.Levi. Geplaatst: 23 september 2012 Rapport Geplaatst: 23 september 2012 Jouw vertrek zorg ervoor dat de gemiddelde leeftijd weer daalt, je wordt bedankt.. Danny, je bent altijd zo vriendelijk geweest tegen iedereen en straalde zoveel rust uit. Erg mooi om te zien! Als één van de vader figuren op dit forum was je een voorbeeld voor vele en stond je voor ieder lid of verhaal wel klaar. Ik wil je tevens bedanken voor de enorme bijdrage die je aan het forum hebt geleverd. Je was een top collega en we gaan je missen. Reageren
PatrickW Geplaatst: 23 september 2012 Rapport Geplaatst: 23 september 2012 Damn, sheep.... Nu ben ik het oudste crewlid :cry: Bedankt voor je vele bijdragen en alle hulp, zowel op forum-technisch al op prive-gebied. Reageren
Big Boss Geplaatst: 23 september 2012 Rapport Geplaatst: 23 september 2012 Sheep, ik heb je nooit echt persoonlijk gekend, maar desondanks was je altijd mijn favoriete admin. Het ga je goed. *salueert* Reageren
Flitskikker Geplaatst: 23 september 2012 Rapport Geplaatst: 23 september 2012 Bedankt voor al je werk en inzet, Sheep. Het ga je goed, en hopen dat je nog eens langskomt natuurlijk. Reageren
Thundercover Geplaatst: 24 september 2012 Rapport Geplaatst: 24 september 2012 Sheep, enorm bedankt voor je bijdrage de afgelopen jaren op het forum, de wiki en daarbuiten! Je was een fantastisch crewlid en een voorbeeld voor velen. Ik hoop dan ook van harte dat je lekker blijft hangen hier, want GTAforum kan nu eenmaal niet meer zonder z'n eigen schaap. Reageren
xoex23 Geplaatst: 24 september 2012 Rapport Geplaatst: 24 september 2012 Ookal heb ik je de meeste tijd niet meegemaakt, toch bedankt voor je adminschap Reageren
SpacyColours Geplaatst: 24 september 2012 Rapport Geplaatst: 24 september 2012 Groen staat je ook heel leuk Reageren
myron.b Geplaatst: 24 september 2012 Rapport Geplaatst: 24 september 2012 Jammer dat je stopt. Ik vond je altijd een erg leuke admin. Reageren
Jacky-2007 Geplaatst: 25 september 2012 Rapport Geplaatst: 25 september 2012 Sheep, dank! Kan er veel lovends aan proberen toe te voegen, maar one word says it all. ;-) Reageren
commando Geplaatst: 7 oktober 2012 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2012 Toepasselijk bij een schaap: veranderingen horen er bij, helaas een goede veteraan minder in de crew... Reageren
GolfG60 Geplaatst: 9 oktober 2012 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2012 Jammer dat dit gebeurt, maarja, van de vele mods/admins zou Sheep in de top 3 staan die ik juist niet weg/gedegradeerd zou willen hebben. Maargoed, die keuze ligt niet bij ons, maar bij Sheep zelf. Desondanks, bedankt voor je hulp, voor mij maar een redelijk korte tijd, voor andere een halve decennia Reageren
Jay; Geplaatst: 10 oktober 2012 Rapport Geplaatst: 10 oktober 2012 Hey, een beetje aan de late kant maar ontzettend jammer dat je bent gestopt! Wat betreft interesses kan ik je zeker begrijpen. Ik vond je altijd een prettig figuur hier op dit forum en bedankt voor je grote bijdrage! Reageren
Mitchelhal Geplaatst: 12 oktober 2012 Rapport Geplaatst: 12 oktober 2012 Misschien een beetje laat, maar jammer dat we een top crew member van GTAGames kwijt zijn. Reageren
NandroDavids Geplaatst: 12 oktober 2012 Rapport Geplaatst: 12 oktober 2012 Misschien een beetje laat, maar jammer dat we een top crew member van GTAGames kwijt zijn. Jij had liever dat 'ie eerder was gedegradeerd? Reageren
Mitchelhal Geplaatst: 12 oktober 2012 Rapport Geplaatst: 12 oktober 2012 Nee dat niet. Maar mijn reactie is een beetje laat. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.