Jump to content

Acta est fabula


Dutchy3010

Recommended Posts

Inmiddels zal het voor velen niet meer als een verrassing komen, Jowx heeft het namelijk zelf al bekend gemaakt via de statusupdates en zijn profiel: hij stopt ermee. Acta est fabula. Het spel is afgelopen. Het doek is gevallen...

Jowx staat bij veel mensen bekend om zijn humoristische, maar ook vaak kritische, posts. Hij heeft aan de wieg gestaan van corporation The Oceans en OWN. Hij begon als moderator, is toen een tijdje gestopt, en daarna weer moderator geworden. Hij viel op vanwege zijn kwaliteiten in discussies en zijn inzet en doorzettingsvermogen, en kwam later bij het admin-team. Helaas heeft hij nu besloten er een punt achter te zetten.

Bedankt voor je inzet binnen de crew.

Op een persoonlijk vlak;

Jowx, wat hebben wij veel samen gedaan op dit forum. Het zat er natuurlijk al een tijdje aan te komen, maar dat maakt het voor mij niet minder onaangenaam. Urenlange discussies, hoogte- en dieptepunten... Ik zal je missen, Jowx. Ook al was je er de laatste tijd maar weinig. Bedankt voor de lol, bedankt voor de kritische noot als ik weer eens doordraafde een aantal jaren geleden en bedankt voor je steun. Je was een geweldige collega!

Ave atque vale.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 40
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Kenny-Petrovic

    2

  • Dutchy3010

    1

  • Kloep

    1

  • SpacyColours

    1

Ontzettend bedankt voor al je inzet die je in dit forum hebt gestopt de laatste jaren. Je kon op sommige momenten erg streng overkomen met je berichten, maar je humor compenseerde gelukkig het nodige. Je was al een lange tijd inactief, dus deze mededeling komt niet onverwacht uit de hoek vallen. Het gaat je goed en hopelijk zien we je nog eens langskomen op het forum. :bier:

Link to comment
Delen op andere websites

Jowx, je afwezigheid was me niet onopgemerkt gebleven natuurlijk. Ik ging er meer vanuit dat onze rabbit nog steeds in zijn winterslaap zat. Zo gek is dat ook niet, want je hebt behoorlijk wat gepresteerd de afgelopen jaren. Jouw aanwezigheid was voor veel leden erg aangenaam. Jouw 'signature' was en is nog steeds de humoristische konijn en zoals altijd rechtvaardig wanneer het nodig was. Prima combinatie dus. De crew heeft eveneens, veel aan je gehad. Ik wil je dan ook bedanken voor al je inzet de afgelopen tijd en verder heel veel succes toewensen met alles wat er nog op je pad gaat komen.

Link to comment
Delen op andere websites

Mooi dat het eindelijk eens klaar is met dat geneuzel in het Latijn. Daar ben ik niet voor niets na een halfjaar mee gekapt. Luctor et emergo gold daar niet voor mij.

Zonder gekheid: Jowx, je bent van grote waarde geweest voor het forum en daar wil ik je bij dezen absoluut voor bedanken. We hebben wel eens een botsinkje gehad, maar ik waardeer je inzet voor GTAGames er zeker niet minder om. Dank voor al die jaren, en het ga je hopelijk goed!

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...