PatrickW Geplaatst: 28 oktober 2012 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2012 Joris bedankt voor je inzet voor het forum, maar vooral voor al de gezelligheid daaromheen. Uit de oude "admins strippen" doos: Reageren
Thundercover Geplaatst: 28 oktober 2012 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2012 Jowx, bedankt voor je inzet de afgelopen jaren! Je was een crewlid met een geheel eigen stijl. Je modereerde duidelijk en met humor, en van een pittige discussie was je ook niet vies. Je hebt heel wat dingen bedacht die hier nog steeds zijn, waarvoor hulde. Het ga je goed en schroom niet om nog eens langs te huppelen in je groene jasje! Reageren
MegaPilot Geplaatst: 28 oktober 2012 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2012 Joris bedankt voor je inzet voor het forum, maar vooral voor al de gezelligheid daaromheen. Uit de oude "admins strippen" doos: *** Jammer, maar wel verwacht. Het ga je goed in RL! Reageren
Silverbyte Geplaatst: 29 oktober 2012 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2012 Joris, ik heb je al in geen tijden gesproken, maar ik heb de manier waarop je humor combineerde met je debatteertalent altijd wel gewaardeerd. Ik zag dit wel een beetje aankomen, vroeg me al af waar je was, maar het is toch jammer. Het ga je goed man. Reageren
Mazzeltje Geplaatst: 29 oktober 2012 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2012 Wat zonder Jowx. Ik heb je helaas niet meegemaakt als admin maar ik weet zeker dat je dat goed hebt gedaan. Nu ben ik terug op Hey forum en stop jij ermee. Ik wens je veel succes met je verdere leven. We hopen natuurlijk dat je af en toe nog eens langs komt. Groetjes Mazzeltje Reageren
Bodemloos Geplaatst: 29 oktober 2012 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2012 van een nieuw lid (die je waarschijnlijk niet kent ) het gaat je goed Jowx. Reageren
Visser23 Geplaatst: 29 oktober 2012 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2012 Joris, erg jammer dat je afscheid neemt! Je bent natuurlijk een prima gozer, en hebben echt leuke gesprekken gehad. Helaas kwam je afscheid inderdaad niet als een verrassing. Ik hoop dat je binnenkort weer terug komt. Spreek je hopelijk nog wel.. Reageren
.Timothy Geplaatst: 29 oktober 2012 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2012 Jowx, ontzettend bedankt voor je inzet op het forum. We hebben (behalve een maandje The Oceans en tijdens je adminschap) niet bijster veel contact gehad, maar ik heb altijd waardering gehad voor je projecten en ideeën. Het forum had er waarschijnlijk heel anders uit gezien zonder jou. Respect voor je keuze, en veel succes in het verdere leven! Vale. Reageren
BoerTijger Geplaatst: 29 oktober 2012 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2012 Jowx! Toch was jij wel een zeer gerespecteerde admin. Stond altijd klaar voor een lolletje, plezier. Maar ook zeker serieus wanneer hij serieus moest zijn. Jowx, vaarwel en het ga je goed. Reageren
GTA-Sheep Geplaatst: 29 oktober 2012 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2012 Jowx, mijn oude collega. Dank voor al je inzet, humor, harde werk, opbeurende woorden, grappen, grollen en wat al niet meer. Ik ga je zeker missen als admin maar vooral als mens en ik wens je alle goeds toe!!!! Reageren
myron.b Geplaatst: 29 oktober 2012 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2012 Heel erg bedankt voor je inzet Reageren
_Night-Men_ Geplaatst: 29 oktober 2012 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2012 Jowx, jammer dat je stopt! Ik had je al een tijdje niet meer gezien, dus ik voelde het wel aankomen... Bedankt voor je bijdrage, en veel succes met alles wat je nog gaat doen! En ik neem aan dat je af en toe nog wel op het forum verschijnt Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 29 oktober 2012 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2012 Naja, ergens zag ik het wel aankomen. Hoewel ik een tijdelijke terugkeer om het te melden niet snel had verwacht. Toch spijtig dat je stopt, maar in die keuze ben je natuurlijk vrij. Het ga je goed Jowx... Reageren
xoex23 Geplaatst: 29 oktober 2012 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2012 Tja, mij zul je waarschijnlijk niet kennen, maar toch wil ik je bedanken wat je voor dit forum heb betekent. Het ga je goed! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.