Jump to content

Gameinformer

Recommended Posts

Geplaatst:

Het ging mij er meer om dat je in de huidige situatie - zoals ik het begrijp - slechts kunt switchen buiten missies en voor een missie, zodat je die enkele missie specifiek uit die persoon beleeft. Als Rockstar dit door middel van DLCs had gedaan, had je praktisch dezelfde opdrachten moeten doen (details daargelaten) en was je enkel een andere kant van het verhaal rijker geweest. Dan was men denk ik vrij snel met het woord uitmelkerij gekomen.

Een opzichzelfstaand verhaal vind ik geen uitmelkerij, zolang het van degelijke kwaliteit is.

• Reacties 79
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Chainsaw

10

• p-p

9

• OG-J

5

• .Timothy

4

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

mij hoor je absoluut niet klagen. Ik had deels verwacht dat er 3 personages zouden zijn, of toch meerdere. Het is niet duidelijk of het af en toe wisselt in het verhaal of dat je kan kiezen, al denk ik dat het beide fantastisch zou zijn.

Ik begrijp de mensen niet die als argument de 'band met het personage' gebruiken. Het script wordt door de Housers geschreven, het lijkt me onmogelijk dat het verhaal niet meeslepend is. En zij kunnen vast wel een verhaal schrijven waar drie personen in elkaar vervlochten zijn.

Geplaatst:

Het is niet duidelijk of het af en toe wisselt in het verhaal of dat je kan kiezen, al denk ik dat het beide fantastisch zou zijn.

Buiten missies kun je sowieso zelf switchen, tijdens missies is dat beperkt, maar gebeurt het ook.

Geplaatst: (bewerkt)

Joh al draait de game om een straalvinnige doperwt met een dwangbuis die een zwik tweevleugelige borstelwormen moet redden uit de kluiven van de Chinees-Hawaïaanse boseend terwijl een stel wiskundige pindakreeften met een stoptrein door het sterrenstelsel zoeft, dan nog maakt Rockstar er wat moois van.

Bewerkt: door SpacyColours
Geplaatst:

Joh al draait de game om een straalvinnige doperwt met een dwangbuis die een zwik tweevleugelige borstelwormen moet redden uit de kluiven van de Chinees-Hawaïaanse boseend terwijl een stel wiskundige pindakreeften met een stoptrein door het sterrenstelsel zoeft, dan nog maakt Rockstar er wat moois van.

:schater::tu:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...