Jump to content

Gameinformer


Mr.Bellic

Recommended Posts

Als gameinformer 8 november overal te koop zal zijn (tenminste in UK), dan denk ik dat wij morgen al leaked pagina's kunnen bekijken (lezen). Omdat tijdschriften eerder verstuurt worden naar boekwinkels (toch ?).

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 79
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Chainsaw

    10

  • p-p

    9

  • OG-J

    5

  • .Timothy

    4

Top Posters In This Topic

Posted Images

8 November komt de digitale versie voor abonees verkrijgbaar, maar valt wel ergens op internet te downloaden. De preview bevat trouwens meer dan 18 pagina's aan info.

Meer dan 18 pagina's? Heb je een bron?

Kijk maar op de site van Gameinformer, zoek op GTA V en pak het stukje waar er staat dat de Decemberspecial over GTA V gaat.

In de uitleg daarvan word er gezegd dat er 18 (!) pagina's vol met GTA V info zijn

Link to comment
Delen op andere websites

8 November komt de digitale versie voor abonees verkrijgbaar, maar valt wel ergens op internet te downloaden. De preview bevat trouwens meer dan 18 pagina's aan info.

Meer dan 18 pagina's? Heb je een bron?

Kijk maar op de site van Gameinformer, zoek op GTA V en pak het stukje waar er staat dat de Decemberspecial over GTA V gaat.

In de uitleg daarvan word er gezegd dat er 18 (!) pagina's vol met GTA V info zijn

Dat het 18 pagina's zouden worden wist ik al, maar Boss heeft het over meer dan 18 pagina's.

Op http://www.gameinfor...november-8.aspx staat over het artikel:

"In the morning of November 8, we will reveal the cover art and give you a break down of the issue (hint: the story is huge - over 18 pages in print - and full of details and screens we can't wait to share). "

Maar heeft het in het Engels dezelfde betekenis als in het Nederlands?

Dan zouden het eventueel 19, 20 of nog meer pagina's kunnen zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

18 paginas zijn inderdaad heel veel. Ik denk wel dat er een aantal grote screenshots bij staan en een paar posters dan 2 paginas in neemt. Een lange inleiding met info die we al hebben van 2 pagina's. Een stukje over rockstar zelf xD. oftewel ik denk dat er niet veel in zal staan. Maar al met 1 pagina ben ik blij :D. Vooral we nu zo weinig info hebben gehad ook hoop ik dat er morgen al wat geleaked wordt. Als ze morgen inderdaad al naar de winkels worden gestuurd zullen ze echt wel uitlekken.

PS: Ik ben nieuw hier, ik volg de site al een hele lange tijd maar ik heb nu pas een account aangemaakt :D

Bewerkt: door redouan13
Link to comment
Delen op andere websites

Welkom op het forum redouan13!

Ik denk dat wat je zegt echt wel mee zal vallen hoor. 18 pagina's is heel erg veel en ja, natuurlijk zullen er veel plaatjes in staan die we al kennen en eventuele herhaling van informatie, maar er zal nog veel en veel meer in staan dan dat gok ik. Kijk ook maar eens naar eerdere edities, zoals de Assassins Creed 3 editie!

p-p

Link to comment
Delen op andere websites

Welkom op het forum redouan13!

Ik denk dat wat je zegt echt wel mee zal vallen hoor. 18 pagina's is heel erg veel en ja, natuurlijk zullen er veel plaatjes in staan die we al kennen en eventuele herhaling van informatie, maar er zal nog veel en veel meer in staan dan dat gok ik. Kijk ook maar eens naar eerdere edities, zoals de Assassins Creed 3 editie!

p-p

Dankje wel

Ik hoop natuurlijk dat het vol zit met info maar zo kan ik nooit teleurgesteld raken. :D

Link to comment
Delen op andere websites

gameinformer was bij een exclusieve persconferentie waar ze heel veel info en gameplay hebben gezien van het spel, dus ik denk dat we een shitload aan nieuwe info krijgen en veel nieuwe screenshots enzo die rockstar ze heeft gegeven

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk niet dat er al iets lekt, want morgen komt de digitale editie uit, nog niet de gedrukte. Dat is namelijk pas op 1 december. Dacht ik tenminste..

Dan zullen we hier alles wel onmiddelijk te lezen krijgen zeker? :D

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...