Jump to content

Shocking News! GTA-Sheep stopt als admin!


Dutchy3010

Recommended Posts

Jouw vertrek zorg ervoor dat de gemiddelde leeftijd weer daalt, je wordt bedankt.. ;)

Danny, je bent altijd zo vriendelijk geweest tegen iedereen en straalde zoveel rust uit. Erg mooi om te zien! Als één van de vader figuren op dit forum was je een voorbeeld voor vele en stond je voor ieder lid of verhaal wel klaar. Ik wil je tevens bedanken voor de enorme bijdrage die je aan het forum hebt geleverd. Je was een top collega en we gaan je missen.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 49
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • NandroDavids

    2

  • Dutchy3010

    2

  • Mitchelhal

    2

  • SpacyColours

    2

Sheep, enorm bedankt voor je bijdrage de afgelopen jaren op het forum, de wiki en daarbuiten! Je was een fantastisch crewlid en een voorbeeld voor velen. Ik hoop dan ook van harte dat je lekker blijft hangen hier, want GTAforum kan nu eenmaal niet meer zonder z'n eigen schaap. _O_

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Jammer dat dit gebeurt, maarja, van de vele mods/admins zou Sheep in de top 3 staan die ik juist niet weg/gedegradeerd zou willen hebben.

Maargoed, die keuze ligt niet bij ons, maar bij Sheep zelf.

Desondanks, bedankt voor je hulp, voor mij maar een redelijk korte tijd, voor andere een halve decennia :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Hey, een beetje aan de late kant maar ontzettend jammer dat je bent gestopt! Wat betreft interesses kan ik je zeker begrijpen. Ik vond je altijd een prettig figuur hier op dit forum en bedankt voor je grote bijdrage! :)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...