Djmaddox Geplaatst: 23 september 2012 Rapport Geplaatst: 23 september 2012 Bedankt en tot ziens. Reageren
Jesperkaj Geplaatst: 23 september 2012 Rapport Geplaatst: 23 september 2012 Sheep, ontzettend bedankt voor al je inzet voor het forum! Jou zag ik vroeger, toen ik nog een 'rookie' was, als één van m'n voorbeelden hier op het forum. Je was vroeger, en nu nog steeds een erg warm en vriendelijk persoon die leden overal mee kon helpen. Verder ben je ontzettend gezellig en was het altijd leuk om een discussie met jou te kunnen voeren. Jammer genoeg was je de laatste tijd weinig meer te bewonderen op het forum, dus ik snap de keuze wel. Hopelijk zullen we je nog in de toekomst nog op het forum zien! Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 23 september 2012 Rapport Geplaatst: 23 september 2012 Sheep, ook namens mij ontzettend bedankt voor je inzet! Onlangs ik hier nog niet zo 'lang' op het forum zit, heb ik je toch vaak goede dingen zien doen en daar zet ik mijn hoed voor af! _O_ Reageren
_Night-Men_ Geplaatst: 23 september 2012 Rapport Geplaatst: 23 september 2012 Afgelopen week zag ik nog een post van jou, toen dacht ik nog: Hè, Sheep, jou heb ik al een tijdje niet meer gezien! Jammer dat je stopt, bedankt en tot ziens! Reageren
Scarface92 Geplaatst: 23 september 2012 Rapport Geplaatst: 23 september 2012 Jammer Sheep, maar begrijpelijk. Bedankt voor alle waanzinnige inzit die je voor deze community geleverd hebt. Je was (en nog steeds) een fijn persoon om mee te praten, hopelijk zien we je nog eens langs komen. Het ga je goed! Reageren
Visser23 Geplaatst: 23 september 2012 Rapport Geplaatst: 23 september 2012 Jammer Sheep. Bedankt voor alles wat je hier hebt gedaan Het zat er natuurlijk de laatste tijd wel aan te komen. Hoop je hier nog vaak te zien! Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 23 september 2012 Rapport Geplaatst: 23 september 2012 Dat is even een shock, Sheep was anders toch één van de admins die ik nog wel 20 jaar zou zien doorgaan, iets minder opvallend de laatste jaren, maar kom. Spijtig dat hij stopt, maar zeker bedankt voor die vele jaren inzet. Het gaat je goed! Reageren
Gta Ripper Geplaatst: 23 september 2012 Rapport Geplaatst: 23 september 2012 Zo de knetters.. Dit had ik dus echt niet verwacht. Het ga je goed Sheep! Reageren
DaBeast Geplaatst: 23 september 2012 Rapport Geplaatst: 23 september 2012 Schaap, het ga je goed! Je bent altijd mijn favoriete bierkenner van het forum geweest (nog steeds ). Reageren
Megadreams Geplaatst: 23 september 2012 Rapport Geplaatst: 23 september 2012 Erg spijtig om te horen maar er zal vast een goede reden voor zijn. Een dergelijke keuze maak je dan ook niet zomaar en je hebt er vast erg hard over zitten nadenken. GTA-Sheep, je was altijd een toffe gozer en je deed het erg goed als admin. De tijden met het OWN interview welke erg lang duurde () waren erg leuk. Ik hoop dat je nog een mooie toekomst tegemoet mag gaan. Reageren
Kloep Geplaatst: 23 september 2012 Rapport Geplaatst: 23 september 2012 Wauw, dat had ik niet verwacht. Enorm bedankt voor alles wat je voor het forum hebt betekent! Jij hebt mij meerdere malen geholpen met bepaalde dingen! Reageren
.Timothy Geplaatst: 23 september 2012 Rapport Geplaatst: 23 september 2012 Sheep, ontzettend bedankt voor alles wat je voor het forum en voor de leden hebt betekend! Ik hoop dat je hier nog langs blijft komen. Het ga je goed! Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 23 september 2012 Rapport Geplaatst: 23 september 2012 Heel jammer... Ik kan me het interview via PM van OWN nog wel herinneren maar wat nooit echt afgemaakt is Reageren
Mirrrr Geplaatst: 23 september 2012 Rapport Geplaatst: 23 september 2012 Not that shocking, Bedankt voor alles. Voor alle keren dat je me bent opkomen halen voor een meeting. Voor alle keren dat je me opgepept hebt. Maar vooral voor je waanzinnige bijdrage aan het forum. Wie is de Mol was mede zo'n groot succes dankzij jou. Een hele diepe buiging en een hele dikke kus! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.