Faenty. Geplaatst: 8 november 2012 Rapport Geplaatst: 8 november 2012 En mogen de screens uit het artikel onmiddelijk gepost worden? Want daar heeft Gameinformer toch geen copyright op zou ik denken? Anyway, we zullen wel direkt de info ergens vinden hoop ik Nee dit mag niet, alles in het tijdschrift is van hun, en dus geldt hun copyright ook op de foto's Reageren
gvdz Geplaatst: 8 november 2012 Rapport Geplaatst: 8 november 2012 Komt nou eerst de cover om 18:00 en dan later vandaag het hele artikel? Reageren
Chainsaw Geplaatst: 8 november 2012 Rapport Geplaatst: 8 november 2012 Komt nou eerst de cover om 18:00 en dan later vandaag het hele artikel? Volgens mij wel, maar ik weet het niet zeker.We zullen het vanzelf zien Nog 40 minuten Reageren
Robando Geplaatst: 8 november 2012 Rapport Geplaatst: 8 november 2012 (bewerkt) Ben ook benieuwd 18 kantjes Bewerkt: 8 november 2012 door Robando Reageren
p-p Geplaatst: 8 november 2012 Rapport Geplaatst: 8 november 2012 (bewerkt) 10 minuten Volgens mij komt de inhoud twee uur later, acht uur dus HIJ IS ER!!!!!!! http://www.gameinformer.com/b/news/archive/2012/11/08/december-cover-revealed-grand-theft-auto-v.aspx Bewerkt: 8 november 2012 door p-p Reageren
bugatti Geplaatst: 8 november 2012 Rapport Geplaatst: 8 november 2012 over drie uur de inhoud. Reageren
_Night-Men_ Geplaatst: 8 november 2012 Rapport Geplaatst: 8 november 2012 (bewerkt) http://www.gameinfor...eft-auto-v.aspx Ziet er goed uit! Bewerkt: 8 november 2012 door _Night-Men_ Reageren
BelgiumRedDevils Geplaatst: 8 november 2012 Rapport Geplaatst: 8 november 2012 (bewerkt) Nice cover Kan niet wachten voor de rest... Bewerkt: 8 november 2012 door geoffrey11 Reageren
p-p Geplaatst: 8 november 2012 Rapport Geplaatst: 8 november 2012 The long wait is over at last. With the December issue, Grand Theft Auto V fans can pore over every detail we could get about Rockstar Games' highly anticipated sequel. Over the course of 18 pages (our biggest cover story yet!), we introduce the three main protagonists, discuss the groundbreaking way you use them, and explore the reimagined Los Santos – the biggest open world Rockstar has created to date. The massive feature also divulges and dissects many more aspects of the game fans won't want to miss. Reageren
Leontjuuh-gta Geplaatst: 8 november 2012 Rapport Geplaatst: 8 november 2012 Ziet er goed uit!! Weet iemand wanneer het hele blad uit komt? Want dit is alleen maar de cover. Reageren
Chainsaw Geplaatst: 8 november 2012 Rapport Geplaatst: 8 november 2012 Ziet er goed uit!! Weet iemand wanneer het hele blad uit komt? Want dit is alleen maar de cover. 2PM Central Time, da's voor ons om 21.00uur Reageren
p-p Geplaatst: 8 november 2012 Rapport Geplaatst: 8 november 2012 (bewerkt) Ziet er goed uit!! Weet iemand wanneer het hele blad uit komt? Want dit is alleen maar de cover. 2PM Central = 9 uur vanavond (21.00) EDIT: ik was te laat :s ^^ Overigens: deze foto is ook bij hen een achtergrond Bewerkt: 8 november 2012 door p-p Reageren
TalkingPear Geplaatst: 8 november 2012 Rapport Geplaatst: 8 november 2012 (bewerkt) 3 Main characters? Vind ik juist wat minder, heb liever een personage. Hoe gaan ze dat doen, eentje kiezen en daar heel het verhaal mee spelen? Bewerkt: 8 november 2012 door Redfire18 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.