Jump to content

Gameinformer


Mr.Bellic

Recommended Posts

  • Reacties 79
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Chainsaw

    10

  • p-p

    9

  • OG-J

    5

  • .Timothy

    4

Top Posters In This Topic

Posted Images

3 Main characters? Vind ik juist wat minder, heb liever een personage. Hoe gaan ze dat doen, eentje kiezen en daar heel het verhaal mee spelen?

Viel me in eerste instantie ook een beetje tegen, maar het lijkt me ook wel leuk. Zolang de verhaallijnen maar niet heel raar door elkaar lopen, dat je dan weer met die speelt, en dan met die... Trouwens, is een protagonist altijd degene waar je mee speelt? Misschien speel je wel met één van de drie... Alhoewel:

we introduce the three main protagonists, discuss the groundbreaking way you use them, and explore the reimagined Los Santos
Bewerkt: door _Night-Men_
Link to comment
Delen op andere websites

Ziet er goed uit!! Weet iemand wanneer het hele blad uit komt? Want dit is alleen maar de cover.

2PM Central Time, da's voor ons om 21.00uur

20u00 onze tijd als ik me niet vergis :)

Central Time is GMT -6, wij zitten op GMT +1.

En de cover zou om 11uur Central Time online komen. 7 uur verschil dus steeds.

Link to comment
Delen op andere websites

Heb liever niet dat je inderdaad iedere keer met een ander speelt, als er dan drie main characters zijn. Laat me er dan een kiezen waar ik permanent mee speel. Anders krijg ik nooit de band die ik bijvoorbeeld met Niko had.

Link to comment
Delen op andere websites

Ziet er goed uit!! Weet iemand wanneer het hele blad uit komt? Want dit is alleen maar de cover.

2PM Central Time, da's voor ons om 21.00uur

20u00 onze tijd als ik me niet vergis :)

Nee dat is Eastern Standard Time (6 uur tijdsverschil), zij zeiden 2pm Central Time - 7 uur tijdsverschil

Laat maar :)

Bewerkt: door p-p
Link to comment
Delen op andere websites

Kan iemand mij in godsnaam vertellen hoe laat het 18-pagina's tellende verhaal uit komt en of ik hem überhaupt kan lezen zonder een lidmaatschap aan te schaffen? :puh:

21.00 uur Nederlandse tijd. Bewerkt: door Chainsaw
Link to comment
Delen op andere websites

Kan iemand mij in godsnaam vertellen hoe laat het 18-pagina's tellende verhaal uit komt en of ik hem überhaupt kan lezen zonder een lidmaatschap aan te schaffen? :puh:

We zullen zoieso onmiddelijk ergens de pagina's vinden, en de tekst zal hier waarschijnlijk wel gepost worden in andere woorden :puh:

Bewerkt: door OG-J
Link to comment
Delen op andere websites

Ik dacht al uit de trailer op te maken dat er 2 hoofdpersonen zouden zijn. Zat ik toch in de buurt..

Eigenlijk lijkt het mij wel leuk om met meerdere personages te kunnen spelen. Dit lijkt me gewoon erg vernieuwend. Elk personage zal zijn eigen verhaal hebben, En uiteindelijk komen de 3 personages bij elkaar uit en is er 1 hoofdlijn. Maargoed, dit is hoe ik het voor me zie. Ik heb in ieder geval alle vertrouwen in Rockstar, en ben reuze benieuwd naar de 18 pagina's over een paar uur!

Link to comment
Delen op andere websites

Ik had liever die drie personages als DLC gezien, ik wil gewoon een character waar ik een band mee krijg, en waar ik een groot en mooi avontuur mee beleef. Mja, Ik moet niet klagen. GTA is en blijft toch wel awsome!

Link to comment
Delen op andere websites

Ik had liever die drie personages als DLC gezien, ik wil gewoon een character waar ik een band mee krijg, en waar ik een groot en mooi avontuur mee beleef. Mja, Ik moet niet klagen. GTA is en blijft toch wel awsome!

Zodat we dan weer over uitmelken kunnen gaan zeuren..? :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik dacht hetzelfde, maar na het ff doorgelezen te hebben ben ik ervan overtuigd dat dit gewoon lekker speelt, aangezien je buiten de missies gewoon kunt switchen tussen de character's ( In de meeste missies trouwens ook.) Het lijkt me wel vernieuwend, hoop dat het ook goed uitpakt ;p

Link to comment
Delen op andere websites

Ik had liever die drie personages als DLC gezien, ik wil gewoon een character waar ik een band mee krijg, en waar ik een groot en mooi avontuur mee beleef. Mja, Ik moet niet klagen. GTA is en blijft toch wel awsome!

Zodat we dan weer over uitmelken kunnen gaan zeuren..? puh2.gif

Als de wereld echt zo groot is dan kunnen ze misschien echt nog wel een aantal leuke DLC's in de stijl van de GTA IV DLC's eraan toevoegen hoor. Genoeg verhalen te vertellen als je maar voldoende personages tegenkomt. Nu maar hopen dat Microsoft geen geld gaat gooien naar Rockstar Games. :sigaar:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...