Jump to content

Acta est fabula


Dutchy3010

Recommended Posts

  • Reacties 40
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Kenny-Petrovic

    2

  • Dutchy3010

    1

  • Kloep

    1

  • SpacyColours

    1

Jowx, bedankt voor je inzet de afgelopen jaren! Je was een crewlid met een geheel eigen stijl. Je modereerde duidelijk en met humor, en van een pittige discussie was je ook niet vies. Je hebt heel wat dingen bedacht die hier nog steeds zijn, waarvoor hulde. Het ga je goed en schroom niet om nog eens langs te huppelen in je groene jasje! _O_

Link to comment
Delen op andere websites

Joris, ik heb je al in geen tijden gesproken, maar ik heb de manier waarop je humor combineerde met je debatteertalent altijd wel gewaardeerd. Ik zag dit wel een beetje aankomen, vroeg me al af waar je was, maar het is toch jammer. Het ga je goed man.

Link to comment
Delen op andere websites

Wat zonder Jowx. Ik heb je helaas niet meegemaakt als admin maar ik weet zeker dat je dat goed hebt gedaan. Nu ben ik terug op Hey forum en stop jij ermee. Ik wens je veel succes met je verdere leven. We hopen natuurlijk dat je af en toe nog eens langs komt.

Groetjes Mazzeltje

Link to comment
Delen op andere websites

Joris, erg jammer dat je afscheid neemt! Je bent natuurlijk een prima gozer, en hebben echt leuke gesprekken gehad. Helaas kwam je afscheid inderdaad niet als een verrassing. Ik hoop dat je binnenkort weer terug komt. Spreek je hopelijk nog wel..

Link to comment
Delen op andere websites

Jowx, ontzettend bedankt voor je inzet op het forum. We hebben (behalve een maandje The Oceans en tijdens je adminschap) niet bijster veel contact gehad, maar ik heb altijd waardering gehad voor je projecten en ideeën. Het forum had er waarschijnlijk heel anders uit gezien zonder jou.

Respect voor je keuze, en veel succes in het verdere leven! Vale.

Link to comment
Delen op andere websites

Jowx, jammer dat je stopt! Ik had je al een tijdje niet meer gezien, dus ik voelde het wel aankomen... :(

Bedankt voor je bijdrage, en veel succes met alles wat je nog gaat doen! En ik neem aan dat je af en toe nog wel op het forum verschijnt :)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...