Cabyon Geplaatst: 15 oktober 2012 Rapport Geplaatst: 15 oktober 2012 (bewerkt) Bedankt Sheep, ik vond je altijd erg gezellig en in mijn ogen paste je prima bij de mod-groep! Het ga je goed wat je ook gaat doen, van mij kun je altijd cupcakejes krijgen. Bewerkt: 15 oktober 2012 door Cabyon Reageren
Fiegel5 Geplaatst: 16 oktober 2012 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2012 Jammer dat je stopt Scheep, maar afgelopen jaren heb je je functie wel onwijs goed ingevuld! Respect! Reageren
Therobster Geplaatst: 20 oktober 2012 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2012 jammer dat je weggaat Reageren
3LOPIX Geplaatst: 29 oktober 2012 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2012 Vaarwel mijn schaap, was leuk om een warn van je te krijgen Deltab? heb je dat nog nodig? Reageren
GTA-Sheep Geplaatst: 29 oktober 2012 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2012 Vaarwel mijn schaap, was leuk om een warn van je te krijgen Deltab? heb je dat nog nodig? Lol...die PM-wisseling is precies 1 jaar geleden zie ik Nee hoor, niet meer nodig...... En iedereen: dank voor de lovende woorden, ik heb mijn werk met zeer veel plezier gedaan en ben zeker niet van plan het forum te verlaten hoor. Alleen is de kleur en de functie wat anders nu.... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.