genoeg geweest!

Veel van jullie zullen Sheep niet anders kennen dan als crewlid, paars of rood. Blauw is hij overigens nooit geweest. Op 16 augustus 2005 registreerde hij, op dit forum, als eerste met de nadruk op een dier. Daarna zouden er nog veel dieren komen, zoals een Koe, Tijger, Konijn, Kikker, Haas,... Sheep maakte snel naam en faam op dit forum: 10 oktober promoveerde hij naar Superlid en, zo snel is waarschijnlijk nog nooit iemand gepromoveerd via de stemmingen, op 19 oktober 2005 naar Megalid. Alsof dat nog niet genoeg was, kwamen de GTAForum Awards. Daar won hij maar liefst 5 awards. Ook de crew was niet blind en zag dat ze aan Sheep een hele goede hadden. Iemand met enerzijds inzet voor het forum en anderzijds volwassenheid (wat een gebrek was en is op dit forum) voor het oplossen van problemen. Sheep promoveerde naar Global Moderator.

gtasheep0sq.gif

Sheep werd Global Moderator, een functie die hij tot 26 augustus 2008 bekleedde. Als Global stond hij bekend als degene waar leden met hun problemen bij terecht konden. Vele uren zat Sheep te PM'en naar andere leden om hen een zo leuk mogelijke tijd te laten hebben op dit forum. Menig lid kwam ook bij Sheep met persoonlijke problemen. Dat vond hij niet erg, in tegenstelling, hij wilde altijd iedereen helpen (wilde, wilde, ik denk nu nog steeds! :puh:). Buiten dat vloog hij over het hele forum. Een subforum modereren was eigenlijk niet aan Sheep besteed, hij wilde overal kijken en helpen waar nodig was. Ook Sheep was aanwezig bij veel GTAForum SA-MP sessies in 2006.

post-33831-1348396647,78.jpg

Uiteindelijk werd het gat tussen global en admin zo klein, dat hij, gezamenlijk met de andere globals, werd gepromoveerd tot Admin. Als admin deed hij niet veel anders, alleen kon hij nu zelf op de knop drukken in het ACP. Helaas werd het contact met leden minder, dat merk ik zelf ook. Vroeger kreeg ik dagelijks vele PM's, nu vrijwel alleen wanneer ik iets -in de ogen van de leden althans- verkeerd doet. Dat is juist de grootste charme geweest voor Sheep, een heel sociaal dier. Verlegde interesses en deze verandering in de sfeer hebben Sheep ertoe laten besluiten zijn functie als crewlid neer te leggen.

Sheep, namens het gehele moderatie-team en ik denk ook namens alle leden die hier op het forum zijn geweest sinds jij in de crew zit: heel erg bedankt voor je inzet op dit forum. Je bent een enorme drijfveer geweest achter het reilen en zeilen op dit forum. Op een persoonlijk vlak wil ik je ook erg bedanken, want je was er ook voor mij toen ik het moeilijk had buiten het forum. Ook van de keren dat ik je IRL gezien heb, heb ik enorm genoten. Bedankt voor alle leuke tijden en ik hoop met heel mijn hart dat je, ondanks dat je stopt als crewlid, nog steeds vaak op dit forum aanwezig bent.

Sheepie bedankt, Sheepie bedankt, Sheepie Sheepie Sheepie bedankt

_O_

gallery_19301_7_19925.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 49
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • NandroDavids

    2

  • Dutchy3010

    2

  • Mitchelhal

    2

  • SpacyColours

    2

Nou, dit is inderdaad wel schokkend nieuws. Ik heb Sheep nog als Superlid/Megalid geweten en ik heb ook altijd respect gehad voor zijn prestatie tijdens de forum awards van 2005. Daarnaast heeft hij (iets wat ik mis in de hoofdpost) enorm veel bijgedragen aan WikiGTA. En de SA-MP avonden tijdens de zomer van 2006, die blijven onvergetelijk. Naast een gerespecteerd crewlid was/is Sheep ook gewoon een gezellig, behulpzaam en vriendelijk persoon, kortom iemand die we zullen missen. Sheep, ik wens je het beste toe in je persoonlijke leven, en hoop dat we je hier toch nog enkele keren zullen zien.

Link to comment
Delen op andere websites

Sheep, jammer dat je stopt als crewlid. Ik heb je nooit echt 'uitgebreid' gekend, maar dat geldt voor meerdere crewleden. Toch heb ik je wel vaak in actie gezien. En je leverde altijd goed werk.

Bedankt voor je inzet aan dit forum. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Daarnaast heeft hij (iets wat ik mis in de hoofdpost) enorm veel bijgedragen aan WikiGTA.

Helemaal mee eens. Volgens mij zijn er heel wat WikiGTA-pagina's van San Andreas door GTA-Sheep gemaakt, waarvan ook wel wat tijdens werktijd geloof ik :puh:

Sheep, je was fantastisch voor 't forum. Altijd positief, altijd beschikbaar en altijd toegewijd. Ik kan me nog goed herinneren dat bij 't maken van het Jaarboek 2006 jij het hoofdstuk van de Gangs & Corporations zou schrijven. Ook die schreef je volgens mij op je werk (wat deed je daar eigenlijk? :clown:), waarna je vergat het bestand mee naar huis te nemen of er online niet meer bij kon. Het Jaarboek zat toen in de laatste paar dagen en we konden niet wachten tot je weer op het werk zou zijn om dat bestand te regelen. Dus, je herschreef alles in zeer korte tijd. Da's dus toewijding :tu:

Dank voor alles, over forumzaken en daarbuiten, en ik hoop dat je toch nog regelmatig op het forum zal zijn :bier:

Link to comment
Delen op andere websites

Sheep, wat mij het meest zal bijblijven was het interview waar ik vorig jaar aan heb meegewerkt. Helaas is het er nooit van gekomen er mee verder te gaan, maar wellicht dat dat nu alsnog zou kunnen, nu je ongetwijfeld meer tijd hebt voor aardse zaken ;) Anderen voor mij hebben het ook al gezegd, je komt op mij over als een buitengewoon sociaal en gezellig persoon, ik hoop dat je die eigenschap behoudt, welk kleurtje je ook zal gaan dragen.

En nou niet stiekem de award voor beste megalid gaan winnen hè.

Link to comment
Delen op andere websites

Sheep, wat mij het meest zal bijblijven was het interview waar ik vorig jaar aan heb meegewerkt. Helaas is het er nooit van gekomen er mee verder te gaan, maar wellicht dat dat nu alsnog zou kunnen, nu je ongetwijfeld meer tijd hebt voor aardse zaken ;)

Hihi, zo kregen Sheepie en ik in een ver verleden voor de eerste keer contact. ^_^ Was zo grappig, meneer Schaap was nooit op MSN, behalve voor dit interview. Toen zaten we zoveel te lullen dat het interview niet opschoot. Ik geloof dat we uiteindelijk 3 avonden lang of zo bezig geweest zijn met het interview. Mooie tijden :puh:

@Svenie/Nandro: woeps, schaam, zo bezig geweest met alles van het forum, dat ik inderdaad de Wiki vergeten ben :$

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...